jaka telewizje cyfrowa wybrac

Data: 2009-04-19 13:57:12
Autor: pawell32
jaka telewizje cyfrowa wybrac
Ania wrote:
Witam,

B锚d锚 wdzi锚czna za pomoc w wyborze telewizji cyfrowej. Interesuje mnie g鲁贸wnie discovery, travel etc. Czy lepiej polsat cyfrowy, telewizje N, czy cyfra+? Kt贸ra z nich ma najlepszy stosunek jako露ci do ceny?

Pozdrawiam
Ania

po pierwsze dla mnie jaki tv, jak plazma lub lcd odradzam polsat.
musisz prze艣ledzi膰 oferty, w n zap艂acisz min. 38 pln/m-c, bior膮c
dwa pakiety, jak we藕mesz trzy zap艂acisz 48 /m-c, aktywacja 0, i przez
p贸艂 roku (chyba jeszcze obowi膮zuje) 38 w czym s膮 wszystkie pakiety.
nie ma kan. travel, jest discovery t&l, og贸lnie jest najwi臋cej ich kana艂贸w i jest discovery hd.
w cyfrze nie wiem dok艂adnie, ale warto zadzwoni膰 i si臋 dowiedzie膰.
zamiast discowery hd jest national geographic hd i wi臋kszo艣膰 tematycznych oraz planete.
ostanio zeszli mocno z cen, wi臋c chyba du偶ych r贸偶nic nie b臋dzie.

pawell

jaka telewizje cyfrowa wybrac