jaka obudowa z usb 3.0 ?

Data: 2014-02-22 17:57:35
Autor: yuras
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Czy moglibyscie polecic jakies obudowy bez zasilacza z przynajmniej dwoma portami usb 3.0 na przednim panelu ?

-- -

Data: 2014-02-22 18:29:38
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

UĹźytkownik "yuras"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:leaktu$suk$1@news.task.gda.pl...

Czy moglibyscie polecic jakies obudowy bez zasilacza z przynajmniej dwoma portami usb 3.0 na przednim panelu ?

http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-fd-ca-def-xl-r2-ti-556720/

Na zdjęciach nie widać, ale porty są na przedniej górnej krawędzi. Poza tym obudowa super solidna i przemyślana. A to czy ładna to już rzecz gustu ;)

Data: 2014-02-22 19:56:20
Autor: Jacek
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:29:38 +0100, Santana napisał(a):

http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-fd-ca-def-xl-r2-ti-556720/

Wow, kupować blaszaną skrzynkę za 500zł! :) Chyba mocna przesada.
--
Jacek

Data: 2014-02-22 20:09:38
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:17gve9lhe17ei$.16dw4c41gm1s4$.dlg@40tude.net...

Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:29:38 +0100, Santana napisał(a):

http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-fd-ca-def-xl-r2-ti-556720/

Wow, kupować blaszaną skrzynkę za 500zł! :) Chyba mocna przesada.

Twierdzą tak prawie wszyscy którzy nigdy nie mieli porządnej obudowy :) Podobnie jak Ci którzy uważają że najlepszy zasilacz to taki który ma jak najwięcej watów (na etykiecie) za jak najmniej złotówek :)
P.S. 500 to już dość sporo. Za około 300 da się znaleźć coś jadalnego. No ale skoro pytający nie podał oczekiwanej ceny to poleciłem mu obudowę bez zbędnych kompromisów ;)

Data: 2014-02-22 20:17:27
Autor: BQB
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 19:56, Jacek pisze:
Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:29:38 +0100, Santana napisał(a):

http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-fd-ca-def-xl-r2-ti-556720/

Wow, kupować blaszaną skrzynkę za 500zł! :) Chyba mocna przesada.

A niby czemu? Sam mam Antec P280 - http://tinyurl.com/p6xz63z płaciłem za nią jakieś 2 lata temu 560 zł.
Obudowa wykonana porządnie, brak jakichkolwiek wewnętrznych ostrych krawędzi, budowa zrobiona tak, że większość kabli można puścić po drugiej stronie płyty mocującej płytę główną, dużo miejsca w środku, dobrze wykonana, filtry przeciw kurzowe (ważne, jak się nie ma dywanów czy innych tkanin na podłodze), wyciszona konstrukcja i waga 10kg bez zasilacza. Zobacz sobie jak wygląda w środku:
http://www.antec.com/product.php?id=704504&fid=6&lan=us

Chcesz porównywać taką obudowę do puszki z cienkiej wpadającej w wibracje blaszki, która cała się wygina przy skręcaniu bocznych blach? Taka puszka kosztuje w okolicach 100 zł, czy warto się później męczyć?

Data: 2014-02-22 20:42:53
Autor: Jacek
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia Sat, 22 Feb 2014 20:17:27 +0100, BQB napisał(a):

[...]

1. Co do grubości blach nie będę się wypowiadał bo nie mierzyłem :)
Ja swoją obudowę kupiłem na Allegro za 30 zł, podoba mi się (choć jest
zwyczajnie czarna a nie "tytanowa" :)) i zapewniam że nic mi nie wibruje,
zwłaszcza że jedynym wiatrakiem jest ten w zasilaczu. A dysk jest na
amortyzatorze.
2. Prosta obserwacja wskazuje że najmniej awaryjnym elementem desktopa jest
obudowa. Zatem na wtórnym rynku jest cała masa świetnych obudów w cenie
kilkudziesięciu zł.
3. Przy okazji - czym się różni gniazdo USB3 od USB2? Bo IMO niczym, ale
może o czymś nie wiem.
--
Jacek

Data: 2014-02-22 21:32:48
Autor: BQB
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 20:42, Jacek pisze:
[...]

