jaka zmywarka, na co zwracać uwagę

Data: 2009-09-02 08:37:52
Autor: Piotr
jaka zmywarka, na co zwracać uwagę
basti78 pisze:
witam

planuje przełamać się i kupić coś dla kobiety - zmywarkę

- jakie marki się tutaj liczą
- na co zwracać uwagę
- jakie funkcje powinna mieć
- czy te węższe 45cm mają sens? taka byłaby optymalna gabarytowo

Mi kolega pracujacy w sklepie AGD poradzil abym bral niemiecka. Maja
najlepsze zabezpieczneia przeciwyplywowe. Wzialem ostatecznie Bosch'a.
Ilosc programow, bajerow ma mniejsze znaczenie bo i tak uzywa sie dwoch,
trzech. Mysle ze 45 cm tez nie ma sensu - po obiedzie na 3 osoby w 60-ke
ledwie zmieszcza sie wszystkie gary i talerze.

Piotr

Data: 2009-09-02 08:54:59
Autor: Slavinka
jaka zmywarka, na co zwracać uwag

Użytkownik "Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości

Wybór prosty - na 12 kompletów i naprawdę wystarczy jeden program - ten
najgorętszy. Trwa około 2,5 godziny. Jeżeli coś jest potrzebne można
zmywarke otworzyć w dowolnym momencie i wyjąć - domyć ręcznie. Reszta to
próżne dywagacje.

Data: 2009-09-02 09:47:52
Autor: Boombastic

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7l5e0$6k2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A po kiego grzyba ten najgorętszy? Wystarczy spokojnie 45 st.

Data: 2009-09-02 09:57:07
Autor: Slavinka
jaka zmywarka, na co zwracać uwag

Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h7l81v$nks$1newsread.aster.pl...

> [...]
> próżne dywagacje.

A po kiego grzyba ten najgorętszy? Wystarczy spokojnie 45 st.
Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz szczęście.
Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

Data: 2009-09-02 10:23:48
Autor: kris

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7l92g$c4s$1nemesis.news.neostrada.pl...

A po kiego grzyba ten najgorętszy? Wystarczy spokojnie 45 st.
Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz szczęście.
Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

Wszyscy bez zmywarek to szczęściarze więc albo bakterie ich oszczędzaja. Bo przy myciu ręcznym nikt więcej jak 45 stopni wody nie stosuje;))

Krzysiek

Data: 2009-09-02 10:35:47
Autor: Qrczak
jaka zmywarka, na co zwracać uwag
W Usenecie kris <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> tak oto plecie:

[...]

A co powiedzieć o naszych przodkach. Cud doprawdy, że ludzkość nie wyginęła już u zarania swego.

Qra

Data: 2009-09-02 10:57:26
Autor: Slavinka

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo  przy myciu ręcznym nikt więcej jak 45 stopni wody nie stosuje;))

A co powiedzieć o naszych przodkach. Cud doprawdy, że ludzkość nie

To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym
związanej...

Data: 2009-09-02 11:05:46
Autor: Adam

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7lc4o$8ri$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Qra

To wygrzeb choć pazurkiem coś o długości życia i selekcji pozytywnej z tym

Rodzinę ma raczej długowieczną - wszyscy dziadkowie zmarli w wieku około 90
i nie kojarzę żeby ktokolwiek poza standardowym myciem coś więcej z naczyniami robił

Adam

Data: 2009-09-02 12:01:12
Autor: Qrczak
jaka zmywarka, na co zwracać uwag
W Usenecie Slavinka <slavinka@wp.pl> tak oto plecie:

[...]

Weź się Pansla nie ośmieszaj. Cywilizacja nie działa nam ludziom na korzyść. Ale przesadna czystość i sterylność też. Poszukaj se w necie, bo mię się nie chce, jakie są pośrednie przyczyny narastających alergii.

Qra

Data: 2009-09-02 10:38:55
Autor: Slavinka

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Bo
przy myciu ręcznym nikt więcej jak 45 stopni wody nie stosuje;))

-- Pozdrawiam

Krzysiek

Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

Data: 2009-09-02 10:40:50
Autor: kris

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7lb21$6cj$1atlantis.news.neostrada.pl...

Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

A ja nie.
I większośc znanych mi osób równiez nie wyparza.
Bo mało kto ma w zasobniku ciepłą wodę o tem. wyższej jak 60 stC

Krzysiek

Data: 2009-09-02 11:01:47
Autor: Slavinka

> [...]

I większośc znanych mi osób równiez nie wyparza.
Bo mało kto ma w zasobniku ciepłą wodę o tem. wyższej jak 60 stC

W tamtych czasach myłem naczynai w blaszanej emaliowanej balijce i grzałem
wodę w garnku na gazie. Lepiej pachniały od tych ze zmywarki (ale to ja taki
wrażliwy jestem, jak kocur)... Pierwszy zlewozmywak w tym domu ja założyłem
w 1970 - po powrocie z wojska, podobnie pierwszy automat (pół-) do prania w
uliczce ja kupiłem. Ale wodę grzałem gazowym piecem przepływowym, więc
wrzątek miałem do dyspozycji - jako i teraz.

Data: 2009-09-02 11:03:59
Autor: Adam
> [...]

-- Pozdrawiam

Krzysiek

Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

Pierwszy raz spotkałem z kimś kto by wyparzał naczynia po umyciu!!

Adam

Data: 2009-09-02 11:35:42
Autor: Slavinka

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Myjesz na świeżo? A ja zawsze wyparzałem po myciu.

