jaka nazwa handlowa?

Data: 2009-10-13 09:01:53
Autor: Feromon
jaka nazwa handlowa?
Witam!
Mam kartę telewizyjną Pinnacle System
wyposażoną w układ SAA 7134HL.
Jeszcze na druku ma napis: MINI TV+DVB-T-51015697-1.1

Jak szukam sterowników wedlug tego, to mnie przeczołga przez setki okien,
a na końcu albo wymaga zalgowania, albo błąd strony.

Pod jaką nazwą sprzedawano tę kartę? Ktoś może wie?
Karta taka jak ta: http://www.gebrauchtpc.de/Pinnacle+Systems+PCI+MiniTV+DVB-T-51015697-1-1.htm

Dzięki z góry.
Feromon

Data: 2009-10-13 09:16:51
Autor: Feromon
jaka nazwa handlowa?

Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał w wiadomości news:hb18ph$5q0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/PCTV%20Drivers/ReadmePCTV.htm

Gapię się w tę tabelę i nie wiem, który wybrać...

Feromon

Data: 2009-10-13 15:12:40
Autor: tg
jaka nazwa handlowa?
"Feromon" <ferromon@op.pl> wrote in message news:hb1a4q$b3b$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gapię się w tę tabelę i nie wiem, który wybrać...

przeciez z dvb-t jest tylko jedna PCTV DVB-T PCI 250i

Data: 2009-10-14 09:12:37
Autor: Feromon
jaka nazwa handlowa?

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości news:49da4$4ad48b1c$59641b7f$14214news.upc.ie...
"Feromon" <ferromon@op.pl> wrote in message news:hb1a4q$b3b$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gapię się w tę tabelę i nie wiem, który wybrać...

przeciez z dvb-t jest tylko jedna PCTV DVB-T PCI 250i

tak, ale moja pamięć optuje za 50i lub 100i lub 100e.
Nie mniej jednak ściągnąłem wszystkie, sprawdzę jutro
praktycznie.

Dziękuję za pomoc
Feromon

jaka nazwa handlowa?