A jak w wyniku wygięcia się obudowy, uszkodzi się wewnętrzna ścieżka w płycie głównej, to będziesz psioczył na producenta płyty, że takie kiepskie płyty robi, że się zaczęła wieszać.

Jest bardzo duża ilość różnic: http://pl.wikipedia.org/wiki/USB_3.0

Data: 2014-02-22 15:49:04
Autor: Pszemol
jaka obudowa z usb 3.0 ?
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:5309097e$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba Cię jakiś nieuczciwy sprzedawca drogich obudów do peceta nastraszył :-)

Swoją drogą to ile wydajecie na wasze zestawy komputerowe skoro
sama obudowa nawet bez porządnego zasilacza to ponad 500zł??
Trochę crazy... za kilka stówek więcej można porządny cały komputer kupić.

Data: 2014-02-22 23:40:28
Autor: BQB
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 22:49, Pszemol pisze:
[...]

Jasne, płyty główne są 4 warstwowe, czasem nawet 6 warstwowe, te wszystkie warstwy łączy się metalizowanymi otworami i ścieżki przy tych łączeniach potrafią się urwać/naderwać. Ja miałem taki jeden zdiagnozowany przypadek - płyta główna tylko gdy była lekko wygięta w jedną stronę to działała ok, ale wystarczyło, że ktoś nieopatrznie kopnął w obudowę i już zwis. Luty były sprawdzane i ponownie lutowane - nie pomogło, wyginanie płyty tak.

Swoją drogą to ile wydajecie na wasze zestawy komputerowe skoro
sama obudowa nawet bez porządnego zasilacza to ponad 500zł??
Trochę crazy... za kilka stówek więcej można porządny cały komputer kupić.

To ja poproszę za kilka stówek więcej to co mam od 2 lat:
i7 2600k
8GB RAM
Gigabyte Z77X-UD5H
NZXT Hale90 650W
Hitachi 3TB
SSD ADATA 64 GB
no i ta obudowa

reszta była z poprzedniego kompa.

Data: 2014-02-23 00:54:41
Autor: zil0g
jaka obudowa z usb 3.0 ?
*BQB* wdusil[a] knefle:

[...]

I ten marginalny jednostkowy mocno z czapy przypadek ma przekonac kogos
do wydania 5 stow na obudowe?

Data: 2014-02-23 02:37:06
Autor: BQB
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-23 00:54, zil0g pisze:
*BQB* wdusil[a] knefle:

[...]

Nie, ale było mnie stać, ja uważałem, że mi taka potrzebna - poprzednia była już zbyt mocno zmodyfikowana (Chieftec CA-01-B-B-SL http://www.chieftec.com/CA01.html) - bawiłem się kiedyś w WC w kompie.
Ja chciałem mieć z grubej blachy, ciężką obudowę, która będzie miała co najmniej 2 porty USB 3.0 z przodu dostępne w górnej części bez potrzeby otwierania klapy. 2 lata temu ciężko było taką znaleźć, ta obudowa w tamtym czasie nie była dostępna w Polsce, czekałem około miesiąca, zanim do mnie dotarła.

Data: 2014-02-23 03:28:23
Autor: RadoslawF
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia 2014-02-23 02:37, Użytkownik BQB napisał:

[...]

Czyli powoli z tonu spuszczasz tym "ja uważałem", ja uważałem że
wydawanie na cudaczną lub solidną obudowę obudowę to przesada i
przy ostatnim składaku (płyta z C2D) wsadziłem wszystko do starej
obudowy w której siedział kiedyś celeron 1,2GHz. I działa do dzisiaj.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-23 03:35:28
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lebmc6$4vu$1@node2.news.atman.pl...

[...]

A co ma nie działać. I wszystkie porty USB z przodu też pewnie działają. Zwłaszcza te 3.0 ;)

Data: 2014-02-23 14:24:11
Autor: RadoslawF
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia 2014-02-23 03:35, Użytkownik Santana napisał:

[...]

Jak robili tę płytę nie było USB3.0.
Ale kombinuj dalej.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-02-23 14:30:34
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lecspo$cdm$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Którą płytę? Szklaną kulę mam w naprawie? :)

Data: 2014-02-23 14:52:09
Autor: RadoslawF
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia 2014-02-23 14:30, Użytkownik Santana napisał:

[...]

