jaka terenówka za 50 tys.?

Data: 2010-10-15 15:58:07
Autor: Cavallino
jaka terenówka za 50 tys.?
Użytkownik "dominik" <dkuropka@gmail.com> napisał w wiadomości news:f8b7798b-3f42-44a0-87ec-c1544d08c85di21g2000yqg.googlegroups.com...
Czołem,

Widzę parę wątków tego rodzaju, ale pozwólcie na jeszcze jeden...

Takie mam założenia:
1. Chcę się pobawić trochę jazdą w lekkim terenie (bardziej wycieczka
w las niż ostry offroad), ale oprócz tego jeździć sporo po asfalcie.
2. Nie potrzebuję dużego auta, ale dobrze jak się 4 osoby zmieszczą.
3. Budżet do 15 tys.
4. Miło byłoby nie zbankrutować na naprawach i kosztach paliwa.

I ja się przyłączę.
Zakładając że do dyspozycji jest ok. 40 000 netto, da się coś sensownego kupić (z kratką) w tym segmencie?
Jak najmłodsze auto.

Data: 2010-10-15 20:16:58
Autor: docktor
jaka terenówka za 50 tys.?

I ja się przyłączę.
Zakładając że do dyspozycji jest ok. 40 000 netto, da się coś sensownego kupić (z kratką) w tym segmencie?
Jak najmłodsze auto.

Do jezdzenia, czy do zabawy? Jesli to drugie, to moze Patrol - za 30 kupisz, za
10 zrobisz pakiet startowy. Albo, jesli sie nie boisz, kilkuletnie Discovery.
Jesli do jezdzenia z lekkim zacieciem terenowym, to moze kilkuletnie Pajero Sport?

"Jak najmlodsze" to kiepskie kryterium wyboru terenowki. --
Maciek

Data: 2010-10-15 21:04:21
Autor: Cavallino
jaka terenówka za 50 tys.?
Użytkownik <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.000001f1.4cb89a9anewsgate.onet.pl...

I ja się przyłączę.
Zakładając że do dyspozycji jest ok. 40 000 netto, da się coś sensownego
kupić (z kratką) w tym segmencie?
Jak najmłodsze auto.

Do jezdzenia, czy do zabawy?

Jeżdżenia.
Jak najmłodsze - czyli nie starsze niż 5 lat.

"Jak najmlodsze" to kiepskie kryterium wyboru terenowki.

No dobra, chodzi o SUV.

Data: 2010-10-16 09:55:37
Autor: docktor
jaka terenówka za 50 tys.?
Użytkownik <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

No dobra, chodzi o SUV.

To ja nie wiem, moja zainteresowania ciaza w druga strone. Kia Sorento zbiera
niezle opinie, a jeszcze sie nadaje do zjechania z asfaltu.

--
Maciek

Data: 2010-10-16 10:39:26
Autor: Cavallino
jaka terenówka za 50 tys.?
Użytkownik <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.00000212.4cb95a79newsgate.onet.pl...
[...]

Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.
BTW: Forester za tą kasę to realnie który rocznik?

Data: 2010-10-16 08:52:34
Autor: tadek
jaka terenówka za 50 tys.?
On 16 Paź, 10:39, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik <dock...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:6a48.00000212.4cb95a79newsgate.onet.pl...

> [...]

Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.
BTW: Forester za tą kasę to realnie który rocznik?

kilka dni temu sprzedano Forestera Comfort 2.0L za 37.6 tys zł

Data: 2010-10-16 08:53:32
Autor: tadek
jaka terenówka za 50 tys.?
wrote:

> Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.
> BTW: Forester za tą kasę to realnie który rocznik?

kilka dni temu sprzedano Forestera Comfort 2.0L za 37.6 tys zł

zapomniałem dopisać rocznik 03

Data: 2010-10-18 14:09:19
Autor: kamil
jaka terenówka za 50 tys.?
"tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:d8314c37-3f70-4b82-8c49-eded004d078al20g2000yqm.googlegroups.com...

> Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.
> BTW: Forester za tą kasę to realnie który rocznik?

kilka dni temu sprzedano Forestera Comfort 2.0L za 37.6 tys zł

zapomniałem dopisać rocznik 03

Foryś to dobre auto, przejedzie przez pole i na drodze prowadzi sie lepiej od wiekszosci terenowek, ale do powazniejszej zabawy juz niezbyt sie nadaje, chocby z braku blokady centralnego dyfra, przod i tyl tez sa praktycznie otwarte.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-17 20:55:55
Autor: Maciek
jaka terenówka za 50 tys.?

Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.

Moze Hyundai Tucson?

--
Maciek

Data: 2010-10-17 23:01:28
Autor: Cavallino
jaka terenówka za 50 tys.?
Użytkownik "Maciek" <docktorWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.000002be.4cbb46bbnewsgate.onet.pl...

Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.

Moze Hyundai Tucson?

Pomysł ciekawy, ale jakoś nic nie wiem o tym modelu, w cenniku Hultaja go nie widzę, to auto już nie jest produkowane?
Chyba numer większe od ix35 sądząc po wymiarach?
A jak to się spisuje w eksploatacji, wady, zalety?

Da się tym jeździć po asfalcie w miarę przyzwoicie?

Data: 2010-10-17 23:04:50
Autor: Cavallino
jaka terenówka za 50 tys.?
Użytkownik "Maciek" <docktorWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.000002be.4cbb46bbnewsgate.onet.pl...

Za duże, raczej coś mniejszego bym wolał.

Moze Hyundai Tucson?

To nie jest stara Kia Sportage w innych ciuchach?

Data: 2010-10-18 13:44:37
Autor: Sebastian Kaliszewski
jaka terenówka za 50 tys.?
docktor@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Patrol? Do zabawy?

Drogie to, części drogie a i tak, jak w większe bagno wiedzie to Suzuka będzie kółka wokół robić.

pzdr
\SK

jaka terenówka za 50 tys.?