jaka p艂yta "troche mniejszy mATX" z usb3. 0?

Data: 2014-10-18 10:11:38
Autor: BartekK
jaka p艂yta "troche mniejszy mATX" z usb3. 0?
Szukam p艂yty g艂. o rozmiarze "troch臋 mniej ni偶 pe艂ny m-ATX" a r贸wnocze艣nie nie ITX. Dok艂adnie taki rozmiar maj膮 p艂yty np ASRock FM2A78M-DG3+
http://www.asrock.com/mb/photo/Box/FM2A78M-DG3+%28m%29.jpg
charakterystyczne - p艂yta ko艅czy si臋 zaraz (od lewej patrz膮c na t膮 fotk臋) przy miejscu na 艣rubk臋. Pe艂ny m-atx mia艂by tam jeszcze 1cm grat贸w, z艂膮czek itp.
Tutaj mieszcz膮 si臋 3 sloty pcie/pci (zawsze to lepiej ni偶 maksymalnie jeden w itx), a r贸wnocze艣nie jeszcze wejdzie mi do obudowy CoolerMaster Elite110

Mo偶e kto艣 kojarzy jeszcze jak膮艣 p艂yt臋 w takim formacie fizycznym?

W zasadzie m贸g艂bym wzi膮膰 takiego asrocka, zintegrowana grafika w APU by mi wystarczy艂a, ale:
- brak hdmi (a z wyj艣ciem dvi z przej艣ci贸wk膮 dvi>hdmi - niepewne jest, czy b臋dzie audio przez hdmi dzia艂a艂o, oraz czy b臋dzie >1920x1200@60hz)
- brak wyj艣cia optycznego spdif
- nie wiem czy warto i艣膰 w FM2+, APU jest tak 艣rednio energooszcz臋dny w idle

Data: 2014-10-18 09:26:17
Autor: G Nowak
jaka p硑ta "troche mniejszy mATX" z usb3.0?
On 18/10/2014 09:11, BartekK wrote:

nie wiem czy warto i舵 w FM2+, APU jest tak 秗ednio energooszcz阣ny w idle

Fakt. Jedyna przewaga FM2 nad najtanszm, zintegrowanym Celeronem jest grafika, z ktorej Celeron zostal wykastrowany (tj. niby ja ma ale nie za bardzo dziala).

--
Pozdr

jaka p艂yta "troche mniejszy mATX" z usb3. 0?