Z taka pewnością siebie piszesz o portach USB w moim komputerze
więc uznałem że jednak masz ją w domu.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-02-23 00:53:54
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:leb618$irg$1@dont-email.me...

[...]

Za kilka stówek więcej to można kupić w miarę przyzwoitą kartę graficzną :) Czyli jakby nie patrzeć do porządnego całego kompa kilku elementów brakuje :P

Data: 2014-02-22 19:11:29
Autor: Pszemol
jaka obudowa z usb 3.0 ?
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:lebdae$dpu$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dobrze że są jeszcze tacy jak Wy to się biznes kręci Intelowi...
Ja stukam w domu na kompie z 2007 roku za 220 dolarów :-)
(cena bez monitora) Procek Core 2 Duo radzi sobie całkiem nieźle.
Karta graficzna wbudowana w płytę główną... :-))

Data: 2014-02-23 02:26:40
Autor: BQB
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-23 02:11, Pszemol pisze:
[...]

Mi był taki potrzebny, bo stary był za słaby na wirtualki i przy kompresjach się krztusił, poprzedni procek to był zdaje się E6300, a przed nim AMD na 939

Data: 2014-02-23 02:46:12
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lebhsp$hp7$1@dont-email.me...

[...]

Stuknij sobie w Battlefielda 4 na tym kompie za 220 dolarów :) A jak zrozumiesz o co chodzi to stuknij powtórnie. Siebie w czoło :P

Data: 2014-02-23 11:28:27
Autor: Michal Lukasik
jaka obudowa z usb 3.0 ?
On 23/02/2014 01:46, Santana wrote:

Stuknij sobie w Battlefielda 4 na tym kompie za 220 dolarów :) A jak
zrozumiesz o co chodzi to stuknij powtórnie. Siebie w czoło :P

Do Battlefielda to mam PSa w salonie a komputer służy mi do pracy. Jak będziesz miał swój salon a nie pokój u rodziców w domu to zrozumiesz o co chodzi. ;D

I żeby było w temacie to IMO dobra obudowa to podstawa tym bardziej, że raz kupiona służy przeważnie przez naście lat. W dobraj budzie ważne jest rozmieszczenie podzespołów, jej solidność (materiał) i chłodzenie. Sam mam CoolerMaster Gladiator 600, którą w momencie zakupu (~6 lat temu) uważałem za absolutne minimum komfortu i cena była całkiem niezła ~250zł. Wcześniej przez wiele lat miałem Chiftec Dragon (IMO klasyk), ale był za duży i musiałem zmienić.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-02-23 14:00:02
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "Michal Lukasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lecm0r$cis$1@news.mixmin.net...

[...]

Konsola nadaje się do strzelanek jak salon do grania :) Jak będziesz miał kiedyś możliwość pogrania na porządnym kompie to może zrozumiesz :) A co do salonu, to bardzo mi przykro że musisz grać w miejscu do tego nie przeznaczonym. Zapewne z braku innego miejsca. Ja gram w pokoju do grania :P A a propos rodziców, to wielce prawdopodobne że mam dzieci starsze od Ciebie ;D

[...]

A tu się zgadzam :) Komp do grania mieszka od około 10 lat  w Chieftec'u Big Tower. Straciłem rachubę ile konfiguracji już w nim było a dalej solidny jak ruski czołg. A jaka wygoda z kółkami, zwłaszcza przy jego ciężarze. Drugi komp siedzi w CoolerMaster Cavallier. Nie taka solidna jak Chieftec ale spokojnie daje rade i bez wątpienia jest ładniejsza :)

Data: 2014-02-23 15:22:36
Autor: ZZZ
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości news:lecrck$ekm$1usenet.news.interia.pl...

[...]

To skoro jesteś taki wiekowy facet to czemu handryczysz się słownie
w Internecie jak gimnazjalista.
Człowiek rozumny mniej mówi, nawet jak ma rację. Nie musi nikomu nic udowadniać.
Rację wykazać musi "gówniarz" w sensie umysłowym.

ZZ

Data: 2014-02-23 17:31:10
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "ZZZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:led13g$l0r$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Bo lubię, tak dla sportu :)

Człowiek rozumny mniej mówi, nawet jak ma rację. Nie musi nikomu nic udowadniać.
Rację wykazać musi "gówniarz" w sensie umysłowym.

