jaką tanią navi polecacie?

Data: 2009-07-22 18:02:12
Autor: Kuba \(aka cita\)
jaką tanią navi polecacie?
gom3z wydusił z siebie te słowy:

Czasem się przyda, codziennie jeżdżę osobowym po rodzimym mieście
i tylko 2-3 razy w miesiącu muszę gdzieś wyskoczyć
- jaką tanią nawigację polecacie ? pewnie 3.5" spokojnie wystarczy
żeby spojrzeć od czasu do czasu dla pewności czy toczę się
we właściwym kierunku ?
Ważne, żeby od razu była z jakąś aktualną mapą.. i update
nie sprawiał problemu?

Tak zupelnie poważnie.

Kup se Nokie i używaj telefonu .. a do tego wgraj np. Garmin XT jako nawigacje.
Będziesz miał całkiem przyzwoite mapy polski, mapy europy .. a do tego nie wyrzucic pieniędzy na tanią nawigacje, ktora bedziesz uzuwac 3 razy w miesiącu

Ja z N95 8Gb jestem zadowolony ... a nawigacje traktuje jako bonus i całkiem nieźle sie sprawdza (w samochodzie i na motocyklu)

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-22 18:29:33
Autor: Amir
jaką tanią navi polecacie?

Ja z N95 8Gb jestem zadowolony ... a nawigacje traktuje jako bonus i całkiem nieźle sie sprawdza (w samochodzie i na motocyklu)

to prawda co piszesz, tylko szkoda ze  ta nokia taka gruba

czekam na model nokia e52 :), obecnie garmina uzywam w e51 lekki plaski telefon
ale niestety gps w schowku w aucie musi lezec, a szkoda bo nieraz bedac innym autem navi by się przydała

Data: 2009-07-22 18:40:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
jaką tanią navi polecacie?
Amir wydusił z siebie te słowy:

Ja z N95 8Gb jestem zadowolony ... a nawigacje traktuje jako bonus i
całkiem nieźle sie sprawdza (w samochodzie i na motocyklu)

to prawda co piszesz, tylko szkoda ze  ta nokia taka gruba

powiem Ci, ze naprawde po dwóch latach użytkowania grupość tego telefonu w niczym nie przeszkadza.
ps. ale sa też mniejsze telefony z NAVI, ktore i tak są lepsze niż tanie zwykle navigacje.

Lepsze, bo choć navi w nich są jakie są .. to przynajmniej duzo innych pożytecznych rzeczy urządzen ie w sobie posiada i co wg mnie najlepsze, kiedy navi potrzebna jest od czasu do czasu - to to, ze ZAWSZE jest pod ręką.

Data: 2009-07-23 07:56:30
Autor: gom3z
jaką tanią navi polecacie?
[...]

Miałem, jeszcze 2 tyg wstecz - nokię e66 z gps i mapami...
niestety, podczas wypadu na rybki popływała
w syropie z kururydzy zanętowej.

Ja z N95 8Gb jestem zadowolony ... a nawigacje traktuje jako bonus i całkiem nieźle sie sprawdza (w samochodzie i na motocyklu)

Wszystko fajnie, wnioskuję że byłeś zadowolony
z gps w telefonie - mnie natomiast doprowadzał
to szefskiej pasji. Czas oczekiwania na moment kiedy
urządzenie odnalazło satelity i określiło swoją pozycję
czasami przekraczał 8-10 min - masakra jakaś!

W momencie jak mi się to urządzonko przytopiło
uznałem że kupię słuchawkę bez map bo się tylko
wkurzyć można - a gps dokupię osobno.

pozdr,

Data: 2009-07-23 10:37:07
Autor: Kuba \(aka cita\)
jaką tanią navi polecacie?
[...]

A widzisz ... bo mówimy o navi używanej od czasu do czasu.

Kiedy, jak autor wątku, potrzebujesz navi 3 razy w miesiącu to jaki problem, zeby poczekać pare minut na znalezienie satelit?
Nie wiem jaki miales telefon .. ale w N95 czas czekania to jakies 3-6 minut MAX. Zakladam, ze jesli potrzeba navi tylko raz w tygodniu .. to jest potrzebny na jakies nieprzewidziane trasy. Zanim więc wyjedziesz .. wlaczasz nawi, kładziesz z boku, czy do uchwytu w aucie i pakujesz auto, czy też całujesz sie na dowidzenia z dziewczyna. W tym czasie navi znajduje satelity. Gdzie tu problem?
Nie wspominam o tym, ze każde tel z navi ma swoją specyfike i np. N95 znajduje satelity przynajmniej dwa razy szybciej, gdy jest ... wysunięta klawiatura, bo pod nia znajduje sie antena GPS - no ale to trzeba doczytac w instrukcji...

Kiedy już znajdze satelity .. to nawet po wyłączeniu navi - np. w restauracji, znalezienie ponowne sygnału to kilkanascie sekund.

W czym to moze przeszkadzac?

Data: 2009-07-23 11:34:17
Autor: gom3z
jaką tanią navi polecacie?
Kiedy już znajdze satelity .. to nawet po wyłączeniu navi - np. w restauracji, znalezienie ponowne sygnału to kilkanascie sekund.

W czym to moze przeszkadzac?

a widzisz :)
od czasu do czasu - fakt - ale najczęśniej dość "pilnie",
np. kiedy mam okazję wjechać w coś, gdzie psy tyłem już chodzą..
i szlag człowieka trafia, jak się tak czeka na te ustrojstwo.

telefon e66 - czyli niby nowy, fajny i szybki...

Data: 2009-07-23 11:54:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
jaką tanią navi polecacie?
[...]

No nie wiem .. jakoś mi sie nie zdarzyly takie sytuacje, zebym gdzies jechał i musiał nagle wyciągnąć nawigacje ... a nawet jesli .. to tak jak pisałem - 3-4 minuty to nie jest jakis mega wielki czas, a największą zaletą takiej nawigacji jest to, ze... jest zawsze w poblizu.

Ale jak już mówimy o wadach - to dla mnie największą wadą (ale to już kwestia aplikacji, a nie urządzenia) jest to, ze w garminie nie mozna korzystać z map off-line

telefon e66 - czyli niby nowy, fajny i szybki...

Bo jest fajny i szybki  (jak na telefon z system operacyjnym, choc mialem telefony "zwykłe" i potrafiły być wolniejsze od n95 8gb)