jaką tanią navi polecacie?

Data: 2009-07-22 11:45:41
Autor: marjan
jaką tanią navi polecacie?
gom3z pisze:
Czasem się przyda, codziennie jeżdżę osobowym po rodzimym mieście
i tylko 2-3 razy w miesiącu muszę gdzieś wyskoczyć
- jaką tanią nawigację polecacie ? pewnie 3.5" spokojnie wystarczy
żeby spojrzeć od czasu do czasu dla pewności czy toczę się
we właściwym kierunku ?

IMO zdecydowanie wystarczy. Nie sądzę, żeby 4.3 była w czymś lepsza. Kiedyś nawet czytałem artykuł o tym, że większe wyświetlacze nie zwiększają praktyczności urządzenia (mapa wyświetlana szerzej, co Ci nic nie daje, bo i tak raczej patrzysz "do przodu").

Ważne, żeby od razu była z jakąś aktualną mapą.. i update
nie sprawiał problemu?

Osobiście używam i polecam Mio Moov 200 PL, update'y ściągasz z ichniej stronki, aktualizacja kablem przebiega bez problemu. Sama mapa oczywiście pozostawia sobie wiele do życzenia, ale to nie automapa za kilkaset złotych.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-07-22 05:44:46
Autor: Marcin K.
jaką tanią navi polecacie?
On 22 Lip, 11:45, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:

[...]

Ja rowniez uzywam Mio tyle ze poprzedniej generacji sprzed moov. Nie
bardzo rozumiem tekstu "..ale to nie automapa za kilkaset złotych". 3
dni temu w niedziele ten wzorzec wszystkich map mial doprowadzic
znajomych do naszego chwilowego miejsca pobytu nad morzem. Wies
letniskowa - Kopalino. Dzwoni kolega do mnie gdzie ma jechac bo w AM
nie ma ulic w Kopalinie a poza tym sie zatrzymal bo mu navi kaze
wjezdzac do lasu a przed soba widzi ogromna kaluze conajmniej do
wysokosci progow. Wiec mu kaze zawracac i wyjezdzam na spotkanie. I
sie okazuje ze AM prowadzi do celu przez polne drogi a "porzadnej"
asfaltowej (nie zadna nowa - conajmniej 15 lat juz tam jest) wogole
nie widzi. A MIO nie dosc ze prowadzi prosciutko do celu to i jeszcze
spis ulic ma - bez numeracji domow ale ma. Tak wiec ja nie zaluje e
nie mam AM za kilkaset zl.

Data: 2009-07-22 07:05:56
Autor: slaweks
jaką tanią navi polecacie?
On 22 Lip, 14:44, "Marcin K." <kami...@gmail.com> wrote:
> [...]

sie okazuje ze AM prowadzi do celu przez polne drogi a "porzadnej"
asfaltowej (nie zadna nowa - conajmniej 15 lat juz tam jest) wogole

Brak drogi można zgłosić. Już nie jedną asfaltową drogę, której nie
było w AM
zgłosiłem. Potem pojawiają się w aktualizacjach.

Data: 2009-07-22 14:54:03
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta Marcin K. (kamimar@gmail.com) w wiadomości
nabazgrał(a):
> [...]

nie widzi. A MIO nie dosc ze prowadzi prosciutko do celu to i jeszcze
spis ulic ma - bez numeracji domow ale ma. Tak wiec ja nie zaluje e

To sobie ustaw parametry drogi w AM a nie marudzisz, nieznajomość programu nie znaczy że program jest zły.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-07-22 15:15:09
Autor: Cavallino
jaką tanią navi polecacie?
Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości news:

AM prowadzi do celu przez polne drogi a "porzadnej"
asfaltowej (nie zadna nowa - conajmniej 15 lat juz tam jest) wogole
nie widzi.

To sobie ustaw parametry drogi w AM

Jak nie rozumiesz wypowiedzi, to lepiej nie odpowiadaj.

Data: 2009-07-22 15:20:21
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta Cavallino (cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl) w wiadomości
news:h473d0$2pk$1news.onet.pl nabazgrał(a):

[...]

A ty poznaj możliwości AM, widać że nie używasz albo nie wiesz jak używać ....

Data: 2009-07-22 15:21:36
Autor: Cavallino
jaką tanią navi polecacie?
Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości news:h473mm$ppm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do tego jeszcze czytać nie umie i nie wie komu i na co odpowiada.....

