jaka opona?

Data: 2014-08-26 13:59:30
Autor: elmer radi radisson
jaka opona?
czesc,
ktora opone treking 700x38c polecilibyscie na: miasto(relatywnie duzy
udzial sciezek rowerowych)/szuter, do spokojnej jazdy? Najlepiej
z antyprzebiciem. Mozliwie trwala z dobrym toczeniem.

To co mi wpadlo w oko:

- SCHWALBE ROAD PLUS Reflex
- CST SELECTA KEVLAR
- CST CONTROL VIVA

i mysle ze w budzecie do 60-70 PLN za sztuke. Czy ta CST Selecta
moze byc cos warta? Cena i cechy wygladaja zachecajaco.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-08-26 15:39:36
Autor: quasi
jaka opona?
W dniu 2014-08-26 13:59, elmer radi radisson pisze:
[...]

Patrzyłeś na Schwalbe Tyrago albo Schwalbe CX Comp? Nie mam tych opon, ale jak na wiosnę będę zmieniał w swoim trekkingu to pewnie na któreś z tych.

Data: 2014-08-26 15:53:40
Autor: elmer radi radisson
jaka opona?
On 2014-08-26 15:39, quasi wrote:

Patrzyłeś na Schwalbe Tyrago albo Schwalbe CX Comp? Nie mam tych opon,
ale jak na wiosnę będę zmieniał w swoim trekkingu to pewnie na któreś z
tych.

CX comp raczej tu odpadnie bo ma agresywniejszy bieznik.
Ale ta Tyrago juz bardziej. Jeszcze widze cos takiego jak Silento Activ.
Obie maja antyprzebiciowke. Poza wzorkiem bieznika to chyba nie
zauwazam szczegolnej roznicy.

--

memento lorem ipsum

jaka opona?