jaka pralka

Data: 2010-08-23 08:32:58
Autor: jagon
jaka pralka

Użytkownik "Theli" <pisz_na_gosick@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3tpv4$2occ$1sodden.amu.edu.pl...

Znalazłeś już coś sensownego? Będę chyba musiała kupić nową pralkę, a dołączam się w tym wątku, bo większość Twoich warunków pokrywa się z moimi.

th

No wlasnie jeszcze nie. Z pomoca elektroda.pl udalo mi sie ja jeszcze reanimowac, co prawda nie wiem na jak dlugo.
Na razie sklaniam sie ku boschowi..... ale z drugiej strony jak pomysle ze i tak, znajac zycie wytrzyma mi max 10 lat, to sie zastanawiam czy wlasnie mie kupic cos tanszego..... np. candy lub amica
http://www.euro.com.pl/pralki/opis-amica-pct5510b41.bhtml#content_3c
http://www.euro.com.pl/pralki/opis-amica-ape1000.bhtml#content_3c

Użytkownik "Tomasz M." <matulaskocz@interia.pl> napisał w wiadomości news:op.vha96etfbid1a3technolog...
witam!

moja pralka Candy właśnie padła:( ...po 10latach koszt naprawy 520zł i chyba kupimy nową.
wybrałem dwa modele które może też przypadną do gustu autorowi tematu:
1. http://cokupic.pl/produkt/Electrolux-EWF12040W
2. http://cokupic.pl/produkt/Candy-GO-106-DF

Niestety obie te pralki nie spelniana najwazniejszego warunku - glebokosci, bo u mnie max 57 :(

Pozdrawiam

jagon

Data: 2010-08-30 15:00:01
Autor: Marek Giżyński
jaka pralka
Niestety obie te pralki nie spelniana najwazniejszego warunku - glebokosci, bo u mnie max 57 :(

Dziewczyna taka kupila i... nie sadzilem, ze pralka moze byc tak cicha.
:) Powinna spelnic wszystkie Twoje wymagania z pierwszego postu.

http://www.ceneo.pl/2740209

m.

jaka pralka