Data: 2009-07-22 15:31:50
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta Cavallino (cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl) w wiadomości
news:h473p3$43o$1news.onet.pl nabazgrał(a):

[...]

A ten jak osioł dalej nie wie o co chodzi ...

Data: 2009-07-22 16:03:03
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta Cavallino (cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl) w wiadomości
news:h474m6$6q8$1news.onet.pl nabazgrał(a):

Amen :)

Data: 2009-07-22 16:44:19
Autor: Jakub Witkowski
jaką tanią navi polecacie?
Chris pisze:

[...]

Trzeba tylko odklikać opcję "pokazuj porządne asfaltowe drogi,
których w ogóle nie widzisz" - i już je widzi. Fajnie.

Data: 2009-07-23 17:18:53
Autor: Papkin
jaką tanią navi polecacie?

To sobie ustaw parametry drogi w AM a nie marudzisz, nieznajomość
programu nie znaczy że program jest zły.

nie kłam, mnie tez ku...wa chciala zepchnac na polna droge, wzdluz pola kukurydzy konkretnie. Faktycznie droga byla. Ale dla jeepa albo innego landrovera. Wczesniej byl zjazd asfaltowy ale chociaz czulem ze to chyba "juz tu" to pojechalem za glosem tej zimnej suki. Ah...

Mysle ze i na moov i jej mapy znajda sie haki. Nie ma idealnej mapy :)

Data: 2009-07-23 17:48:40
Autor: J_K_K
jaką tanią navi polecacie?

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4a687f5e$1news.home.net.pl...
chciala zepchnac na polna droge, wzdluz pola kukurydzy konkretnie. Faktycznie droga byla. Ale dla jeepa albo innego landrovera. Wczesniej byl zjazd asfaltowy

Jakie parametry dopuszczalnych dróg masz ustawione ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-07-24 13:59:20
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta J_K_K (J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm) w wiadomości
news:h4a0oo$lag$1news.wp.pl nabazgrał(a):

> [...]
> byl  zjazd asfaltowy

Jakie parametry dopuszczalnych dróg masz ustawione ?

Pewnie najkrótszą  bo większości użytkowników używa tylko opcji szukaj ... no cóż są ludzie i użyszkodnicy :)

Data: 2009-07-22 14:58:22
Autor: marjan
jaką tanią navi polecacie?
Marcin K. pisze:
[...]

Rozumiem. Nie uważam AM za szefa wszystkich szefów wśród map, chciałem tylko powiedzieć autorowi pytania, że w przypadku MIO szału nie ma :) Parę razy poprowadziła mnie pod zakaz, w Krakowie kazała jechać przez strefę B, niektóre skrzyżowania ma idiotycznie zapisane, jak np Aleje Mickiewicza z Czarnowiejską w Krakowie: gdy z alei mam skręcić w lewo na Czarnowiejską - nie mówi nic, gdy mam natomiast jechać dalej prosto alejami w stronę Warszawy - każe mi skręcać w lewo. Trzeba po prostu się przyzwyczaić, i czasem patrzeć na ekran (poleganie tylko na komunikatach głosowych może wyprowadzić w maliny).

W przypadku AutoMapy istnieją informacje nawet który z pasów na jezdni trzeba zająć, bardzo bym to chciał mieć w nawigacji. W dużych miastach przecież jeżdżąc głównymi ulicami mało jest typowych krzyżówek, dużo zależy od tego czy wcześniej zajmiesz dobry pas.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-07-22 15:00:16
Autor: marjan
jaką tanią navi polecacie?
marjan pisze:
Czarnowiejską - nie mówi nic, gdy mam natomiast jechać dalej prosto alejami w stronę Warszawy - każe mi skręcać w lewo. Trzeba po prostu się

skręcić w prawo oczywiście, mea culpa

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-07-22 16:46:45
Autor: radekp@konto.pl
jaką tanią navi pol ecacie?
Wed, 22 Jul 2009 05:44:46 -0700 (PDT), w
<34ef4a1f-1688-4806-88f6-ba3f0ef7935a@j32g2000yqh.googlegroups.com>, "Marcin
K." <kamimar@gmail.com> napisał(-a):

A MIO nie dosc ze prowadzi prosciutko do celu to i jeszcze
spis ulic ma - bez numeracji domow ale ma. Tak wiec ja nie zaluje e
nie mam AM za kilkaset zl.

