Data: 2013-10-08 08:37:17 | |
Autor: marek | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.
marek |
|
Data: 2013-10-08 10:43:56 | |
Autor: MadMan | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a):
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? Spytaj w firmie która zatrudnia danego konsultanta. I drugie pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Do 10 dni zawsze możesz zrezygnować (umowa poza lokalem przedsiębiorcy), potem to niezgodność towaru z umową. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2013-10-08 10:50:25 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
W dniu 08.10.2013 10:43, MadMan pisze:
Dnia Tue, 08 Oct 2013 08:37:17 +0200, marek napisał(a): Plus jeszcze jest kwestia dowodowa. I drugie Zakładając, że kupowała osoba fizyczna prywatnie (jako konsument). A i to z paroma wyjątkami. potem to niezgodność towaru z umową. Ano. Z powyższym zastrzeżeniem kwestii dowodowej. -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2013-10-08 11:00:23 | |
Autor: Krzysztof Jodłowski | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
Załóżmy, że Można przyjąć za pewnik, że nie ma. Przypadkiem się skasowały. A nawet jak ma to nie udostępni bez nakazu sądowego. Po nakazie - patrz punkt pierwszy. -- pozdrawiam Krzysztof |
|
Data: 2013-10-08 12:04:40 | |
Autor: LeonKame | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
W dniu 2013-10-08 11:00, Krzysztof Jodłowski pisze:
Załóżmy, że :):):):):) A konsultant jest z pernabuko ! |
|
Data: 2013-10-08 15:10:25 | |
Autor: MAG | |
jaka odpowiedzialność konsultanta? | |
W dniu 2013-10-08 08:37, marek pisze:
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błądWobec klienta odpowiada firma X. Jeśli w wyniku niezgodnego z prawem działania konsultanta (np. doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem) firma poniesie starty (bo np. niezadowolony klient będzie się burzył i trzeba będzie mu coś wynagrodzić) to może się domagać od pracownika naprawienia szkody. Pozdrawiam, MAG |