jaka obrecz do miejskiego

Data: 2011-05-22 18:19:58
Autor: Titus Atomicus
jaka obrecz do miejskiego
Witam,
Jaka kupic obrecz do roweru miejskiego. 26"
Poprzednia - jaki no-name z Krossa sie troche pogiela.
I ile za cos takiego mozna zaplacic. Wolalbym nieduzo.
TA

Data: 2011-05-22 21:27:51
Autor: ToMasz
jaka obrecz do miejskiego
Witam,
Jaka kupic obrecz do roweru miejskiego. 26"
Poprzednia - jaki no-name z Krossa sie troche pogiela.
zwykła czy stożek? sama sie pogieła?
I ile za cos takiego mozna zaplacic. Wolalbym nieduzo.
TA
jakikolwiek stożek. koło kupisz za 65zł.....

ToMasz

Data: 2011-05-23 14:45:19
Autor: Titus Atomicus
jaka obrecz do miejskiego
In article <irbo3n$lkf$2@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> Witam,
> Jaka kupic obrecz do roweru miejskiego. 26"
> Poprzednia - jaki no-name z Krossa sie troche pogiela.
zwykła czy stożek? sama sie pogieła?
Obawiam sie, ze nie rozumiem pytania, ale chyba zwykla.
Sama, od jezdzenia po warszawskich drogach.

> I ile za cos takiego mozna zaplacic. Wolalbym nieduzo.
> TA
jakikolwiek stożek. koło kupisz za 65zł.....

Ojej, to duzo.
W jednym rowerowym oferowano mi jakis jetset za 35zl.

TA

Data: 2011-06-08 21:41:59
Autor: Titus Atomicus
jaka obrecz do miejskiego
OK
W koncu kupilem jakies lekko uzywane X-Rims X-treme.
Stozkowe, czarne.
Chyba jakies 30zl dalem.

TA

jaka obrecz do miejskiego