jaka pamiec i dysk do T61?

Data: 2010-07-06 17:01:01
Autor: Irokez
jaka pamiec i dysk do T61?
Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:2fb035b2-0e01-4591-ac20-f3ad7233a455y11g2000yqm.googlegroups.com...
witam.
wczoraj dostalem lekko uzywanego lapka T61- chcialbym go jednak lekko
ulepszyc, tj. dodac pamiec (teraz ma 2x1 533 /czy jakos tak/ mhz) oraz
wymienic dysk (teraz jest 5400rpm 160gb sata)- jakiego producenta (i
jakie modele) pamieci byscie polecili (2x2gb, 800mhz)- na co zwrocic
uwage przy ich zakupie; jaki dysk 2.5 cala byscie polecili? czy dyski
w standardzie SATA (nie SATA-II badz SATA 3GB /??/) obsluguja NCQ?
czy, poza zwiekszeniem pojemnosci (planuje przejsc na dysk min 320gb),
odczuje jakas roznice miedzy dyskiem 5400rpm a 7200?

Nie wiem jak T61 ale T43 mi daje do wiadomosci po kazdym wlaczeniu ze mam nieoryginalny dysk (czyli nie przyklaskany przez IBM i z racji tego nie sprzedany 5-cio krotnie drozej). Na szczescie po chwili (lub po klepnieciu klawisza, mozna to zmienic w BIOS) idzie dalej. Dysk Samsung 160GB PATA, slicznie zapinkala.
A pamieci jakies 1,5GB jest i ma sie dobrze.

--
Irokez

jaka pamiec i dysk do T61?