I nie potrzebuję Twoich pouczeń :P

Data: 2014-02-23 16:42:19
Autor: Michal Lukasik
jaka obudowa z usb 3.0 ?
On 23/02/2014 13:00, Santana wrote:

Konsola nadaje się do strzelanek jak salon do grania :) Jak będziesz
miał kiedyś możliwość pogrania na porządnym kompie to może zrozumiesz :)

Przy rozbudowach czy też składaniu nowych kompów zawsze testuję je jakiś czas także mam okazję. Sam mam konfig adekwatny do potrzeb (Q9300 na MB z LPT - potrzebuję do pracy), choć grafikę świadomie ze względów ekonomicznych mam słabą. Do grania nadaje się conajwyżej w CMR2 co czasem robię - jest jeszcze kilku dinozaurów co grają w to w sieci np. nudząc się w serwerowni. ;D

A co do salonu, to bardzo mi przykro że musisz grać w miejscu do tego
nie przeznaczonym. Zapewne z braku innego miejsca. Ja gram w pokoju do
grania :P

Jakbym miał przeznaczyć pokój tylko na jakąś rozrywkę (cokolwiek by to nie było) to na pewno nie na granie w gry komputerowe. Tym bardziej, że gram rzadko. Już prędzej akwaria, bilard albo siłka. Na razie na hobby to mam duży garaż, a salon sprawdza się w roli "gralni" i kina domowego znakomicie. :D

A a propos rodziców, to wielce prawdopodobne że mam dzieci
starsze od Ciebie ;D

Good4U. ;D
Emeryt? To tłumaczy skąd masz tyle czasu na granie, że aż potrzebę osobnego pokoju. ;D

[...]

Kiedyś planowałem upchać Amigę do takiego, ale pjawiły się obudowy Elbox.

Drugi komp siedzi w CoolerMaster Cavallier. Nie taka solidna
jak Chieftec ale spokojnie daje rade i bez wątpienia jest ładniejsza :)

:D
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-02-23 11:33:39
Autor: Pszemol
jaka obudowa z usb 3.0 ?
"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message news:led8db$4uo$1news.mixmin.net...
[...]

Albo akwaria albo siłka - nie oba na raz bo potem będzie to:
https://www.youtube.com/watch?v=bp-csPmTDOM

Data: 2014-02-23 18:41:23
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "Michal Lukasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:led8db$4uo$1@news.mixmin.net...

[...]

IMHO to akwarium doskonale pasuje do salonu :) Tylko musi być duże :)

Data: 2014-02-25 20:25:36
Autor: Marek Dyjor
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Santana wrote:
[...]

50" :)  rybki sobie można dowolnie programować...  ;-)

Data: 2014-02-23 22:17:00
Autor: Santana
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Użytkownik "Michal Lukasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:led8db$4uo$1@news.mixmin.net...

Emeryt?

Jeszcze nie, ale firma hula jak perpetum mobile więc mam kupę czasu na rozrywki ;)

Data: 2014-02-24 21:19:23
Autor: Marek Dyjor
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Michal Lukasik wrote:
[...]

cóż ja mam swój salon i w salonie stoi salonowy PC podpięty do plazmy.

a poniewaz to salon wie ie postawiłem tam blaszaka za 30 zeta tylko solidną obudowę za 600 zeta.

Data: 2014-02-24 21:54:02
Autor: Michal Lukasik
jaka obudowa z usb 3.0 ?
On 24/02/2014 20:19, Marek Dyjor wrote:

cóż ja mam swój salon i w salonie stoi salonowy PC podpięty do plazmy.
a poniewaz to salon wie ie postawiłem tam blaszaka za 30 zeta tylko
solidną obudowę za 600 zeta.

Z mojego salonu HTPC (zgaduję, że taką rolę pełni Twój) daaawno został wyparty przez SmartTV, Sqeezebox i NAS (akurat nie w salonie, ale bez niego dwa pozostałe są jak "ryba bez wody"). Najzwyczajniej sprzedałem "klocka" a miał całkiem przyzwoitą budę Silverstone ML02 (niski profil, wyświetlacz LCD, pilot) wartą więcej niż 600zł.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-02-25 13:29:44
Autor: Marek Dyjor
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Michal Lukasik wrote:
[...]

a jaką kartę graficzną ma ten smartTV? da sie na tym puścić ekino albo jakąs grę na PC? :)

wybaczcie ale smart TV czy inny android to jest dobry do przeglądanai netu i to bez flasha niestety.

