jaką tanią navi polecacie?

Data: 2009-07-22 11:45:41
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta gom3z (gome@aaom.pl) w wiadomości
news:h46mcc$qaq$1news.onet.pl nabazgrał(a):

- jaką tanią nawigację polecacie ? pewnie 3.5" spokojnie wystarczy

NTG

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-07-22 04:10:08
Autor: hamberg
jaką tanią navi polecacie?
On 22 Lip, 11:45, "Chris" <actch...@aster.pl> wrote:
Internauta gom3z (g...@aaom.pl) w wiadomościnews:h46mcc$qaq$1news.onet..plnabazgrał(a):

> - jaką tanią nawigację polecacie ? pewnie 3.5" spokojnie wystarczy

NTG

Mistrzu a Car audio, pytania o cb to gdzie?

Jak mam zapytac o plyn do mycia szyb samochodowych to wyslesz mnie na
pl.sci.chemia?

Data: 2009-07-22 13:41:03
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta hamberg (radoslaw.gawlik@gmail.com) w wiadomości
nabazgrał(a):

> NTG

Mistrzu a Car audio, pytania o cb to gdzie?

Tu chodziło o GPS który ma własną grupę ALT.PL.GPS i tam należy kierować takie pytania.

Jak mam zapytac o plyn do mycia szyb samochodowych to wyslesz mnie na
pl.sci.chemia?

Najpierw pomyśleć :)

Data: 2009-07-22 13:56:59
Autor: RobertP.
jaką tanią navi polecacie?
On Wed, 22 Jul 2009 13:41:03 +0200, Chris <actchris@aster.pl> wrote:

> NTG

Mistrzu a Car audio, pytania o cb to gdzie?

Tu chodziło o GPS który ma własną grupę ALT.PL.GPS i tam należy kierować  takie pytania.

No ale nie pytał o nawigację rowerową czy dla geodety, tylko o samochodową.
Bo idąc tym tropem, to CB też won z grupy (->pl.rec.radio.cb)

Jak mam zapytac o plyn do mycia szyb samochodowych to wyslesz mnie na
pl.sci.chemia?

Najpierw pomyśleć :)

To to nigdy nie zaszkodzi ;)

RobertP.

Data: 2009-07-22 14:09:03
Autor: Borys Pogoreło
jaką tanią navi polecacie?
Dnia Wed, 22 Jul 2009 13:56:59 +0200, RobertP. napisał(a):

Tu chodziło o GPS który ma własną grupę ALT.PL.GPS i tam należy kierować  takie pytania.

 pl.rec.gps

No ale nie pytał o nawigację rowerową czy dla geodety, tylko o samochodową.
Bo idąc tym tropem, to CB też won z grupy (->pl.rec.radio.cb)

 I też tam pytający o CB są odsyłani :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-22 14:21:16
Autor: Kapsel
jaką tanią navi polecacie?
Wed, 22 Jul 2009 14:09:03 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

A z grupy o CB odsyłają ich potem na pl.misc.samochody, bo pyta o radio do
samochodu? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-22 14:48:57
Autor: Czabu
jaką tanią navi polecacie?

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uyzybj07sycg$.dlgkapselek.net...

A z grupy o CB odsyłają ich potem na pl.misc.samochody, bo pyta o radio do
samochodu? :>

Możesz sprawdzić. Co najwyżej odsyłają do archiwum, szczególnie w przypadku pytanie zadawanego po raz setny.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-07-22 14:38:28
Autor: Chris
jaką tanią navi polecacie?
Internauta RobertP. (r_p_u_d_l_i_k@poczta.onet.pl) w wiadomości
news:op.uxgws9g9bpkylhpc-rp.bustec.pl nabazgrał(a):

[...]

A jak w samochodzie kobieta zajdzie w ciążę to tu też pytać się o rozwój dziecka :)