jaka terenówka?

Data: 2009-10-05 22:39:41
Autor: macko
jaka terenówka?

Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości
Witam dysponuję ok 15 tys i chciałbym kupić terenówkę - pewnie ściągnąć.
Zastanawiam się nad Foresterem, Toyotą RAV (1) lub Hondą HRV - nie będzie to samochód podstawowy, tylko do wypadów na weekend na odległości do 150 km w jedną stronę i ewentualnie dowieźć jakiś towar od czasu do czasu klientom.

Wydaje mi sie że za 15tys. to trochę mało na zakup ww. samochodów. Pewnie da się coś upolować ale czy będzie to się nadawało to dłuższej bezawaryjnej eksploatacji to nie wiem....
Myślałeś o Oplu Frontera (mało terenowy ale na pustyni i polnych drogach daje sobie rade znakomicie)

pzdr. macko

jaka terenówka?