[pyt] jaka pompka stacjonarna?

Data: 2010-11-30 20:56:03
Autor: Wooyek
[pyt] jaka pompka stacjonarna?
Jaka byście polecili pompkę stacjonarną? Do max 100 zł z wysyłką?
Słyszałem że modele z końcówką zaciskaną za pomocą obrotowej główki są zawodne
(wystarczy źle przekręcić i po zabawie). Manometr nie jest mi potrzebny.
Na ile jest to dobry wybór: Pompka stacjonarna SKS Air X-Press! 84 zł
http://allegro.pl/pompka-stacjonarna-sks-air-x-press-od-xtrabike-pl-i1329610510.html

Ja mam już drugą z Lidla - cena ok. 30 zł. Pierwsza chyba po ok. 2 sezonach się zepsuła, ale nie wiem jak bardzo - nie próbowałem naprawiać, bo akurat w Lidlu znów były ;) Tą drugą mam już chyba z 4 lata i działa bezproblemowo. Pompuję 5 rowerów (w tym 2 szosowe), więc pompka raczej się nie kurzy w kącie. Ciśnienie osiąga do ok. 8 atm, jakby się wysilić to może ciut więcej. Głowica taka jak w tym SKS-ie - tzn. 2 dziurki i wajcha.

Wadą jest manometr, któremu nie do końca można wierzyć - przy ciśnieniach "MTB" oszukuje o jakieś 0,25-0,5 atm (przy szosowych nie wiem, bo nie mam jak zweryfikować). Ale piszesz, że manometr nie jest Ci potrzebny, więc może warto poczekać do wiosny na "rzut rowerowy" ;)

A jak nie chcesz czekać, a masz gdzieś w okolicy sklep TK Max, to też możesz zajrzeć - w Czeladzi widziałem ostatnio bardzo fajnie wyglądające pompki, też za ok. 30 zł.

Co do droższych modeli, to się nie wypowiem, bo jeśli chodzi o pompki, to zdecydowanie preferuję tanie produkty ;)

[pyt] jaka pompka stacjonarna?