jaka taryfa simplus

Data: 2009-05-15 09:00:21
Autor: Paw
jaka taryfa simplus
witam, jako ze nie jestem fanem ofert pre paid prosze o rade. na stonie plusa jest kilka taryf (myslalem, ze jest tylko jedna oferta!, cizko mi sie polapac).telefon bedzie glownie sluzyl do rozmow z innymi uzytkownikami sieci plus. jaka wziac taryfe, w ktorej sa najkorzystniejsze pakiety/znizki?
pozdrawiam Paw --

Data: 2009-05-15 09:30:51
Autor: Valdi.Pavlack
jaka taryfa simplus
"Paw" news:653d.00000b65.4a0d1305newsgate.onet.pl

[Valdi wyciął cytat]

http://simplus.pl/v.do?idx=805146 - ze względu na pakiety powinno być ok?

Data: 2009-05-15 11:36:12
Autor: Latet
jaka taryfa simplus
[...]

Jesli z jedną z tych osob gadasz rzeczywiscie sporo, to wez sobie taryfę, która zawiera tzw. "swobodny numer" - wtedy masz i rozmowy i SMS-y do tej osoby za darmo bez limitów (AFAIK: bajer nieosiągalny nawet w taryfach abonamentowych w Plusie).

latet

jaka taryfa simplus