jaka solidna obudowa?

Data: 2011-06-07 12:56:13
Autor: Hades
jaka solidna obudowa?
Użytkownik "Tadeusz" Składam nowego kompa i szukam solidnej obudowy midi tower
a do tego najlepiej nieudziwnionej stylistycznie za bardzo :)
coś w stylu np. NZXT Adamas Classic ale ta jest nie do kupienia.
Potrzebuje portów USB z przodu, najlepiej gdzieś
na środku wysokości przedniego panela.
Nie wchodzą w grę obudowy z drzwiczkami przednimi.
Ostatnio widziałem NZXT M59 GAMING i nawet mogłaby
by być gdyby nie to za...ste niebieskie podświetlenie :(
Doradźcie jakiś sensowny model
I jeszcze pytanie: jaka jest przewaga montażu zasilacza
na dole obudowy zamiast na górze?
pozdrawiam
Tadeusz

Wyjatkowe paskudztwo, ale jak to mowia z gustami sie nie
dyskutuje.
AM
P.S.Dlugo nie trzeba szukac:
http://allegro.pl/obudowa-chieftec-bm-01b-miditower-atx-sklep-fa-gw-i1632644015.html

Data: 2011-06-07 13:22:43
Autor: Jacek W.
jaka solidna obudowa?
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Kolejny Chieftec, do którego nie wsadzisz 2 penów jednoczesnie na
frontpanel.
Odnoszę wrażenie, że ten cały Chieftec odgapił czyjeś konstrukcje i
jakiś nieudolnik coś doprojektował, bo zawsze jest coś nie tak z
gniazdami USB - albo są za blisko, albo do góry nogami. Mam ich trochę
i żaden nie ma poprawnie rozmieszczonych gniazd USB.
No, ale mimo to, są zrobione z porządnej blachy.

Jacek W.

Data: 2011-06-07 13:39:08
Autor: Vituniu
jaka solidna obudowa?
No, ale mimo to, są zrobione z porządnej blachy.

Marzenie scietej glowy... :/ Dopiero co montowalem
cos w CD-01B-B-355 i blachy sa raczej przecietne.

Nie wytrzymuja porownania ze starsza chinska tandeta...

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Chyba, ze faktycznie obecnie tak wyglada rynek...
Przypominam sobie, ze jak jakies 2 lata temu zlapalem
ktoras z tanszych Asus Vento, to faktycznie byla  jak origami... :(

jaka solidna obudowa?