[pyt] jaka pompka stacjonarna?

Data: 2010-11-30 20:54:15
Autor: kml
[pyt] jaka pompka stacjonarna?

Użytkownik "Radek Lesisz" <radez77@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3jgr$77$1inews.gazeta.pl...
Jaka byście polecili pompkę stacjonarną? Do max 100 zł z wysyłką?

Za 20 zeta kupiłem w markecie duża pompkę stacjonarną. Do roweru MTB sprawowała się idealnie. Dokupiłem tylko kawałek węża w sklepie auto (przewód paliwowy gruby zbrojony) i zamieniłem oryginalny wężyk. Pompowało to naprawde nieźle, ale nie dopilnowałem i tłok się rozkręcił. Jak tylko znajdę te pompę znowu gdzieś w markecie to kupie znowu. Jest śmiesznie tania a do MTB spokojnie starcza :)

Za kwotę o której mówisz to już bym zaczął marudzić i przebierać a tak po prostu ją kupiłem :) Miedziany adapter presta -> schrader kosztuje 5PLN :)

kml

[pyt] jaka pompka stacjonarna?