jaka oferta BEZ DEKODERA?

Data: 2013-03-22 13:23:54
Autor: Big Jack
jaka oferta BEZ DEKODERA?
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/e97cb01b-07c0-4bcc-ae72-b44d28e8c55e@l9g2000yqp.googlegroups.com
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

Jaka oferte tv satelitarnej wybrac zeby ogladac na dekoderze wlasnym?
Tak sie sklada, ze wlasnie brat mi przyslal z Niemiec najnowszego
wypasionego Dream-Box'a przy ktorym te dekodery oferowane przez
tutajszych operatorow to przepraszam bardzo ale to zalosny tandetny
szmelc...

Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

Może jeszcze w nc+ dostaniesz abonament z samą kartą żeby ją wykorzystać w module CAM i własnym dekoderze. W końcu jeszcze rozprowadzają dekodery które w C+ parowane z kartami nie były http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-22 06:21:04
Autor: Yerine Ictimai
jaka oferta BEZ DEKODERA?
Big Jack wrote:
> Tyle ostatnio halasu z tym NC+ czy oni moze maja cos do zaproponowania
> posiadaczom wlasnych luksusowych dekoderow?

Moze jeszcze w nc+ dostaniesz abonament z sama karta zeby ja ˝wykorzystac˝
w module CAM i wlasnym dekoderze.

Jak to "moze dostaniesz"... Trzeba tam "specjalnie" z kims rozmawiac w
ich info-linii, a moze "posmarowac" czy co...?
A moze tam trwa wlasnie walka o wladze i "nie wie prawica co robi
lewica"? ;)

jeszcze rozprowadzaja dekodery
ktore w C+ parowane z kartami nie byly
http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

skad wiesz, ze nie sa i ktore to z nich modele?

Data: 2013-03-22 17:30:52
Autor: Big Jack
jaka oferta BEZ DEKODERA?
W wiadomości
*Yerine Ictimai* napisał(-a):

Jak to "moze dostaniesz"... Trzeba tam "specjalnie" z kims rozmawiac w
ich info-linii, a moze "posmarowac" czy co...?

Bo nie wiem, czy jeszcze jest taka możliwość żeby wziąć samą kartę, bez
dekodera z którym byłaby sparowana.

http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

skad wiesz, ze nie sa i ktore to z nich modele?

ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/pvr-box-hd-pace
ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/pvr-box-hd-250-gb-philips
i ten http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta/box-hd-philips
były w C+ (pod inymi nazwami) i nie były parowane z kartami. Z tym
ostatnim jest ciekawa sprawa. Podobno już miał być nigdzie niędostepny
(istniała możliwość jego wykupienia na własność), a tu wyskakuje jak
królik z kapelusza  :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-22 17:07:51
Autor: Cavallino
jaka oferta BEZ DEKODERA?

*Yerine Ictimai* napisał(-a):

[...]

CAM-y i opcje dodatkowe, a pewnie i spore rabaty od cen podstawowych pojawią się pewnie za kilka miesięcy, więc każdy który kupi nc+ wcześniej nie jest zbyt bystry.

jaka oferta BEZ DEKODERA?