Pierwszy raz spotkałem z kimś kto by wyparzał naczynia po umyciu!!

Hm, zawsze jest jakiś pierwszy raz. Po polsku myte, nie po parchacku.

Data: 2009-09-02 21:00:06
Autor: Marek Dyjor
Slavinka wrote:
[...]

raczej masz problemy :)

Data: 2009-09-04 11:55:21
Autor: ąćęłńóśźż
jaka zmywarka, na co zwracać uwag
Wyparzanie gęby w internecie nie skutkuje.
JaC

-- -- -

Pierwszy raz spotkałem z kimś kto by wyparzał naczynia

Data: 2009-09-02 20:59:33
Autor: Marek Dyjor
Slavinka wrote:
[...]

ta choroba jest uleczalna, polecam dobrego psychoterapeutę.

jak sie zacznie fobia pogłębiać to może być ciężko.

Data: 2009-09-02 10:34:04
Autor: Boombastic
[...]

Błysnęła idiotka na grupie.

Data: 2009-09-02 10:39:54
Autor: Slavinka
jaka zmywarka, na co zwracać uwag

Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h7laoi$ovq$1newsread.aster.pl...
> Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz
szczęście.
> Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

Błysnęła idiotka na grupie.

Tylko nie idiotka - tu Panslavista, więc uważaj co mówisz, abyć się
przeciwko tobie nie obróciło.

Data: 2009-09-02 11:59:17
Autor: Qrczak
[...]

A czyż to czyni różnicę?

Qra

Data: 2009-09-02 12:39:51
Autor: Slavinka

> [...]
> szczęście.

> Tylko nie idiotka - tu Panslavista, więc uważaj co mówisz, abyć się

Już ślepota?
Jeszcze jest za wcześnie.
Jeszcze się nie zmierzcha
U Qr znana ślepota mieszka
Lecz im dopiero o zmroku
Cienie pokazują się w oku
Dlatego Qry jednym patrzą
Bo tylko jeden cień zobaczą.

Data: 2009-09-02 14:20:03
Autor: Boombastic
jaka zmywarka, na co zwracać uwag
Tylko nie idiotka - tu Panslavista, więc uważaj co mówisz, abyć się
przeciwko tobie nie obróciło.

Aaa jak Panslavista to właź z powrotem do wora kf i nie wyłaź.

Data: 2009-09-02 18:08:50
Autor: Marek Dyjor
Slavinka wrote:
[...]

tylko glupi zabija wszytsko co żyje.

Data: 2009-09-02 19:57:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 2 Sep 2009 09:57:07 +0200, Slavinka napisał(a):

A po kiego grzyba ten najgorętszy? Wystarczy spokojnie 45 st.
Kolejny becwał - bakterie giną dopiero powyżej 60°C. Dotąd masz szczęście.
Ale takim szczęściem nie chwaliłbym się - to szczęscie głupiego.

A wirusy WZW przy 200. To co, w piekarniku zmywasz?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-09-02 20:58:08
Autor: Marek Dyjor
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

może ma bombę kobaltowa w oborze i napromieniowuje wszytsko.

ciekawe czy ma lampy UV w domu w jak w przychodniach  :)

Data: 2009-09-02 22:58:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 2 Sep 2009 20:58:08 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

A wirusy WZW przy 200. To co, w piekarniku zmywasz?

może ma bombę kobaltowa w oborze i napromieniowuje wszytsko.

Włącznie ze swoją głową ;)

Data: 2009-09-04 11:54:11
Autor: ąćęłńóśźż
jaka zmywarka, na co zwracać uwag
Słusznie.

Zmywarki na rynek amerykański mają już programy superdezynfekcji wysoką temperaturą, zapewne i do nas dojdzie.

Pamietajcie, że temperatura jest podawana dla POWIETRZA podczas suszenia, woda podczas zmywania ma temperaturę niższą o 5°-15°C niż "temperatura" programu, taki chwyt marketingowy.
JaC

-- -- -

bakterie giną dopiero powyżej 60°C.

Data: 2009-09-02 17:41:57
Autor: XL
Dnia Wed, 2 Sep 2009 08:54:59 +0200, Slavinka napisał(a):

Użytkownik "Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości

Wybór prosty - na 12 kompletów i naprawdę wystarczy jeden program - ten
najgorętszy.

W sumie i tak głownie z niego korzystam - myje się wsyztsko hurtowo.

Trwa około 2,5 godziny. Jeżeli coś jest potrzebne można
zmywarke otworzyć w dowolnym momencie i wyjąć - domyć ręcznie.

Tak.

Reszta to
próżne dywagacje.

Nie całkiem. Funkcja przyspieszenia mycia jest warta zainteresowania.

--

Ikselka.

Data: 2009-09-02 18:08:23
Autor: Marek Dyjor
Slavinka wrote:
[...]

ble ble ble

do 90% naczyń wystarcza 30 minutowy program w moim boschu :)

150 minut z czujnikiem czystości do grubiej zabródzonych , przepłukiwanie jak sie dokłąda przez cały dzień.

Data: 2009-09-03 16:26:47
Autor: BartekK
Piotr pisze:
Mi kolega pracujacy w sklepie AGD poradzil abym bral niemiecka.
Hehehe, może i wybór dobry, ale atrybut "niemiecka" ma obecnie tyle z rzeczywistością, co "porządne niemieckie samochody" robione pod Gliwicami z węgierskich części...