jaka tv z satelity? kilka pytań

Data: 2014-01-23 13:11:06
Autor: Zabist
jaka tv z satelity? kilka pytań
Od 2 lat nie mam żadnej TV i nie czuję się gorszy od innych :-)
Niemniej jednak czasem brakuje mi dobrego dokumentu a dziewczynie kobiecych kanałów.
U znajomych czasem ogl±damy Planete, Kuchnia.tv, domo plus, travel jaki¶ tam, tvn style ...
Zastanawiam się w tej chwili nad NC+ ale może na Cyfrowy Polsat s± podobne kanały, które mogłyby zast±pić Planete (np. bbc knowledge) albo tvn style (jaki¶ odpowiednik)?
Czy s± teraz jakie¶ promocje? W sklepie rtv widziałem info, ze kupuj±c nc+ montaż i antena gratis?
A może nie warto brać nc+ tylko cyfrowy? S± jakie¶ alternatywy?

Data: 2014-01-23 13:25:00
Autor: ToMasz
W dniu 23.01.2014 13:11, Zabist pisze:
Od 2 lat nie mam żadnej TV i nie czuję się gorszy od innych :-)
witaj w klubie
[...]
netvi.pl
Czy s± teraz jakie¶ promocje? W sklepie rtv widziałem info, ze kupuj±c
nc+ montaż i antena gratis?
A może nie warto brać nc+ tylko cyfrowy? S± jakie¶ alternatywy?
jeszcze troszkę, i bańka pęknie. będzie tv w necie.

ToMasz

Data: 2014-01-23 14:15:43
Autor: pawell32
W dniu 2014-01-23 13:25, ToMasz pisze:

jeszcze troszkę, i bańka pęknie. będzie tv w necie.

i bardzo dobrze, może w końcu będzie można wykupić tylko te kanały,
które nas interesuj±.

Data: 2014-01-23 17:57:21
Autor: ToMasz
W dniu 23.01.2014 14:15, pawell32 pisze:
W dniu 2014-01-23 13:25, ToMasz pisze:

jeszcze troszkę, i bańka pęknie. będzie tv w necie.

i bardzo dobrze, może w końcu będzie można wykupić tylko te kanały,
które nas interesuj±.

Ty się znasz na telewizjach, czy poza netvi.pl, (i ipl±) można wykupić dostęp do jakichkolwiek kanałów które s± nadawane online w necie?

ToMasz

Data: 2014-01-23 19:23:39
Autor: z
W dniu 2014-01-23 17:57, ToMasz pisze:

Ty się znasz na telewizjach, czy poza netvi.pl, (i ipl±) można wykupić
dostęp do jakichkolwiek kanałów które s± nadawane online w necie?

W orange dla klientów.
Jest weeb.tv
ale po co płacić jak jest tyle darmowych.
np. http://www.radio81.pl/tv-online/

Data: 2014-01-24 10:15:34
Autor: Zabist
jaka tv z satelity? kilka pytań
np. http://www.radio81.pl/tv-online/

jakas lipa. Wszedłem na HBO, odliczyło 10 sek., a potem komiunikat "time expired".

Data: 2014-01-24 12:30:15
Autor: z
W dniu 2014-01-24 10:15, Zabist pisze:
np. http://www.radio81.pl/tv-online/

jakas lipa. Wszedłem na HBO, odliczyło 10 sek., a potem komiunikat "time
expired".

Nie zniechęcaj się tak szybko. To jest tak "zbiorówka" pokazuj±ca potencjał. Trzeba pogrzebać, może powył±czać adblocki.
Dzięki niej używam ostatnio:
http://sitemtv.com/pl/freetv/hbo.html
teraz hbo ¶miga :-)

Data: 2014-01-24 13:23:03
Autor: K
W dniu 23-01-2014 19:23, z pisze:
[...]

15fps i jakosc tak gowniana, ze szkoda pradu na kompa ktory ma to odtwarzac.

Data: 2014-01-23 14:37:28
Autor: z
[...]

Na chwilę obecn± kilka podstawowych kanałów w HD + jaka¶ barachła odbieram z TNK SmartHD (15-20 zł/mies.) + reszta z netu o jakiej porze chcesz i już w nie najgorszej jako¶ci.
Za 200-300 zł kupujesz tuner jaki chcesz (np. jakie¶ combo z dvb-t na pokładzie) nagrywasz co chcesz i na jakim dysku chcesz.

PS. Znajomy wła¶nie powiedział CPolsatowi bajbaj i zostaje przy naziemnej + net.

Data: 2014-01-23 15:16:04
Autor: Zabist
jaka tv z satelity? kilka pytań
Za 200-300 zł kupujesz tuner jaki chcesz (np. jakie¶ combo z dvb-t na pokładzie) nagrywasz co chcesz i na jakim dysku chcesz.

no ale w tnk chyba nie ma planete, domo, kuchnia tv? A moze sie myle?
gdzie masz w internecie kanaly w hd? jakie to kanaly?

ps. Kiedys to byly promocje. Np. znajomy kupil N i dostal chyba TV 32 cale gratis.

Data: 2014-01-23 16:16:18
Autor: sat_diver
jaka tv z satelity? kilka pytań
Nastał dzień 2014-01-23 15:16, Zabist donosi, że:
> no ale w tnk chyba nie ma planete, domo, kuchnia tv? A moze sie myle?
Jest w SmartHD - Pakiet Multi+
http://smarthd.pl/

Data: 2014-01-24 10:37:40
Autor: Zabist
jaka tv z satelity? kilka pytań
\> http://smarthd.pl/

jak to wyglÄ…da sumarycznie? TV + jakis dekoder z nagrywarkÄ…. 12 mies.
interesujÄ… mnie tylko pakiet Multi+.
Płatność idzie to nc+ czy do tej firmy? To jakiś legal pakiet czy jakieś kombinacje?

Data: 2014-01-24 11:05:07
Autor: sat_diver
jaka tv z satelity? kilka pytań
Nastał dzień 2014-01-24 10:37, Zabist donosi, że:
\> http://smarthd.pl/

jak to wyglÄ…da sumarycznie? TV + jakis dekoder z nagrywarkÄ…. 12 mies.
Sprzęt własny - tuner od 200-300,-
interesujÄ… mnie tylko pakiet Multi+.
Pakiet Multi+ można dokupić tylko jako opcję do podstawowego
Płatność idzie to nc+ czy do tej firmy? To jakiś legal pakiet czy jakieś
kombinacje?
Jak najbardziej legalny

Data: 2014-01-31 00:59:28
Autor: kaczor1
jaka tv z satelity? kilka pytań
W dniu pi±tek, 24 stycznia 2014 10:37:40 UTC+1 użytkownik Zabist napisał:
\> http://smarthd.pl/

jak to wygl±da sumarycznie? TV + jakis dekoder z nagrywark±. 12 mies.

interesuj± mnie tylko pakiet Multi+.

Płatno¶ć idzie to nc+ czy do tej firmy? To jaki¶ legal pakiet czy jakie¶ kombinacje?

Najlepsze jest to, że jest to prepaid, więc nie jeste¶my zwi±zani umow±. Od dystrybutora kupuje się "starter" - karta plus załadowany okres. Kartę aktywuje się na infolinii lub przez net.
Każda karta ma swój indywidualny numer rachunku.
Kończy się doładowanie i kanały znikaj±. Po jakim¶ czasie wpłacamy kasę za kolejny okres jaki nam pasuje i kanały ponownie się pojawiaj±.

jaka tv z satelity? kilka pytań