jaka przyczyna?

Data: 2009-08-14 01:48:20
Autor: marzena
jaka przyczyna?
dzisiejsza sesja byla troszke zwariowana.zamykalam L, zlecenie wklepalam na nie okolo 11.30. ustawilam zlecenie S z limitem 2100. open byl 2137 i przez pierwsze 15 minut nie bylo chyba poziomu ponizej 2131. dopiero poźniej kursy spadl ponizej 2130. sprawdzajac realizacje transakcji okazalo sie, ze moje L zostaly zamkniete po 2127. ki diabeł?jaki moze byc powod? moja wina?czy DM?
pozdr

Data: 2009-08-14 08:47:12
Autor: Dombrek
jaka przyczyna?

Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomości news:h628o4$9ss$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli jest faktycznie tak jak piszesz, to zlecenie powninno wejść na Open po 2137. Szybko ściągnij sobie całą wczorajszą historię papierów i finansową oraz pisz reklamację do DM. Musi być uwzględniona.
Swoją drogą - jakie biuro?
Pozdrawiam
Dombrek

Data: 2009-08-15 12:04:49
Autor: marzena
jaka przyczyna?
oraz pisz reklamację do DM.

złożyłam reklamacje. zobacze co wyjdzie:-))
pozdr

Data: 2009-08-16 21:43:06
Autor: Dombrek
jaka przyczyna?
złożyłam reklamacje. zobacze co wyjdzie:-))
pozdr

Daj znać jak dostaniesz odpowiedź i info jak się skończyło. Nazwa biura też wskazana... tylko nie mów, że BOŚ...
Pzdr
Dombrek

jaka przyczyna?