Data: 2014-02-25 22:05:01
Autor: Michal Lukasik
jaka obudowa z usb 3.0 ?
On 25/02/2014 12:29, Marek Dyjor wrote:

a jaką kartę graficzną ma ten smartTV? da sie na tym puścić ekino albo
jakąs grę na PC? :)

Już wcześniej pisałem, że od grania mam konsolę. ;D
Co do ekino to kwestia tego czy mają swoją aplikację (nie używam, nie wiem), jak nie, to możliwe, żę da się podpiąć pod PLEXa, tak czy siak na ekino Świat się nie kończy - zanim nie wspomniałeś nawet nie wiedziałem, że jest i jak dla mnie mogłoby nie być. :D

wybaczcie ale smart TV czy inny android to jest dobry do przeglądanai
netu i to bez flasha niestety.

Do przeglądania WWW też nie używam - nie jestem masochistą. Mam do tego wygodniejsze narzędzia. Zresztą nie siadam w salonie przed TV, żeby przeglądać WWW.
W SmartTV dla mnie liczy się kilka 'on demand', PLEX i czasem DLNA (media player).
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-02-23 20:18:44
Autor: marfi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:lebhsp$hp7$1dont-email.me...
[...]

  Włącz kilka (3-5) maszyn virtualnych i pochwal się jak działa :)

--
marfi

Data: 2014-02-23 13:53:04
Autor: Pszemol
jaka obudowa z usb 3.0 ?
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:530a4a34$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Domyślam się, że może być kiepsko... ale nie jest mi to potrzebne.
Jak sądzę mało komu jest.

Data: 2014-02-23 21:00:38
Autor: marfi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ledjjq$p98$1dont-email.me...
[...]

  Pewnie tak - ale mnie jest potrzebne i tylko dlatego podarowałem bratu Q6600 na płycie która mogła korzystać tylko z 8GiB RAM - jemu wystarcza z duuużym nadmiarem :)

--
marfi.

Data: 2014-02-24 09:19:12
Autor: Chris
jaka obudowa z usb 3.0 ?
marfi nabazgrał(a):

[...]

Jeden z lepszych procków swego czasu ,...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-02-24 22:16:33
Autor: qwerty
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ledjjq$p98$1@dont-email.me...
Domyślam się, że może być kiepsko... ale nie jest mi to potrzebne.
Jak sądzę mało komu jest.

Sam mam aktualnie odpalone 2 systemy wirtualne.

Data: 2014-02-22 21:44:00
Autor: Jawi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 21:32, BQB pisze:
A jak w wyniku wygięcia się obudowy, uszkodzi się wewnętrzna ścieżka w
płycie głównej, to będziesz psioczył na producenta płyty, że takie
kiepskie płyty robi, że się zaczęła wieszać.
he he he
Masz rację, warto dać za obudowę  200% - 1000% więcej.
Ale trzeba mieć dla niej albo zastosowanie, (jak będę np przenosił kompa często to może i taką kupie. Ale wtedy zastanowię się nad lapkiem ;), albo nadmiar kasy i dla własnego poprawiania kupuje sobie taką, albo w wyniku snobizmu (najczęściej).
Ale dla kompa biurkowego, domowego, ta ja nie widzę jakoś przekonania do takiego wydatku. Czasami się wydaje więcej bo ładna, ale żeby aż tyle więcej, tym bardzie że "ładność" przemija ;)

Data: 2014-02-23 20:11:55
Autor: Przemysław Ryk
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:44:00 +0100, Jawi napisał(a):

[...]

