[pyt] jaka pompka stacjonarna?

Data: 2010-12-01 10:08:24
Autor: cytawa
[pyt] jaka pompka stacjonarna?
W dniu 2010-11-30 20:32, Radek Lesisz pisze:
Jaka byście polecili pompkę stacjonarną? Do max 100 zł z wysyłką?
Słyszałem że modele z końcówką zaciskaną za pomocą obrotowej główki są zawodne
(wystarczy źle przekręcić i po zabawie). Manometr nie jest mi potrzebny.
Na ile jest to dobry wybór: Pompka stacjonarna SKS Air X-Press! 84 zł
http://allegro.pl/pompka-stacjonarna-sks-air-x-press-od-xtrabike-pl-i1329610510.html

Kiedys (co najmniej 5 lat) kupilem w Tesco za 19 zl swietna pompke z podwojna koncowka (rowerowa)i manometrem. Sluzy do dzisiaj. Do gorali i normalnych rowerow doskonala. Nie bardzo sie nadaje do szosowek. Niby do 8 Atm  pompuje ale manometr jest na granicy wytrzymalosci. Do szosuwek trzeba kupic specjalna pompke, ktora wytrzymuje ponad 10 Atm a na dodatek powinnamiec wezsza rure, bo zaczyna byc ciezko przy pompowaniu.

Mam jeszcze jedna pompke za ok. 40 zl z gruba rura i podwojna koncowka. Zalata dodatkowa jest to, ze ma dlugi waz wychodzacy z raczki.Dzieki temu mozna pompowac rowery na stojakach. Dzieki grubej rurze kola pompuje sie bardzo szybko. Do 5 atm jest wystarczajaca. Za to szosowki pompuje sie juz ciezko.

Same podwojne koncowki mozna u nas kupic za 4 zl.

Jan Cytawa

[pyt] jaka pompka stacjonarna?