jaka taryfa/prepaid - kilkaset minut na stacjonarne

Data: 2009-06-14 17:09:09
Autor: Kotokrólik
jaka taryfa/prepaid - kilkaset minut na stacjonarne
Szukam odpowiedniej oferty dla mojej babci, która dzwoni głównie na numery stacjonarnie, około 500 minut miesięcznie. Tam, gdzie mieszka, nie może założyć telefonu stacjonarnego. Jaka oferta komórkowa będzie więc dla niej najlepsza? Do niedawna Era dodawała do abonamentu minuty na stacjonarne, ale się zmieniło. Co obecnie na rynku jest najciekawsze  do takiego zastosowania?

Data: 2009-06-14 17:29:03
Autor: ztomasz
Kotokrólik pisze:
[...]

Chyba play bo 29gr w standardzie, a w pakiecie 100 minut za 5zl. Zreszta oferty poszczegolnych opow sa bardzo zblizone obecnie.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-06-14 18:11:53
Autor: tomek

Prepaid ERA Tak Tak "Godzina za grosze" 29 gr. za 1h. http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/tak_tak/reg_usluga_godzina_za_grosze.pdf . Droga cena minuty na połączenia poza Erę i stacjonarne - bodaj 59 gr. Jest promocja podwójne doładowanie więc oferta może być atrakcyjna http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/tak_tak/reg_2xtaktak.pdf . Play Fresh 5 gr za minutę na stacjonarne w pakietach po 100 minut maksymalnie 3 w miesiącu i 29 gr. do wszystkich. Utrzymanie wychodzących 5 zł. na rok.

Data: 2009-06-14 19:17:30
Autor: owp
[...]

Możesz się też zastanowić nad stacjonarnym z ery
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stacjonarne/era_domowa/era_dvd

Data: 2009-06-14 19:25:55
Autor: owp
[...]
Aha - jak masz możliwość na firmę to w Play jest kupę minut na stacjonarne, np:
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Firmowa50/

jaka taryfa/prepaid - kilkaset minut na stacjonarne