Wow, trafiłeś na jedno miejsce, gdzie AM nie ma drogi :).
Pogratulować obiektywnej opinii ;))

Data: 2009-07-22 17:13:11
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta radekp@konto.pl (radekp@konto.pl) w wiadomości
news:uh9e65d6t1q6007nbsp4jfjgeuljuv1mdt4ax.com nabazgrał(a):

> [...]
> nie mam AM za kilkaset zl.

Wow, trafiłeś na jedno miejsce, gdzie AM nie ma drogi :).

Pytanie co to za wersja AM bo autor tego nie podał.

Data: 2009-07-22 18:17:09
Autor: radekp@konto.pl
jaką tanią navi pol ecacie?
Wed, 22 Jul 2009 17:13:11 +0200, w <h47aa8$to$1@inews.gazeta.pl>, "Chris"
<actchris@aster.pl> napisał(-a):

Pytanie co to za wersja AM bo autor tego nie podał.

Tego nie wiem, na dodatek coś ściemnia, bo i w Navteq i w AM do Kopaliny
prowadzi tylko 1 droga asfaltowa :).

Data: 2009-07-22 18:23:06
Autor: Amir
jaką tanią navi polecacie?
 znajomych do naszego chwilowego miejsca pobytu nad morzem. Wies
letniskowa - Kopalino. Dzwoni kolega do mnie gdzie ma jechac bo w AM
nie ma ulic w Kopalinie a poza tym sie zatrzymal bo mu navi kaze

a tu masz racje, bylem w lubiatowie i gp mapa i auto mapa nie mala ulic,
znajomy dotarl do mnie z mio i tam byly ulice z lubiatowa i kopalina

zaskoczylo to mnie

Data: 2009-07-23 09:49:47
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta Amir (didotom@gazeta.pl) w wiadomości
news:h47edh$ldh$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

a tu masz racje, bylem w lubiatowie i gp mapa i auto mapa nie mala ulic,
znajomy dotarl do mnie z mio i tam byly ulice z lubiatowa i kopalina

Tak przy okazji ustalmy że MIO to producent sprzętu a nie map !!
Miałem MIO z firmowo zainstalowaną AM.

Data: 2009-07-23 09:54:56
Autor: marjan
jaką tanią navi polecacie?
Chris pisze:
[...]

a MioMap którą mam zainstalowaną fabrycznie w moim Mio Moov 200?

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-07-23 10:03:38
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta marjan (klero8.tk9@gmail.com) w wiadomości
news:h4950f$l0r$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

Tak przy okazji ustalmy że MIO to producent sprzętu a nie map !!
Miałem MIO z firmowo zainstalowaną AM.

a MioMap którą mam zainstalowaną fabrycznie w moim Mio Moov 200?

Żle się wyraziłem, moja wina. MIO to nie tylko MioMap ale też mapy innych producentów.

http://www.mio.pl/mapy.php

Data: 2009-07-23 15:45:16
Autor: radekp@konto.pl
jaką tanią navi pol ecacie?
Thu, 23 Jul 2009 09:54:56 +0200, w <h4950f$l0r$1@inews.gazeta.pl>, marjan
<klero8.tk9@gmail.com> napisał(-a):

a MioMap którą mam zainstalowaną fabrycznie w moim Mio Moov 200?

MioMap to akurat program nawigacyjny, co w żaden sposób nie określa jakie masz
tam mapy. Powiem więcej -- nie ma map Mio.

Data: 2009-07-22 12:00:23
Autor: gom3z
jaką tanią navi polecacie?
[...]

na pewno wystarczy, dzięki.

pozdr,

Data: 2009-07-22 16:48:17
Autor: radekp@konto.pl
jaką tanią navi pol ecacie?
Wed, 22 Jul 2009 11:45:41 +0200, w <h46n47$dpo$1@inews.gazeta.pl>, marjan
[...]

Słaby wybór nawet w porównaniu do navi za 200zł z Tesco...
Dobrze że napisałeś, że mapa pozostawie wiele do życzenia -- bo faktycznie
najważniejszy element navi w Moov, łagodnie mówiąc, szwankuje.

jaką tanią navi polecacie?