jaka spinka/sztyft do lancucha

Data: 2011-05-14 19:17:34
Autor: Titus Atomicus
jaka spinka/sztyft do lancucha
In article <Titus_Atomicus-9C5C6F.19142914052011@newsfeed.onet.pl>,

Witam,
W ofercie cykloturu.pl widze SRAM, Shimano i Wippermanna.
Czy do lancuchow SRAM pasuje tylko SRAM, do Shimano - Shimano, a do Wippermanna - Wippermann?
A co z pinami/sztyftami?
I gdzie w Warszawie znajde spinki/sztyfty do Shimano 8-rzedowego w dobrej cenie?

I dlaczego te shimanowe spinki sa takie drogie - widze ze za spinke do 10-rzedowego lancucha trzba zaplacic 51zl.
To lekka przesada.

TA

Data: 2011-05-14 19:39:00
Autor: Ignacy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
I dlaczego te shimanowe spinki sa takie drogie - widze ze za spinke do 10-rzedowego lancucha trzba zaplacic 51zl.
To lekka przesada.

  ...ależ nie "wypas" musi kosztować.

  Ignac

Data: 2011-05-14 21:04:04
Autor: Michał Stępień
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

[...]

Nie rozumiem dlaczego ludzie ciesz± jak im w twarz pluj±.
Czy łańcuchy shimano to jaki¶ cud techniki jest?
Używam łańcuchów sram i mam spinkę w komplecie. Niczego nie szlifuję.
Szlifowanie to druciarstwo.

Data: 2011-05-14 21:36:25
Autor: BoDro
Michał Stępień pisze:

Nie rozumiem dlaczego ludzie ciesz± jak im w twarz pluj±.
Czy łańcuchy shimano to jaki¶ cud techniki jest?
Używam łańcuchów sram i mam spinkę w komplecie. Niczego nie szlifuję.

Masz rację, że to dziadostwo. Z wielkiej łaski dodaj± zapasowy pin do droższych łańcuchów... Gdyby mi nie było szkoda wywalać spinek po łańcuchach SRAM'a, to też bym sobie głowy nie zawracał dostosowaniem ich do Shimanowskich łańcuchów...

Szlifowanie to druciarstwo.

szlifowanie to szlifierstwo...:-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-05-14 21:04:06
Autor: mbut
W dniu 11-05-14 19:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

a jak kupujesz nowy łańcuch to nie tam tam nowej spinki, bo np SRAM daje spinkę

jaka spinka/sztyft do lancucha