jaka stacja dokująca do dysków na USB

Data: 2016-01-08 17:06:17
Autor: platformowe głupki
jaka stacja dokująca do dysków na USB
Data: 2016-01-09 05:51:06
Autor: TurboPascal
jaka stacja dokująca do dysków na USB
Ja kupiłbym coś takiego:

http://allegro.pl/unitek-y-3025-stacja-dok-hdd-ssd-usb-3-0-clone-be-i5761695617.html

Mocny, 3A zasilacz i można "pojechać" jednocześnie na dwa dyski.

Data: 2016-01-09 14:59:01
Autor: platformowe głupki
jaka stacja dokująca do dysków na USB
dz. tej nie zauważyłem, cena nie jest w sumie ważna, chodzi o to,żeby się po godzinie pracy nie zjarał jak te które miałem...

Data: 2016-01-09 06:19:07
Autor: TurboPascal
jaka stacja dokująca do dysków na USB
chodzi o to, żeby się po godzinie pracy nie zjarał, jak te które miałem...

Kilka lat temu kupiłem używany dysk, do którego jako gratis dostałem coś funkcjonalnie podobnego, aczkolwiek bardziej prymitywnie wyglądającego, z życzliwym ostrzeżeniem, by za długo nie używać, bo grzeje się zasilacz.

Data: 2016-01-09 15:53:56
Autor: platformowe głupki
jaka stacja dokująca do dysków na USB
dokładnie w ten sam sposób się zjarał,
nagrzał się i w końcu coś w nim wybuchło...

Data: 2016-01-09 15:54:21
Autor: platformowe głupki
jaka stacja dokująca do dysków na USB
Ktoś coś ma i podpowie jak działa?