jaka struktura

Data: 2018-11-21 21:29:48
Autor: PiteR
jaka struktura
kradzieży w Polsce obecnie? Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.

W mojej okolicy zauważałem laski na kierownicach co wbudzało moje zaciekawienie. Czyli problem jest powszechny.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-22 14:40:27
Autor: miumiu
jaka struktura

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA9A1DAAD23C35dayriderlocalhost.net...
kradzieży w Polsce obecnie?

Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa
samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.

Grubo. Chyba zaczne odkrecac kierownice jak Jas Fasola ;)

Pzdr

Data: 2018-11-23 06:56:38
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  miumiu pisze tak:

Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa
samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.

Grubo. Chyba zaczne odkrecac kierownice jak Jas Fasola ;)

To ułatwisz bo zapinają szczypce Morsa na wielopust ;)

W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło kierownicy ale tu ludzie zapinają i po napisaniu pierwszego posta dowiedziałem się że koleżce z pracy też ukradli dwa lata temu.

Może kupić w PL tę blokadę na pedały co tam chyba Drozda reklamował. --
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-23 14:43:51
Autor: Marek
jaka struktura
On Fri, 23 Nov 2018 06:56:38 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło

Dlaczego? Rozglądają się na boki i biorą taki obok bez zapinki

--
Marek

Data: 2018-11-24 21:19:45
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Marek pisze tak:

On Fri, 23 Nov 2018 06:56:38 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło

Dlaczego? Rozglądają się na boki i biorą taki obok bez zapinki

Chyba zgodzisz się, że mamy jednych z lepszych złodzieji w Europie?
Plus Polak potrafi.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-24 10:59:44
Autor: Budzik
jaka struktura
[...]

Z 10 lat temu taka blokada na kierownice uratowała mi auto dwa razy... Jacys mało profesjonalni sie trafili.
Raz nawet odgieli w druga strone, kierownice poniszczyli ale jednak nie odjechali :)

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2018-11-24 21:35:03
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

[...]

Tak. A teraz są elektronarzędzia na akumulator. Sam będąc inkasentem czytaj opiekunem liczników miałem oficjalną slużbową fleksę 18v i reklamówkę kłódek. Przecięcie kłódki trwa moment a koło kierownicy to pewnie miękka stal a tworzywo wyłapie iskry.

Wracając z pracy przechodzę obok fajnego smarta. Był pod plandeką, wiatr ją zwalił. Wyglądał jak spadochroniarz ;) Dziś widzę że facet go zastawił innymi samochodami pod samym oknem.

Na dziś stawiam na radiopowiadomienie i modyfikacje instalacji elektrycznej żeby długo trwało uruchomienie.

Radiopowiadomienie raz uchroniło przed kradzieżą a raz powiadomilo że baba zarysowała bok.

Podobno jest silny popyt na dostawcze kilka razy większy niż na dupowozy.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-24 23:28:26
Autor: J.F.
jaka struktura
Dnia Sat, 24 Nov 2018 21:35:03 GMT, PiteR napisał(a):
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:
[...]

Halas. Sa lepsze sposoby.

J.

Data: 2018-11-24 22:41:46
Autor: PiteR
jaka struktura

na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:
[...]

kabina tłumi, okna plastiki potrojne tłumią, jedno ucho poduszka tłumi ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-25 09:29:51
Autor: Akarm
jaka struktura
W dniu 2018-11-24 o 23:28, J.F. pisze:

 Sa lepsze sposoby.

Czasem fabryczne patenty są nie do przeskoczenia! Hehe, kiedyś mi chcieli buchnąć Trabanta.
W sumie bez szkód - wepchnęli tylną szybę do środka i tylko przez nią ktoś wchodził, bo nie potrafili odblokować drzwi. :D  Nie wiedzieli, że trzeba przyciskiem kręcić zamiast go wyciągać. Dodatkowo nie mieli pojęcia, że trzeba otworzyć kranik pod zbiornikiem, chyba z kilometr go pchali, zanim się zniechęcili. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-25 12:00:14
Autor: Budzik
jaka struktura
[...]

[ciach]

Podobno jest silny popyt na dostawcze kilka razy większy niż na dupowozy.

Dlatego napisałem ze 10 lat temu.
Dzis mi sie nie chce zakładac blokady wychodzac dokładnie z załozenia ze jak beda chcieli to i tak ukradna.
Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo jak na przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze.

Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto przejechało 900kkm bez awarii.
Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)

Data: 2018-11-25 19:19:08
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Dzis mi sie nie chce zakładac blokady wychodzac dokładnie z
załozenia ze jak beda chcieli to i tak ukradna.

Nie ukradną bez Twojej wiedzy chyba że przypilnują, że jesteś na nartach w Alpach.

Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo
jak na przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze

zarzucić naklejki z rdzą ;)

Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto
przejechało 900kkm bez awarii.
Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

to jeszcze został milion, chlopaki bierzemy go :)

AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)

oddasz im nowe sprzegło? :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-25 21:59:58
Autor: Budzik
jaka struktura
[...]

Jak to?
Mam na niego patrzec jak nie jezdze?

Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo
jak na przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze

zarzucić naklejki z rdzą ;)

i oszpecic? e tam...

Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto
przejechało 900kkm bez awarii.
Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

to jeszcze został milion, chlopaki bierzemy go :)

:)
Ducato 2mln? Tym nowym po 2006? Hmm... To juz nie ta technologia co merc 207d

AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)

oddasz im nowe sprzegło? :)

Akurat w tym sprzegło od nowosci nie ruszane.

