jaka oferta BEZ DEKODERA?

Data: 2013-03-22 04:37:21
Autor: Yerine Ictimai
jaka oferta BEZ DEKODERA?
Jaka oferte tv satelitarnej wybrac zeby ogladac na dekoderze wlasnym?
Tak sie sklada, ze wlasnie brat mi przyslal z Niemiec najnowszego
wypasionego Dream-Box'a przy ktorym te dekodery oferowane przez
tutajszych operatorow to przepraszam bardzo ale to zalosny tandetny
szmelc...

Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

Data: 2013-03-22 13:23:54
Autor: Big Jack
jaka oferta BEZ DEKODERA?
W wiadomo¶ci

Może jeszcze w nc+ dostaniesz abonament z sam± kart± żeby j± wykorzystać w module CAM i własnym dekoderze. W końcu jeszcze rozprowadzaj± dekodery które w C+ parowane z kartami nie były http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-22 06:21:04
Autor: Yerine Ictimai
jaka oferta BEZ DEKODERA?
Big Jack wrote:
> Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
> posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

Moze jeszcze w nc+ dostaniesz abonament z sama karta zeby ja ˝wykorzystac˝
w module CAM i wlasnym dekoderze.

Jak to "moze dostaniesz"... Trzeba tam "specjalnie" z kims rozmawiac w
ich info-linii, a moze "posmarowac" czy co...?
A moze tam trwa wlasnie walka o wladze i "nie wie prawica co robi
lewica"? ;)

jeszcze rozprowadzaja dekodery
ktore w C+ parowane z kartami nie byly
http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

skad wiesz, ze nie sa i ktore to z nich modele?

Data: 2013-03-22 17:30:52
Autor: Big Jack
jaka oferta BEZ DEKODERA?
W wiadomo¶ci
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

Jak to "moze dostaniesz"... Trzeba tam "specjalnie" z kims rozmawiac w
ich info-linii, a moze "posmarowac" czy co...?

Bo nie wiem, czy jeszcze jest taka możliwo¶ć żeby wzi±ć sam± kartę, bez
dekodera z którym byłaby sparowana.

http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

skad wiesz, ze nie sa i ktore to z nich modele?

ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/pvr-box-hd-pace
ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/pvr-box-hd-250-gb-philips
i ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/box-hd-philips
były w C+ (pod inymi nazwami) i nie były parowane z kartami. Z tym
ostatnim jest ciekawa sprawa. Podobno już miał być nigdzie niędostepny
(istniała możliwo¶ć jego wykupienia na własno¶ć), a tu wyskakuje jak
królik z kapelusza  :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-22 17:07:51
Autor: Cavallino
jaka oferta BEZ DEKODERA?

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kihigm$lae$1@node1.news.atman.pl...
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

[...]

CAM-y i opcje dodatkowe, a pewnie i spore rabaty od cen podstawowych pojawi± się pewnie za kilka miesięcy, więc każdy który kupi nc+ wcze¶niej nie jest zbyt bystry.

Data: 2013-03-22 15:02:15
Autor: Trybun
jaka oferta BEZ DEKODERA?
W dniu 2013-03-22 12:37, Yerine Ictimai pisze:
Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

Dołączam się do pytania jako właściciel normalnego dekodera z dwoma wolnymi gniazdami na karty.

Data: 2013-03-25 17:57:26
Autor: Cavallino
jaka oferta BEZ DEKODERA?

Użytkownik "Jingiel" <xxxx@xxxx.xxx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51501d9e$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Żadna oferta, sporu nie ma.

Data: 2013-03-25 14:04:44
Autor: Kris
jaka oferta BEZ DEKODERA?
W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 17:57:26 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

Żadna oferta, sporu nie ma.

