jaka opona 26 cali do mtb żeby był miejski ścigacz

Data: 2015-03-25 11:50:35
Autor: bans
jaka opona 26 cali do mtb żeby był miejski ścigacz
W dniu 2015-03-25 o 11:02, saparata pisze:

Obecnie mam Kenda Flame 2.2 szerokości.

2.2 na miasto? :)

> Amortyzacja dobra ale maks ciśnienie to 2,6 Atm powyżej ciągłe >kapcie.

Im większe ciśnienie tym częściej łapiesz kapcie? Ty chyba w jakimś innym uniwersum żyjesz ;)

> Ta opona katuje moją łydkę przy szybszej jeździe.

Opona? Łydkę? Kolejny kosmiczny przypadek.

--
bans

Data: 2015-03-25 10:55:17
Autor: adam
On 2015-03-25, bans <goc@o2.pl> wrote:
> Ta opona katuje moją łydkę przy szybszej jeździe.
Opona? Łydkę? Kolejny kosmiczny przypadek.
:) To bardziej wina zlego ustawienia siodelka. Albo rower/rama za duza.

A.

Data: 2015-03-25 13:28:17
Autor: saparata
W dniu 2015-03-25 o 11:50, bans pisze:
> [...]

 > Amortyzacja dobra ale maks ciśnienie to 2,6 Atm powyżej ciągłe >kapcie.

Im większe ciśnienie tym częściej łapiesz kapcie? Ty chyba w jakimś

Taką zależność zauważyłem. Im wyższe ciśnienie tym częstsze kapcie;/

Data: 2015-03-31 03:08:55
Autor: Titus Atomicus
In article <meu58m$42n$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2015-03-25 o 11:02, saparata pisze:

> Obecnie mam Kenda Flame 2.2 szerokości.

2.2 na miasto? :)

Ja zarowno w miastowym raczej skladaku i holendrze zalozylem balony Schwalbe Big Apple i jestem zadowolony. Ale rzeczywiscie, scigacze to nie sa.

 > Amortyzacja dobra ale maks ciśnienie to 2,6 Atm powyżej ciągłe >kapcie.

Im większe ciśnienie tym częściej łapiesz kapcie? Ty chyba w jakimś innym uniwersum żyjesz ;)

Faktycznie jakos dziwnie... J

 > Ta opona katuje moją łydkę przy szybszej jeździe.

Opona? Łydkę? Kolejny kosmiczny przypadek.

Mhm.
--
TA

jaka opona 26 cali do mtb żeby był miejski ścigacz