jaka piasta

Data: 2010-01-30 02:24:43
Autor: Kaczor
jaka piasta
Witam
Mam Krosa A6 jeżdżę głównie po lasach ważę tak z 75 kg.

Potrzebuję solidnej piasty przedniej na 32 otwory może być pod
mocowanie na hamulce tarczowe b±dĽ nie.

Obecnie korzystam z novateca ale zaczyna mi się sypać.

Data: 2010-01-30 14:08:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jaka piasta

Mam Krosa A6 jeżdżę głównie po lasach ważę tak z 75 kg.

Potrzebuję solidnej piasty przedniej na 32 otwory może być pod
mocowanie na hamulce tarczowe b±dĽ nie.

Obecnie korzystam z novateca ale zaczyna mi się sypać.

Co się sypie?

Dartmoor.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-30 05:41:28
Autor: Kaczor
jaka piasta
ano luzy łapie już zreszt± wcze¶niej też łapała, a dzi¶ jeszcze
połamał mi się zacisk szybko-zamykacza :)

Data: 2010-01-30 15:21:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jaka piasta

ano luzy łapie już zreszt± wcze¶niej też łapała, a dzi¶ jeszcze
połamał mi się zacisk szybko-zamykacza :)

To jest kulkowa, czy łożyskowa?
Model?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-30 06:32:08
Autor: Kaczor
jaka piasta
nie wiem no czarna novateca :D ale chyba na maszynach

Data: 2010-01-30 16:15:54
Autor: #:-) gps
jaka piasta
Kaczor pisze:
nie wiem no czarna novateca :D ale chyba na maszynach

Skoro Novateca na maszynach połamałeś, to żadna u Ciebie nie wytrzyma :-).

Czy używasz rowera w celu podziemnego skuwania przodka w atmosferze metanu i w ciśnieniu 10 atm? 8-O

#:-)
gps

Data: 2010-02-03 19:08:27
Autor: granat
jaka piasta
#:-) gps pisze:

Czy używasz rowera w celu podziemnego skuwania przodka w atmosferze metanu i w ciśnieniu 10 atm? 8-O

polamal jeszcze zacisk, wiec to chyba do przyczepki z mlotem pneumatycznym.
moze piasta na lozyskach slizgowych podolala by takim zastosowaniom.

granat

Data: 2010-01-30 16:20:32
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jaka piasta

nie wiem no czarna novateca :D ale chyba na maszynach

Naucz się cytować.
Ta?
http://www.bikekatalog.pl/2009/komponenty/303/Novatec.NT-751.SB...NT-802.SB/

2 łożyska 2RS nie będą kosztować więcej niż 12zł.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-31 03:23:43
Autor: Kaczor
jaka piasta
On 30 Sty, 16:20, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
> nie wiem no czarna novateca :D ale chyba na maszynach

Naucz się cytować.
Ta?http://www.bikekatalog.pl/2009/komponenty/303/Novatec.NT-751.SB...NT-....

2 łożyska 2RS nie będ± kosztować więcej niż 12zł.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

no taka tylko matowa . Czyli jak jest na maszynach to sam poradzę
sobie z wymian±?

Data: 2010-01-31 20:53:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jaka piasta

no taka tylko matowa . Czyli jak jest na maszynach to sam poradzę
sobie z wymian±?

Raczej nie.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-30 18:18:01
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
jaka piasta
Dnia 30.01.2010 11:24 użytkownik Kaczor napisał :
[...]

Polecam Chris King.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

jaka piasta