Płacić za ogl±danie sportu?
Ze kto¶ szybciej o 1 sekunde dobiegnie do końca czy skoczy dalej o pół metra?
Albo 20 chłopa biegaj±cych za jedna piłka? Piłka kosztuje pewnie 50 zł. Kupić im 20 szt i niech każdy ma swoj±.

Data: 2013-03-25 22:53:41
Autor: z
jaka oferta BEZ DEKODERA?
W dniu 2013-03-25 22:04, Kris pisze:

[...]

Etam... :-) Gdyby tam jeszcze nie było przekupstw, dopingów, teatru, reklam to może i bym lukn±ł :-) Chleb się kończy to igrzyska w cenie :-)

Dzisiaj zauroczyła mnie reprezentacja San Marino. To jest powrót do Ľródeł i ideałów. Warto im będzie jutro kibicować :-)

Data: 2013-03-26 17:04:44
Autor: Cavallino
jaka oferta BEZ DEKODERA?

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b03b44fe-838a-42ba-80dd-00d98c0570be@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 17:57:26 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

Żadna oferta, sportu nie ma.

Płacić za ogl±danie sportu?

Za nic innego w tv płacić nie warto, bo równie bylejaka oferta jest za friko w powietrzu.

Data: 2013-03-25 21:45:40
Autor: Jingiel
jaka oferta BEZ DEKODERA?

SMART HD.

Żadna oferta, sporu nie ma.

  Ciebie z tym sportem i polskÄ… piĹ‚kÄ… porÄ…baĹ‚o juĹĽ na caĹ‚ego. Po pierwsze to nie ty zadawaĹ‚eĹ› pytania, wiÄ™c nie przypisuj sobie, ĹĽe odpowiedzi sÄ… tylko dla ciebie. Po drugie nie kaĹĽdy jest takim idiotÄ…, ĹĽeby oglÄ…dać polska piĹ‚kÄ™ kopanÄ….

Data: 2013-03-26 17:01:01
Autor: Cavallino
jaka oferta BEZ DEKODERA?

Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5150b778$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...

SMART HD.

Żadna oferta, sporu nie ma.

 Ciebie z tym sportem i polskÄ… piĹ‚kÄ… porÄ…baĹ‚o juĹĽ na caĹ‚ego.

Tak by było, gdybym uważał, że to nieistotny fragment oferty płatnej tv.

Po pierwsze to nie ty zadawałeś pytania, więc nie przypisuj sobie, że odpowiedzi są tylko dla ciebie. Po drugie nie każdy jest takim idiotą, żeby oglądać polska piłkę kopaną.

Gdzie wyczytałeś "polska piłka kopana"?
Bo poza Twoim ograniczonym grajdołem w pojęciu "sport" mieści się dużo więcej rzeczy.

Data: 2013-03-25 21:53:15
Autor: Jingiel
jaka oferta BEZ DEKODERA?

Żadna oferta, sporu nie ma.

Do tej pory psalmy pochwalne prawiłeś na temat C+, już się odmieniło? A może CP przeprosisz teraz?

Data: 2013-03-26 17:03:57
Autor: Cavallino
jaka oferta BEZ DEKODERA?

Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5150b93f$0$1251$65785112@news.neostrada.pl...

Żadna oferta, sporu nie ma.

Do tej pory psalmy pochwalne prawiłeś na temat C+, już się odmieniło?

Było dobrze, to chwaliłem, jest źle to ganię.

Zresztą gdyby nie Twoja 100% demagogia, to wiedziałbyś komu zawdzięczamy NC+, bo nawet z oferty widać że to pochodna N, a nie Cyfry.
I tak samo skończy - poniżej poziomu mułu.

Ja zostaję przy Cyfrze jak długo się da, potem wezmę sam Canal+ w jakiejś kablówce albo czymś w ten deseń.

A moĹĽe CP przeprosisz teraz?

Jak tylko wprowadzi sport do oferty.
Na razie jego atrakcyjność jest na poziomie darmowej NTC.

jaka oferta BEZ DEKODERA?