jaka pralka

Data: 2010-08-07 21:26:19
Autor: jagon
jaka pralka
Witam.

Jako ze moja Amica zaczyna zdychac czas rozpoczac polowanie.

Czy szanowni grupowicze poradzili by mi w wyborze ?

Zalozenia :
ladowana od przodu
glebokosc pralki : max 57cm
zaladunek : min 5 kg, im wiecej tym lepiej
klasa energetyczna : oczywiscie A+
kasa: max 1500 pln, w tym chcialbym zmiescic przedluzenie gwarancji / ok. 200-250 pln/.
ilosc pran w miesiacu : max 20
zabezpieczenie przed zalaniem
zabezpieczenie przed dziecmi
zabezpieczenie przed otwarciem drzwi.
nie zalezy mi specjalnie na jakiejs niesamowitej ilosci programow
Wisienka na torcie byla by jakas automatyka do dobierania ilosci wody w zaleznosci od wielkosci wsadu

Wiem ze powyzsze to "tylko w erze", ale moze jednak sie uda :)
Prosilbym o rade jaka pralka polecacie (przy powyzszych zalozeniach - jakosc, bezawaryjnosc, latwosc obslugi),  ew o odradzenie jakiegos modelu/producenta (prosilbym o podanie powodow).
Sam szukam, ale przy tych zalozeniach to mam na liscie kilkadziesiat modeli.

pozdrowienia

jagon

Data: 2010-08-08 19:50:24
Autor: Boombastic
jaka pralka
[...]

Z najdłuższą gwarancją. Producent obecnie ma mniejsze znaczenie, bo każdy produkuje podobny chłam inaczej opakowany. Jednak na uwagę zasługuje Bosch i bliźniaczy Siemens.

Data: 2010-08-09 09:21:19
Autor: Przesmiewca
jaka pralka
"Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał(a):

Z najdłuższą gwarancją. Producent obecnie ma mniejsze znaczenie, bo każdy produkuje podobny chłam inaczej opakowany. Jednak na uwagę zasługuje Bosch i bliźniaczy Siemens.

Przesadzasz.

Data: 2010-08-12 08:12:04
Autor: Tomasz M.
jaka pralka
witam!

moja pralka Candy właśnie padła:( ...po 10latach koszt naprawy 520zł i  chyba kupimy nową.
wybrałem dwa modele które może też przypadną do gustu autorowi tematu:
1. http://cokupic.pl/produkt/Electrolux-EWF12040W
2. http://cokupic.pl/produkt/Candy-GO-106-DF

jak ktoś urzytkuje to może poradzi co wybrać.
Ja z jednej strony skłaniałbym się ku 1. ale z drugiej 2. też jest dobra i  ....candy:)

pozdrawiam
Tomasz M.

Data: 2010-08-13 10:53:27
Autor: Boombastic
jaka pralka

Użytkownik "Tomasz M." <matulaskocz@interia.pl> napisał w wiadomości news:op.vha96etfbid1a3technolog...
[...]

Tak, tak, Candy. Na mojej pralce też było napisane Candy a to był Polar z inną naklejką. W dzisiejszych czasach nie mozesz być nigdy pewnym kto rzeczywiście wyprodukował sprzęt a kto tylko sygnuje swoją marką.

Data: 2010-08-23 08:32:58
Autor: jagon
jaka pralka

Użytkownik "Theli" <pisz_na_gosick@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3tpv4$2occ$1sodden.amu.edu.pl...

Znalazłeś już coś sensownego? Będę chyba musiała kupić nową pralkę, a dołączam się w tym wątku, bo większość Twoich warunków pokrywa się z moimi.

th

No wlasnie jeszcze nie. Z pomoca elektroda.pl udalo mi sie ja jeszcze reanimowac, co prawda nie wiem na jak dlugo.
Na razie sklaniam sie ku boschowi..... ale z drugiej strony jak pomysle ze i tak, znajac zycie wytrzyma mi max 10 lat, to sie zastanawiam czy wlasnie mie kupic cos tanszego..... np. candy lub amica
http://www.euro.com.pl/pralki/opis-amica-pct5510b41.bhtml#content_3c
http://www.euro.com.pl/pralki/opis-amica-ape1000.bhtml#content_3c

[...]

Niestety obie te pralki nie spelniana najwazniejszego warunku - glebokosci, bo u mnie max 57 :(

Pozdrawiam

jagon

Data: 2010-08-30 15:00:01
Autor: Marek Giżyński
jaka pralka
Niestety obie te pralki nie spelniana najwazniejszego warunku - glebokosci, bo u mnie max 57 :(

Dziewczyna taka kupila i... nie sadzilem, ze pralka moze byc tak cicha.
:) Powinna spelnic wszystkie Twoje wymagania z pierwszego postu.

http://www.ceneo.pl/2740209

m.

jaka pralka