jaka struktura

Data: 2018-11-22 14:40:27
Autor: miumiu
jaka struktura

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA9A1DAAD23C35dayriderlocalhost.net...
kradzieży w Polsce obecnie?

Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa
samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.

Grubo. Chyba zaczne odkrecac kierownice jak Jas Fasola ;)

Pzdr

Data: 2018-11-23 06:56:38
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  miumiu pisze tak:

Ostatnio ukradziono moim znajomym (różnym) w ciągu 4 miesięcy dwa
samochody o wartości ok 500 funtów i naszła mnie rozkmina.

Grubo. Chyba zaczne odkrecac kierownice jak Jas Fasola ;)

To ułatwisz bo zapinają szczypce Morsa na wielopust ;)

W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło kierownicy ale tu ludzie zapinają i po napisaniu pierwszego posta dowiedziałem się że koleżce z pracy też ukradli dwa lata temu.

Może kupić w PL tę blokadę na pedały co tam chyba Drozda reklamował. --
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-23 14:43:51
Autor: Marek
jaka struktura
On Fri, 23 Nov 2018 06:56:38 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło

Dlaczego? Rozglądają się na boki i biorą taki obok bez zapinki

--
Marek

Data: 2018-11-24 21:19:45
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Marek pisze tak:

On Fri, 23 Nov 2018 06:56:38 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
W Polsce złodzieje parskneli by śmiechem na wszelkie zapinki na koło

Dlaczego? Rozglądają się na boki i biorą taki obok bez zapinki

Chyba zgodzisz się, że mamy jednych z lepszych złodzieji w Europie?
Plus Polak potrafi.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-24 10:59:44
Autor: Budzik
jaka struktura
[...]

Z 10 lat temu taka blokada na kierownice uratowała mi auto dwa razy... Jacys mało profesjonalni sie trafili.
Raz nawet odgieli w druga strone, kierownice poniszczyli ale jednak nie odjechali :)

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2018-11-24 21:35:03
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

[...]

Tak. A teraz są elektronarzędzia na akumulator. Sam będąc inkasentem czytaj opiekunem liczników miałem oficjalną slużbową fleksę 18v i reklamówkę kłódek. Przecięcie kłódki trwa moment a koło kierownicy to pewnie miękka stal a tworzywo wyłapie iskry.

Wracając z pracy przechodzę obok fajnego smarta. Był pod plandeką, wiatr ją zwalił. Wyglądał jak spadochroniarz ;) Dziś widzę że facet go zastawił innymi samochodami pod samym oknem.

Na dziś stawiam na radiopowiadomienie i modyfikacje instalacji elektrycznej żeby długo trwało uruchomienie.

Radiopowiadomienie raz uchroniło przed kradzieżą a raz powiadomilo że baba zarysowała bok.

Podobno jest silny popyt na dostawcze kilka razy większy niż na dupowozy.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-24 23:28:26
Autor: J.F.
jaka struktura
Dnia Sat, 24 Nov 2018 21:35:03 GMT, PiteR napisał(a):
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:
[...]

Halas. Sa lepsze sposoby.

J.

Data: 2018-11-24 22:41:46
Autor: PiteR
jaka struktura

na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:
[...]

kabina tłumi, okna plastiki potrojne tłumią, jedno ucho poduszka tłumi ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-25 09:29:51
Autor: Akarm
jaka struktura
W dniu 2018-11-24 o 23:28, J.F. pisze:

 Sa lepsze sposoby.

Czasem fabryczne patenty są nie do przeskoczenia! Hehe, kiedyś mi chcieli buchnąć Trabanta.
W sumie bez szkód - wepchnęli tylną szybę do środka i tylko przez nią ktoś wchodził, bo nie potrafili odblokować drzwi. :D  Nie wiedzieli, że trzeba przyciskiem kręcić zamiast go wyciągać. Dodatkowo nie mieli pojęcia, że trzeba otworzyć kranik pod zbiornikiem, chyba z kilometr go pchali, zanim się zniechęcili. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-25 12:00:14
Autor: Budzik
jaka struktura
[...]

[ciach]

Podobno jest silny popyt na dostawcze kilka razy większy niż na dupowozy.

Dlatego napisałem ze 10 lat temu.
Dzis mi sie nie chce zakładac blokady wychodzac dokładnie z załozenia ze jak beda chcieli to i tak ukradna.
Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo jak na przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze.

Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto przejechało 900kkm bez awarii.
Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)

Data: 2018-11-25 19:19:08
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Dzis mi sie nie chce zakładac blokady wychodzac dokładnie z
załozenia ze jak beda chcieli to i tak ukradna.

Nie ukradną bez Twojej wiedzy chyba że przypilnują, że jesteś na nartach w Alpach.

Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo
jak na przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze

zarzucić naklejki z rdzą ;)

Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto
przejechało 900kkm bez awarii.
Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

to jeszcze został milion, chlopaki bierzemy go :)

AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)

oddasz im nowe sprzegło? :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-25 21:59:58
Autor: Budzik
jaka struktura
[...]

Jak to?
Mam na niego patrzec jak nie jezdze?

Inna sprawa ze moze powininem tego mojego dostawczaka podmeczyc bo
jak na przebieg 400kkm to wyglada podejrzanie dobrze

zarzucić naklejki z rdzą ;)

i oszpecic? e tam...

Moze powinienem sobie nakleic reklame - fiat -> to auto
przejechało 900kkm bez awarii.
Jak złodziej zobaczy ze przebieg 900 to oleje...? :)))

to jeszcze został milion, chlopaki bierzemy go :)

:)
Ducato 2mln? Tym nowym po 2006? Hmm... To juz nie ta technologia co merc 207d

AC kosztuje jakies 1200 na rok i niech biorą :)

oddasz im nowe sprzegło? :)

Akurat w tym sprzegło od nowosci nie ruszane.

A tamtego co robiłem sprzegło to sam nie wiem... Kilka miesiecy temu bym sie pomodlił zeby ukradli ale od kiedy Zenek powiedział zeby go jak najszybciej sprzedac to w koncu po prawidłowej diagnozie i naprawie za kilkaset złotych chodzi jak złoto i kilkadziesiat kkm tylko leje i jezdze wiec chyba byłoby szkoda...
Na szczescie nowego sprzegła nie widac na zewnatrz :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2018-11-26 23:23:17
Autor: PiteR
jaka struktura
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Nie ukradną bez Twojej wiedzy chyba że przypilnują, że jesteś na nartach w Alpach.

Jak to?
Mam na niego patrzec jak nie jezdze?

Nie patrzeć. Interweniować. Interwencja z dubeltówką vs interwencja z Alp ;)

zarzucić naklejki z rdzą ;)
i oszpecic? e tam...

https://www.boredpanda.com/rusty-car-vinyl-wrap-vw-volkswagen-van-clyde-wraps/

Na szczescie nowego sprzegła nie widac na zewnatrz :)

w warsztatach mają informatorów :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-27 22:53:41
Autor: wowa
jaka struktura

zarzucić naklejki z rdzą ;)
i oszpecic? e tam...

https://www.boredpanda.com/rusty-car-vinyl-wrap-vw-volkswagen-van-clyde-wraps/

Fajne :) Tylko od razu widać że nienaturalne i wystarczy palcem przejechać.
Wojtek

jaka struktura