To, że Ty nie widzisz nie znaczy, że dla innej osoby nie ma to sensu. Skądś
się przecież popularność iMaców bierze, a często powtarzanym argumentem
jest, że „one są takie śliczne”. ;)

Wybierając dla siebie swego czasu obudowę (po tym, jak użytkowałem Chieftec
Dragon DX-01B-D-U) kryteria były następujące:
- porządne wykonanie, ścianki z grubej blachy
- brak ostrych krawędzi wewnątrz, przez które człowiek po montażu klamotów
krwawi niczym zarzynane prosię
- montaż dysków w poprzek obudowy tak, by mieć do nich w razie potrzeby
wygodny dostęp, bez konieczności demontażu czegokolwiek z płyty głównej (w
Dragonie niestety wyciągnięcie kosza z dyskami wiązało się z koniecznością
ściągania radiatora z procesora)
- miejsce przynajmniej na 6 dyskĂłw 3,5", do tego 2/3 zatoki 5,25"
- miejsce na wenylator do chłodzenia dysków (komp działa 24/7/365), a na
tylnej ściance na 12" wiatrak wyciągający powietrze z obudowy

Padło na Chieftec Bravo LBX-01B-B-B, z której jestem bardzo zadowolony.
Masywna, stabilna, zamknięcie na kluczyk skutecznie odcina zapędy pędractwa
znajomych, do bawienia się przyciskami, montaż wszystkich podzespołów
bezproblemowy, łatwo utrzymać porządek w okablowaniu. Po dodatkowym
wyklejeniu matami wygłuszającymi niejeden laptop się głośniej zachowuje, niż
mój zestaw podczas normalnej pracy (sprawdzić, czy nie gry - wtedy
chłodzenie na HD7850 daje czadu ;D).

Jak patrzę po cenach obecnie, to najtańsza dalej nie jest - Ceneo podaje
minimalną cenę 532 PLN. Co mnie prawdę mówiąc trochę zdziwiło, bo wydaje mi
się, że kupowałem ją taniej. :-O

[ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiętać, ale nigdy     ]
[ o kolejnej cyfrze…                                     (demotywatory.pl) ]

Data: 2014-02-22 21:45:31
Autor: Jacek
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:32:48 +0100, BQB napisał(a):

A jak w wyniku wygięcia się obudowy, uszkodzi się wewnętrzna ścieżka w płycie głównej, to będziesz psioczył na producenta płyty, że takie kiepskie płyty robi, że się zaczęła wieszać.
Że co? :) Płyty główne są daleko bardziej elastyczne od obudowy. I nie znam
takiego przypadku o jakim piszesz.

3. Przy okazji - czym się różni gniazdo USB3 od USB2? Bo IMO niczym, ale
może o czymś nie wiem.
Jest bardzo duża ilość różnic: http://pl.wikipedia.org/wiki/USB_3.0
Też to znam :) i jakoś nie dopatrzyłem się różnic. Zauważ że pytam o budowę
gniazda a nie o parametry standardu.

--
Jacek

Data: 2014-02-22 21:52:19
Autor: Adam
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 21:45, Jacek pisze:
[...]

Bo trochę złego linka dostałeś.

USB 3.0 ma więcej wyprowadzeń. Zobacz tu:
http://pinoutsguide.com/Slots/usb_3_0_connector_pinout.shtml

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-02-23 08:14:12
Autor: Jacek
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:52:19 +0100, Adam napisał(a):

Bo trochę złego linka dostałeś.

USB 3.0 ma więcej wyprowadzeń. Zobacz tu:
http://pinoutsguide.com/Slots/usb_3_0_connector_pinout.shtml

Dzięki :)
--
Jacek

Data: 2014-02-22 21:33:25
Autor: Jawi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 20:17, BQB pisze:
Chcesz porównywać taką obudowę do puszki z cienkiej wpadającej w
wibracje blaszki, która cała się wygina przy skręcaniu bocznych blach?
Taka puszka kosztuje w okolicach 100 zł, czy warto się później męczyć?
Dobra obudowa to dobra obudowa ;)
Ale tak szczerze mówiąc to "męczyć" z czym?
Mam w domu kompa, obudowa 100pln bez zasilacza, puszka jak piszesz.
Komp złozony, cichy, otwierany raz na kilka miesięcy w celu odkurzenia.
Jako mnie nie męczy.
może gdybym miał serwis, firmę czy coś i otwierał te obudowy, wkładał, wykładał, skręcał, próbował - to bym się zastanowił, ale do kompa który stoi pod biurkiem, czy w kącie?

Data: 2014-02-22 23:43:04
Autor: BQB
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 21:33, Jawi pisze:
[...]

Ja do obudowy zaglądam kilka razy na miesiąc, a te filtry to czyszczę raz w tygodniu, bo brudne takie, że nie ma ruchu powietrza, ale za to czysto w środku.

Data: 2014-02-23 16:05:51
Autor: Jawi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 23:43, BQB pisze:
[...]

