jaka zmywarka, na co zwracać uwag

Data: 2009-09-01 12:54:46
Autor: Pelos
jaka zmywarka, na co zwracać uwag

Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7dba6$hpr$1inews.gazeta.pl...
witam

planuje przełamać się i kupić coś dla kobiety - zmywarkę

- jakie marki się tutaj liczą
- na co zwracać uwagę
- jakie funkcje powinna mieć
- czy te węższe 45cm mają sens? taka byłaby optymalna gabarytowo

To moze i ja sie podepne... Zmywarka kompaktowa - chyba tylko Electrolux...
Sa moze uzytkownicy ww. ?
Chetnie posluchalbym za/przeciw.

Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

Data: 2009-09-02 08:36:03
Autor: witek
Pelos pisze:
[...]

Mam taką od paru lat i bardzo sobie chwalę. Rodzinka 2+2.
Zmywarka mieści 6 kompletów. Dziennie zdarza się jej nawet
4-5 cykli zaliczyć, bo wszystkie brudne gary w niej lądują.
Generalnie wszyscy radzą kupować jak największe zmywarki,
więc ja chciałbym zwrócić uwagę, że mała zmywarka kompaktowa
też ma swoje zalety:
- często zmywa - nie ma problemu z "zapachem"
- zmywarka stoi na szafce - nie trzeba się schylać
- łatwiej się "zebrać" do załadowania/rozładowania
- nie trzeba mieć nadmiaru talerzy/sztućów, bo brudne
   nie muszą długo czekać na zebranie pełnego wsadu.
- małe zużycie wody/energii - da się sensownie zmywać
   na cyklu 7l wody, 0,4 kWh.

Data: 2009-09-02 13:15:26
Autor: Pelos

Użytkownik "witek" <witek@exbud.com.pl> napisał w wiadomości news:h7l3ol$7hf$1inews.gazeta.pl...
Pelos pisze:
[...]

O super :)
Mozesz pochwalic sie jeszcze modelem jaki masz ?
Ja planuje wstawic do szafki pod zlew - jedyne miejsce (jak to sie kiedys nie pomyslalo o zmywarce :D )
Malej modyfikacji bedzie wymagal syfon zlewu.

Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

Data: 2009-09-02 13:44:27
Autor: witek
Pelos pisze:

> Mozesz pochwalic sie jeszcze modelem jaki masz ?

To bym musiał w domu sprawdzić. Electrolux kompaktowy na 6 kompletów.
Parę lat temu był tylko jeden model. Teraz widzę, że jest kilka.

> Ja planuje wstawic do szafki pod zlew - jedyne miejsce (jak to sie kiedys
> nie pomyslalo o zmywarce :D )

Ja kuchnię urządzałem 17 lat temu i o zmywarce zupełnie nie myślałem.

Witek

Data: 2009-09-02 17:40:31
Autor: XL
Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:36:03 +0200, witek napisał(a):

Pelos pisze:
[...]

Moja 60-ka Siemens zmywa 13 kompletów naczyń w 11-15 litrach wody.
Mierzyłam obj. wylanej wody, bo nie wierzyłam. --

Ikselka.

jaka zmywarka, na co zwracać uwag