Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   jaka odpowiedzialność konsultanta?

jaka odpowiedzialność konsultanta?

Data: 2013-10-08 15:10:25
Autor: MAG
jaka odpowiedzialność konsultanta?
W dniu 2013-10-08 08:37, marek pisze:
Czy konsultant pracujący na infolinii firmy X wprowadzając w błąd
konsumenta podczas rozmowy w sprawie oferowanego przez firmę X
produktu/usłudze ponosi z tego tytułu jakąś odpowiedzialność? I drugie
pytanie: czy wprowadzony w błąd klient może się wycofać z zamówionej
usługi, którą to zamówił na podstawie błędnych informacji? Załóżmy, że
firma X ma nagranie rozmowy, podczas której konsultant informuje
klienta, że w usłudze jest coś czego tak naprawdę nie ma.

Wobec klienta odpowiada firma X. Jeśli w wyniku niezgodnego z prawem działania konsultanta (np. doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem) firma poniesie starty (bo np. niezadowolony klient będzie się burzył i trzeba będzie mu coś wynagrodzić) to może się domagać od pracownika naprawienia szkody.

Pozdrawiam,
MAG

jaka odpowiedzialność konsultanta?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona