jaka opona 26 cali do mtb żeby był miejski ścigacz

Data: 2015-03-25 10:43:50
Autor: adam
On 2015-03-25, saparata <saparata@gmail.com> wrote:
Jaką oponę 26 cali z systemem anty przebiciowym zastosować do mtb żeby zamienić go w miejski ścigacz?
Obecnie mam Kenda Flame 2.2 szerokości. Amortyzacja dobra ale maks ciśnienie to 2,6 Atm powyżej ciągłe kapcie. Ta opona katuje moją łydkę przy szybszej jeździe.
Ja na swoim hybrydzie zalozylem Schwalbe Marathon. Bardzo sobie chwale. Jedyny problem z tymi oponami taki ze sa drogawe. Ale warte ceny jezeli robisz duze dystanse. Zwlaszcza zima, kiedy wymiana dentki na mrozie to malo przyjemna rzecz. :)

Pozdrawiam.

jaka opona 26 cali do mtb żeby był miejski ścigacz