A tamtego co robiłem sprzegło to sam nie wiem... Kilka miesiecy temu bym sie pomodlił zeby ukradli ale od kiedy Zenek powiedział zeby go jak najszybciej sprzedac to w koncu po prawidłowej diagnozie i naprawie za kilkaset złotych chodzi jak złoto i kilkadziesiat kkm tylko leje i jezdze wiec chyba byłoby szkoda...
Na szczescie nowego sprzegła nie widac na zewnatrz :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2018-11-26 23:23:17
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Nie ukradną bez Twojej wiedzy chyba że przypilnują, że jesteś na nartach w Alpach.

Jak to?
Mam na niego patrzec jak nie jezdze?

Nie patrzeć. Interweniować. Interwencja z dubeltówką vs interwencja z Alp ;)

zarzucić naklejki z rdzą ;)
i oszpecic? e tam...

https://www.boredpanda.com/rusty-car-vinyl-wrap-vw-volkswagen-van-clyde-wraps/

Na szczescie nowego sprzegła nie widac na zewnatrz :)

w warsztatach mają informatorów :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-27 22:53:41
Autor: wowa
jaka struktura

zarzucić naklejki z rdzą ;)
i oszpecic? e tam...

https://www.boredpanda.com/rusty-car-vinyl-wrap-vw-volkswagen-van-clyde-wraps/

Fajne :) Tylko od razu widać że nienaturalne i wystarczy palcem przejechać.
Wojtek

Data: 2018-11-22 18:18:18
Autor: wowa
jaka struktura
[...]

Za strucle się nie biorą, mamy jeszcze za mało imigrantów.
Wojtek

Data: 2018-11-22 13:16:39
Autor: piter.niusy
jaka struktura
imho w Polsce kradna glownie drogie samochody bo to oplacalne. Bo Ile trzeba by ukrasc 10 tysiecznikow zeby byl sens. Mam tez cicha nadzieje ze nasze chlopaki w PL sie przebranzowily np na prochy.  Nie chce ulegac stereotypom ze to emigranci no ale kto bralby szrota za 500F kiedy zarabia sie 1500F

Data: 2018-11-23 05:04:38
Autor: RadoslawF
jaka struktura
W dniu 2018-11-22 o 22:16, piter.niusy@gmail.com pisze:

[...]

No nie wiem. Kiedyś kradli popularne marki  na części.
I nie nówki a właśnie takie powyżej dziesięciu lat.

Pozdrawiam

Data: 2018-11-23 06:27:13
Autor: Mateusz Bogusz
jaka struktura
W dniu 21.11.2018 o 22:29, PiteR pisze:
[...]

A w ten sposób nie pozbyli się po prostu "problemu"? Opowiadają o kradzieży dla uwiarygodnienia?
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-11-23 07:08:42
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Mateusz Bogusz pisze tak:

[...]

Nie co Ty, problem dostali bo czas ucieka a dojazd do pracy pociągami 400F miesięcznie. Teraz szukać następnego małego, mały silnik, niska emisja nie wiadomo czy to nie zepsute no i czy znowu nie ukradną. A być dostarczycielem pięćdsetek na rynek czyjegoś zarobku to do kitu interes.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-23 09:58:55
Autor: sczygiel
jaka struktura
W dniu środa, 21 listopada 2018 22:29:56 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
[...]

Bo Polska to jednak nie taka dziura w dupie jak sie nam wmawia.

Przestepczosc mamy relatywnie niewielka i jak juz jest to jest to calkiem cwana przestepczosc na ktora takie blokady nie dzialaja.

Dlatego u nas immobilizer to szczyt luksusu w autach do tych 70-100kpln.

W paru miejscach w europie zachodniej jest wieksza dzicz niz w byle podrzednym Polskim miescie.
I podobnie z usa czy kanada.

Z drugiej strony jak taka blokada dziala to mysle ze patent na zasilanie pompy paliwa przez kontaktron i magnes zadziala o niebo lepiej jak wszyscy na parkingu juz beda miec te blokady a zlodzieje beda chodzic z nozycami :)

Data: 2018-11-23 19:50:18
Autor: Shrek
jaka struktura

[...]

Jak już chcesz dobrze, to należy coś nei załączać a zwierac i to najlepiej po jakimś czasie. O ile pompę łatwo zasilić choćby z żarówki, to zwarcie znaleźć ciężej. No i jak komuś zgaśnie po wyjeździe na drogę to się nie bedzie pieprzył tylko dan nogi za pas (czasem niestety próbując zatrzeć slady).

Shrek

Data: 2018-11-23 11:49:30
Autor: sczygiel
jaka struktura
W dniu piątek, 23 listopada 2018 19:50:18 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

Jak już chcesz dobrze, to należy coś nei załączać a zwierac i to najlepiej po jakimś czasie. O ile pompę łatwo zasilić choćby z żarówki, to zwarcie znaleźć ciężej. No i jak komuś zgaśnie po wyjeździe na drogę to się nie bedzie pieprzył tylko dan nogi za pas (czasem niestety próbując zatrzeć slady).

W starszych autach to tak wlasnie dziala. Po wylaczeniu silnika nieco cisnienia jeszcze w ukladzie paliwowym jest. I auto te pare chwil pojedzie/podziala.

W nowszych nie wiem. Ale mysle ze bedzie nieco podobnie. Aha, i chodzi o te pompe z zbiornika paliwa. Nie te wysokiego cisnienia do wtryskiwaczy.

jaka struktura