jaką teraz sieć wybrać

Data: 2013-03-04 07:48:43
Autor: J.F.
jaką teraz sieć wybrać
Dnia Sun, 3 Mar 2013 11:10:18 +0100, zlotowinfo napisał(a):
1. tmobile - syf, roczna waznosc konta, a w zasadzie miesięczna, kosztuje 3zł

A nie 5zl/rok ? Wlaczyc, wylaczyc, a waznosc zostaje.

Przy czym wydaje mi sie ze czas sie do tego przyzwyczaic - rozmowy tak
potanialy, ze klient moze placic bardzo malo. A siec by chciala aby placil
duzo co miesiac.

J.

Data: 2013-03-06 10:48:47
Autor: dizel
jaką teraz sieć wybrać
On Mon, 4 Mar 2013 07:48:43 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Dnia Sun, 3 Mar 2013 11:10:18 +0100, zlotowinfo napisał(a):
1. tmobile - syf, roczna waznosc konta, a w zasadzie miesięczna, kosztuje 3zł

A nie 5zl/rok ? Wlaczyc, wylaczyc, a waznosc zostaje.

Różnie z tym może być, bo może być tak że wyłączenie i samo ponowne
włączenie nie przedłuży automatycznie o rok, trzeba by gdzieś
zadzwonić albo wysłać sms tyle że na wydłużenie konta o rok mają jakiś
czas, nie zawsze jest to od razu po zdarzeniu, miałem taki przypadek
że czekałem kilka jak nie kilkanaście dni żeby konto wydłużyli, no ale
to tylko takie moje gdybanie.

Pozdrawiam

jaką teraz sieć wybrać