jaka p³yta

Data: 2009-03-19 16:50:55
Autor: identyfikator: 20040501
jaka p³yta
istniej± jeszcze jakie¶ nowe p³yty z dwoma z³±czami IDE i co najmniej 4 PCI?

Data: 2009-03-19 18:10:57
Autor: Jacek
jaka p³yta
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:50:55 +0100, identyfikator: 20040501 napisa³(a):

istniej± jeszcze jakie¶ nowe p³yty z dwoma z³±czami IDE i co najmniej 4 PCI?

Do tego 2 x ISA?;)

Data: 2009-03-19 18:48:06
Autor: Paw
jaka p³yta

U¿ytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:gptpol$1q5$1atlantis.news.neostrada.pl...
istniej± jeszcze jakie¶ nowe p³yty z dwoma z³±czami IDE i co najmniej 4 PCI?

pe³no nowych p³yt na ... allegro

Data: 2009-03-19 18:51:12
Autor: qwerty
jaka p³yta
U¿ytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:gptpol$1q5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
istniej± jeszcze jakie¶ nowe p³yty z dwoma z³±czami IDE i co najmniej 4 PCI?

pod Intela, czy AMD?

Data: 2009-03-19 19:06:48
Autor: identyfikator: 20040501
jaka p³yta
pod AMD AM2 sory, ¿e nie doda³em...

ju¿ pisa³em na ten temat, ale przypomnê mo¿e Kto¶ co¶ wymy¶li... mam komputer na nForce3, kiedy podepnê do drugiego kana³u IDE dysk i nagrywarkê, windows xp+sp2 wywala blue screena przy uruchamianiu... jak pod³±czê sam± nagrywarkê lub sam dysk nie ma problemu... co mo¿e byæ powodem?
co do tej pory sprawdzi³em (nic nie pomog³o): wymiana pamiêci, wymiana p³yty, wymiana kabli, wymiana dysków, wymiana dvd, reinstalacja systemu, sterowników, aktualizacja BIOSu, zmiana master/slave... jednym s³owem wszystko ;o)...

Data: 2009-03-19 19:14:47
Autor: maX
jaka p³yta

U¿ytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpu24n$sqr$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Sprawd¼ czy dzia³a pod czystym dosem. Je¶li tak, to nie jest kwestia hardwarowa, je¶li nie to nie jest to kwestia softwarowa (tzn. nie jest to wina Windows). Albo pod Linuxem.

Data: 2009-03-19 21:26:41
Autor: Leszek K.
jaka p³yta
Dnia Thu, 19 Mar 2009 19:06:48 +0100, identyfikator: 20040501 napisa³(a):

[...]

Na nForce4 mia³em podobny problem. Pomog³o przestawienie zworek z
master/slave na CS.

Data: 2009-03-20 00:40:24
Autor: Michal Lukasik
jaka p³yta
Dnia 19.3.2009, identyfikator: 20040501 napisa³(a):

[...]

Niektóre MB maj± ograniczenie do jednego urz±dzenia na drugim kanale.
Czasem jest to warunkowane obecno¶ci± urz±dzeñ na SATA, czasem nie.
Szczegó³y w instrukcji. Jaka to MB?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2009-03-20 19:43:25
Autor: identyfikator: 20040501
jaka p³yta
Szczegó³y w instrukcji. Jaka to MB?

Asrock AM2NF3-VSTA, moim zdaniem super p³yta, tylko nie dzia³aj± mi na niej dyski...

Data: 2009-03-21 16:52:17
Autor: Michal Lukasik
jaka p³yta
Dnia 20.3.2009, identyfikator: 20040501 napisa³(a):

Asrock AM2NF3-VSTA, moim zdaniem super p³yta, tylko nie dzia³aj± mi na niej dyski...

Wed³ug instrukcji nie ma ona wspomnianych ograniczeñ i wszystko powinno
dzia³aæ. Jeste¶ pewien, ¿e wszystko dobrze skonfigurowa³e¶? Tj. sprawne
ta¶my, urz±dzenia master na koñcu, prawid³owe zworkowanie, dobre zasilanie
(sprawny zasilacz, nieuszkodzone wtyki), itd.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-03-21 19:11:53
Autor: identyfikator: 20040501
jaka p³yta
[...]

ciekawa sprawa, wymieni³em ju¿ wszystko i nic nie pomog³o... ale... jak pod³±czê dysk 80GB na primary master i drugi dysk 200GB na secondary master a na secondary slave nagrywarkê to windows wstaje bez problemów, jak tylko zamieniê dyski ze sob±... blue screen... no g³upi jestem...

Data: 2009-03-21 19:12:11
Autor: Michal Lukasik
jaka p³yta
Dnia 21.3.2009, identyfikator: 20040501 napisa³(a):

[...]

Wymieñ jakie to konkretnie dyski (model/producent) i jak chcesz ¿eby by³y
pod³±czone. Model nagrywarki te¿ nie zaszkodzi.

BTW. Gdzie¶ wcze¶niej wyczyta³em, ¿e u¿ywasz kieszeni z jednym z nich -
mo¿e ta kieszeñ nie jest sprawna?
--
 _____ __________________________

Data: 2009-03-22 16:42:05
Autor: identyfikator: 20040501
jaka p³yta
BTW. Gdzie¶ wcze¶niej wyczyta³em, ¿e u¿ywasz kieszeni z jednym z nich -
mo¿e ta kieszeñ nie jest sprawna?

tak mam kieszeñ, ale pod³±czy³em dyski bezpo¶rednio do kabla i to samo... dyski do Samsungi 80GB, 200GB i 400GB, nagrywarka to LG z lightscribem...

no có¿ pozostaje mi chyba wymieniæ nagrywarkê na sata... i zobaczymy... ale siê wkurzê jak i to nie pomo¿e ;o).

a przy okazji zmieniê temat...

przypadkiem zupgradeowa³em BIOS do najnowszej wersji czy to znaczy, ¿e teraz mogê w swojego asrocka w³o¿yæ najnowsze procki na AM3? czy AM2 i AM3 to to samo? proszê o wyja¶nienie

Data: 2009-03-22 17:07:13
Autor: maX
jaka p³yta

U¿ytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:gq5mpe$n0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tak. Wszystko jest w "CPU Support List" dla tej p³yty.

Data: 2009-03-19 19:04:09
Autor: maX
jaka p³yta

U¿ytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:gptpol$1q5$1atlantis.news.neostrada.pl...
istniej± jeszcze jakie¶ nowe p³yty z dwoma z³±czami IDE i co najmniej 4 PCI?

Na stronie Komputronika jest wyszukiwarka, gdzie mo¿na wpisac kryterium min. 4 PCI.
BTW s± nawet z 5 PCI, ale to juz z AGP (np. Asrock pod AM2 na nForce3, obs³uguj±cy równie¿ najnowsze Phenomy AM3)

Data: 2009-03-19 19:07:38
Autor: identyfikator: 20040501
jaka p³yta
BTW s± nawet z 5 PCI, ale to juz z AGP (np. Asrock pod AM2 na nForce3,

w³a¶nie t± mam i nie chce mi dzia³aæ... patrz wy¿ej.

jaka p³yta