No właśnie o tym napisałem, potrzebna? to taka jest.
Zastanawia mnie natomiast co w niej dobrego, żeby filtry czyścić raz w tygodniu?
Kiedy się się zastanawiałem na filtrem jakimś, chciałem HEPa dociąć z odkurzacza :) właśnie żeby tam raz na kwartał czy przez te kilka miesięcy nie musieć zaglądać tylko raz na rok. A ty mi piszesz, że czyścisz je raz w tygodniu. To ja już wole obudowę bez zasiłki za 50 - 100 pln, którą sobie otworze nie częściej niż raz na kwartał i odkurzaczem w 3 minuty powyciągam to co się nazbiera ewentualnie.

Data: 2014-02-23 21:23:20
Autor: BQB
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-23 16:05, Jawi pisze:
[...]

Wiesz, wysunięcie filtra, to sekunda, za to nie trzeba niczego w środku czyścić, do wyciągnięcia filtrów nie trzeba obudowy otwierać - dolny się wysuwa, przedni jest pod tą srebrną klapką. Dzięki za pomysł z hepa, trzeba będzie poszukać odpowiedniego rozmiaru i będę czyścił raz na kilka miesięcy :D

Data: 2014-02-23 22:32:53
Autor: Jawi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-23 21:23, BQB pisze:
Dzięki za pomysł z hepa, trzeba będzie poszukać odpowiedniego rozmiaru i
będę czyścił raz na kilka miesięcy :D
Ja serio myślałem o hepa, od odkurzacza, jeden worek do pocięcia i tyle. Bardzo byłby skuteczny, tylko chyba wentylatory bardziej wydajne musiałby być. Nie wiem, organoleptyczne nie sprawdzałem ;)

Data: 2014-02-23 22:37:36
Autor: marfi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.com> napisał w wiadomości news:530a6905$0$2365$65785112news.neostrada.pl...
[...]

HEPA to raczej nie "worek" :)

--
marfi

Data: 2014-02-23 22:40:51
Autor: Jawi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-23 22:37, marfi pisze:
HEPA to raczej nie "worek" :)
nio, to za workiem :)

Data: 2014-02-23 23:06:08
Autor: zil0g
jaka obudowa z usb 3.0 ?
*Jawi* wdusil[a] knefle:

Ja serio myślałem o hepa, od odkurzacza, jeden worek do pocięcia i tyle. Bardzo byłby skuteczny, tylko chyba wentylatory bardziej wydajne musiałby być. Nie wiem, organoleptyczne nie sprawdzałem ;)

Łopatkowe sie do tego nie nadaja. Nie wytworza wystarczajacego podcisnienia.
Najlepsze sa odsrodkowe np. ze starych delli GX260-280:
http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-90432262887525_2272_479069445

Data: 2014-02-23 23:26:57
Autor: Jawi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-23 23:06, zil0g pisze:
Łopatkowe sie do tego nie nadaja. Nie wytworza wystarczajacego podcisnienia.
Najlepsze sa odsrodkowe np. ze starych delli GX260-280:
http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-90432262887525_2272_479069445
Z pewnością, tylko już ciche nie są. Przynajmniej ten który czasami słysze bo mam della SX260 i tam chyba taki sam siedzi, też odśrodkowy

Data: 2014-02-23 23:51:10
Autor: zil0g
jaka obudowa z usb 3.0 ?
*Jawi* wdusil[a] knefle:

Z pewnością, tylko już ciche nie są. Przynajmniej ten który czasami słysze bo mam della SX260 i tam chyba taki sam siedzi, też odśrodkowy

Eetam mam 14-letniego codegena z chlodzeniem z okapu kuchennego...szumi ;)

Data: 2014-02-23 20:15:00
Autor: marfi
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Użytkownik "Jacek" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:17gve9lhe17ei$.16dw4c41gm1s4$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:29:38 +0100, Santana napisał(a):

http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-fd-ca-def-xl-r2-ti-556720/

Wow, kupować blaszaną skrzynkę za 500zł! :) Chyba mocna przesada.

To jest jeden z elementów trwałych - mam starszy model Fractal Design nie spełniający warunków zapytania ale sobie chwalę.
Wcześniej z GA-EP35-DS3R, teraz GA-Z77X-UD5H
Cisza oraz chłodno i czysto w środku. IMO warto.
--
Amen.

