Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   jaka odpowiedzialność konsultanta?

jaka odpowiedzialność konsultanta?

Data: 2013-10-08 08:37:17
Autor: marek
jaka odpowiedzialność konsultanta?
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

marek

Data: 2013-10-08 10:43:56
Autor: MadMan
jaka odpowiedzialność konsultanta?
Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):

Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność?

Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta.
I drugie pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji?

Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy),
potem to niezgodność towaru z umową. --
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-08 10:50:25
Autor: Andrzej Lawa
jaka odpowiedzialność konsultanta?
W dniu 08.10.2013 10:43, MadMan pisze:
Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):

Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność?

Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta.

Plus jeszcze jest kwestia dowodowa.

I drugie
pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji?

Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy),

Zakładając, że kupowała osoba fizyczna prywatnie (jako konsument). A i to z paroma wyjątkami.

potem to niezgodność towaru z umową.

Ano. Z powyższym zastrzeżeniem kwestii dowodowej.

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Data: 2013-10-08 11:00:23
Autor: Krzysztof Jodłowski
jaka odpowiedzialność konsultanta?
Załóżmy, że
firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

Można przyjąć za pewnik, że nie ma. Przypadkiem się skasowały.
A nawet jak ma to nie udostępni bez nakazu sądowego. Po nakazie - patrz punkt pierwszy.

--
pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2013-10-08 12:04:40
Autor: LeonKame
jaka odpowiedzialność konsultanta?
W dniu 2013-10-08 11:00, Krzysztof Jodłowski pisze:
Załóżmy, że
firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

Można przyjąć za pewnik, że nie ma. Przypadkiem się skasowały.
A nawet jak ma to nie udostępni bez nakazu sądowego. Po nakazie - patrz
punkt pierwszy.


:):):):):)

A konsultant jest z pernabuko !

Data: 2013-10-08 15:10:25
Autor: MAG
jaka odpowiedzialność konsultanta?
W dniu 2013-10-08 08:37, marek pisze:
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie
pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że
firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

Wobec klienta odpowiada firma X. Jeśli w wyniku niezgodnego z prawem działania konsultanta (np. doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem) firma poniesie starty (bo np. niezadowolony klient będzie się burzył i trzeba będzie mu coś wynagrodzić) to może się domagać od pracownika naprawienia szkody.

Pozdrawiam,
MAG

jaka odpowiedzialność konsultanta?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona