jaka tarcza 44T do korby alivio

Data: 2013-08-06 21:57:37
Autor: ZAQ
jaka tarcza 44T do korby alivio
Wiem, że to śmieszne, ale mam 2 letnią korbę Alivio (chyba M-410),
jest jeszcze w całkiem dobrym stanie, blat ma 42 zęby, chciałbym 44,
więc chcę kupić blat (grosze: 60zł), tylko są różne modele, a ja nie wiem
który będzie pasować (M-580 czy M-590) czy może zupełnie inny ?

a i jeszcze korba ma napis "hollowtech" - nie wiem co to jest ale podaje ;)

z góry dzięki za radę.

Data: 2013-08-07 08:02:50
Autor: qrt
 "ZAQ" <nono@nospam.pl> Wrote in message:
[...]

kazda tarcza na 4 sruby bedzie w zasadzie pasowac. znaczy przy starszych korbach z wyższych grup montując tarcze z
 niższych trzeba je ciut spilowac pilnikiem ale w wypadku alivio
 chyba nic takiego nie będzie miało miejsca. --

jaka tarcza 44T do korby alivio