Data: 2014-02-24 21:14:23
Autor: Marek Dyjor
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Jacek wrote:
Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:29:38 +0100, Santana napisał(a):

http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-fd-ca-def-xl-r2-ti-556720/

Wow, kupować blaszaną skrzynkę za 500zł! :) Chyba mocna przesada.

podobnie jak mercedes klasy S ...

czasem chce sie mieć solidna obudowę, ja kupowałem salonówkę wyglądająca jak element zestawu AV...

też kosztowała 600 zł ale nie straszy w salonie obok wzmacniacza i telewizora, ponadto ma wentyle które słychac dopiero w nocy jak nikogo w salonie juz nie ma :)

Data: 2014-02-22 20:05:27
Autor: 2late
jaka obudowa z usb 3.0 ?
On 2/22/2014 5:29 PM, Santana wrote:

[...]

Mam taka (tylko czarna). Jest potezna ale za to komputer chodzi ciszej od latopa. Ma z przodu te porty ja na zalaczonym obrazku.
http://www.flickr.com/photos/badzi0r/12702825445/sizes/z/

Data: 2014-02-24 14:39:08
Autor: byron
jaka obudowa z usb 3.0 ?
W dniu 2014-02-22 18:29, Santana pisze:

[...]

też polecam jeżeli cenisz ciszę.
Miałem SilentiumPC Gladius M40 Pure Black i dyski było
słychać koszmarnie, po zamianie na fractala jest 4x lepiej.

Data: 2014-02-23 12:32:29
Autor: saskatchewan
jaka obudowa z usb 3.0 ?
UĹźytkownik "yuras"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:leaktu$suk$1@news.task.gda.pl...
Czy moglibyscie polecic jakies obudowy bez zasilacza z przynajmniej
dwoma portami usb 3.0 na przednim panelu ?

Cooler Master NSE-400-KKN1
Przewiewna ,cicha (2 wentylatory 12 cm)
Na przednim panelu 2 usb 3.0 i 2 usb 2.0
Cena 200zł (morele)

-- -

Data: 2014-02-23 18:12:52
Autor: Michal Lukasik
jaka obudowa z usb 3.0 ?
On 23/02/2014 11:32, saskatchewan wrote:

Cooler Master NSE-400-KKN1
Przewiewna ,cicha (2 wentylatory 12 cm)
Na przednim panelu 2 usb 3.0 i 2 usb 2.0
Cena 200zł (morele)

Jakby jeszcze miała montaż dysków z boku albo choć możliwość wyjęcia kosza to byłaby "miodna", a tak jak dla mnie duży minus. No ale autor nic o tym nie pisał także... IMO to dobry wybór.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-02-23 19:42:02
Autor: saskatchewan
jaka obudowa z usb 3.0 ?

Witam.
Pozdrawiam.
Użytkownik "Michal Lukasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:leddn5$dl0$1@news.mixmin.net...

[...]
Ma montaż 2 dysków 2,5 cala z boku .
Chodzi o miejsce przy prawej ściance
poza wnęką właściwą na dyski.
Montaż beznarzędziowy.

Data: 2014-02-23 22:14:12
Autor: Michal Lukasik
jaka obudowa z usb 3.0 ?
On 23/02/2014 18:42, saskatchewan wrote:

Ma montaż 2 dysków 2,5 cala z boku .
Chodzi o miejsce przy prawej ściance
poza wnęką właściwą na dyski.
Montaż beznarzędziowy.

Jak dla mnie to nadal za mało. IMO krok wstecz w stosunku do np. Gladiator 600, którego mam. ;D
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-02-24 16:22:55
Autor: Szymon von Ulezalka
jaka obudowa z usb 3.0 ?
Antec 300 II jest calkiem fajna.

prosze, zrob cos z tym...

Data: 2014-02-24 22:08:37
Autor: qwerty
jaka obudowa z usb 3.0 ?
UĹźytkownik "yuras"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:leaktu$suk$1@news.task.gda.pl...
Czy moglibyscie polecic jakies obudowy bez zasilacza z przynajmniej dwoma portami usb 3.0 na przednim panelu ?

Brutus 430 Pure Black (nie kup przez przypadek 410).

jaka obudowa z usb 3.0 ?