jaka niedroga p³yta pod AM3+

Data: 2013-05-22 19:16:00
Autor: qwerty
jaka niedroga p³yta pod AM3+
U¿ytkownik "m7marek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:knipun$dlo$1@usenet.news.interia.pl...
mo¿liwo¶ci/cena:AMD X6 FX-6300 i Intel Core i3 3220 to chyba jednak minimalnie AMD wygrywa i mo¿na go jeszcze podkrêciæ, choæ z drugiej strony Intel bedzie ch³odniejszy, przynajmniej tak mi siê wydaje.

Mam u siebie GA-970A-D3 z FX 8320 i narzekam na wydajno¶æ (potrafi przymuliæ). Co z tego, ¿e w kodowaniu filmów jest wydajniejszy od intela, skoro w autocad potrafi z³apaæ czkawkê (a w programie od projektowania elektrowni s³onecznych starszy brat - 8150 trzeba czekaæ na wyniki z 15 min).
Nigdy wiêcej AMD do powa¿nych obliczeñ.

Data: 2013-05-22 19:33:12
Autor: Santana
jaka niedroga p³yta pod AM3+

U¿ytkownik "qwerty"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kniugi$mm0$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Pytaj±cy nic nie pisa³ o powa¿nych obliczeniach :) Je¶li kompa u¿ywa do amatorskich, domowych zastosowañ to kupowanie Intela jest ekonomicznym nonsensem :P

Data: 2013-05-22 22:38:31
Autor: qwerty
jaka niedroga p³yta pod AM3+
U¿ytkownik "Santana"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:knivgn$opp$1@usenet.news.interia.pl...
Pytaj±cy nic nie pisa³ o powa¿nych obliczeniach :) Je¶li kompa u¿ywa do amatorskich, domowych zastosowañ to kupowanie Intela jest ekonomicznym nonsensem :P

Nie pisa³ te¿ o u¿ywaniu komputera tylko do sprawdzania poczty.

Data: 2013-05-22 23:12:42
Autor: m7marek
jaka niedroga p³yta pod AM3+

U¿ytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:knjacb$eni$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ten komputer u¿ywam do celów g³ównie rozrywkowych (g³ównie internet, trochê filmy i jak mo¿e kiedys znajde troche czasu to chcia³bym troszke odrobic zaleg³o¶ci w grach ale wtedy dokupie kartê ) i a jak ju¿ jaki¶ cad to tylko 2d.
Je¶li preferujesz Intela, to mo¿e poleæ p³ytê jakie¶ tani p³ytê od i3, spe³niaj±c± pozosta³e oprócz 3 pierwszych warunki jeszcze nie podja³em ostateczna decyzjê o ile co¶ o AMD wiem o tyle Intela nie znam. Ale wbudowana grafika w intelach to juz chyba nie nadaje siê do niczego, bo na wbudowanym Radeonie HD3200 ca³kiem przyjemnie siê gra³o, zw³aszcza ¿e ³adnie sie podkrêca³.

jaka niedroga p³yta pod AM3+