jaką zmywarkę wybrać

Data: 2012-10-10 09:20:35
Autor: Ryba
jaką zmywarkę wybrać
Witam

Na grupie czytam głównie o gotowaniu lub kłótnie z XL :)

Ale może doradzicie jaką zmywarkę wybrać.
Mam do zagospodarowania szafkę 60 cm tuż obok zlewu więc zmywarka będzie 60 do zabudowy.

W internecie królują bosche ale electrolux też zbiera dobre opinie.

Wyszukałem dwa modele, które spełniają moje oczekiwania tj.
zużycie wody 10-12 litrów. głośność 45-47 dB, program szybki.

bosch SMV 50E70EU oraz electrolux ESL 65070R ew. ESL 67040R

Najbardziej przypasował mi ten środkowy ESL 65070R

Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

Ryba

Data: 2012-10-10 11:47:40
Autor: Ikselka
jaką zmywarkę wybrać
Dnia Wed, 10 Oct 2012 09:20:35 +0200, Ryba napisał(a):

Witam

Na grupie czytam głównie o gotowaniu lub kłótnie z XL :)

Miło.

[...]

Ja polecam TYLKO Bauknecht.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-10-10 17:00:10
Autor: Ikselka
jaką zmywarkę wybrać
Dnia Wed, 10 Oct 2012 11:47:40 +0200, Ikselka napisał(a):

Ja polecam TYLKO Bauknecht.

Jak ktoś kupuje używane (czyt. zużyte) badziewie na Allegro, to ma za
swoje.
Miałam Bauknechta 14 lat i była to moja pierwsza zmywarka, miała parametry
lepsze od dzisiejszych "topowych" zmywarek innych firm, np żużycie wody od
9 do 11 l na cykl, plus wszelkie funkcje o jakich można dopiero dziś myśleć
- a była kupiona 17 lat temu!
Po 12 latach wymieniono mi za niewielką opłatą pompę (stara się zakamieniła
czy coś, bo założono nam wodociąg z wyjątkowo twardą wodą, a ja nie
zmieniłam ustawień zmywarki) i następne 2 lata było ok. Tyle że już się
zużył cały ten moduł na dole, były przecieki, wsztsko zalewał kamień i już
nie opłacało się naprawiać dalej. Poniewaz w tamtym momencie Bauknecht był niedostępny w Polsce, kupiłam
Siemensa. I teraz wiem tylko jedno - następny będzie tylko Bauknecht.

Data: 2012-10-10 19:44:19
Autor: Andy Niwinski
jaką zmywarkę wybrać

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kg2zq8opo9s5.1abl5pl4hdj0w$.dlg40tude.net...
[...]

Widzisz, kretynko, gdybyś nauczyła się czytać ze zrozumieniem, to nie było by tego twojego gównianego postu.

Po pierwsze ja nie kupuję na Allegro, bo nie mieszkam w Polsce.
Po drugie - z zasady nie kupuję nic używanego (oprócz samochodów).
Po trzecie - gdzie durna pało przeczytałaś, że coś kupiłem na Alledrogo i do tego gdzie widziałaś coś o używanym towarze?
Po czwarte - cytuję: "Z tej firmy pozostała tylko nazwa" - chyba wyraźnie piszę, że nie mówię o Bauknechtach zprzed 14 lat, tylko o wspólczesnych. Mercedes przed 14 laty też był MERCEDESEM.
Po piąte - jesteś głupia i tyle.

Data: 2012-10-10 20:13:22
Autor: Ikselka
jaką zmywarkę wybrać
Dnia Wed, 10 Oct 2012 19:44:19 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

[...]

Przetrzyj sobie diamenciki na ząbkach, bo ci się zaśliniły.

Data: 2012-10-10 20:18:13
Autor: Andy Niwinski
jaką zmywarkę wybrać

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag >

Przetrzyj sobie diamenciki na ząbkach, bo ci się zaśliniły.

Widzisz, ty jesteś do tego stopnia zdebilałą, że nawet w te diamenciki uwierzyłaś...

Data: 2012-10-10 21:00:47
Autor: Ikselka
jaką zmywarkę wybrać
Dnia Wed, 10 Oct 2012 20:18:13 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag >

Przetrzyj sobie diamenciki na ząbkach, bo ci się zaśliniły.

Widzisz, ty jesteś do tego stopnia zdebilałą, że nawet w te diamenciki uwierzyłaś...

Jak najbardziej pasują do ciebie.

Data: 2012-10-17 11:37:09
Autor: R. P.
jaką zmywarkę wybrać
W dniu 2012-10-10 21:06, Andy Niwinski pisze:

[...]

Andy, daj sobie spokój. Ikselka i Animka to dwa etatowe trolle... Szkoda czasu :)

Data: 2012-10-10 19:54:11
Autor: Dawid
jaką zmywarkę wybrać
W dniu 2012-10-10 17:00, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 10 Oct 2012 11:47:40 +0200, Ikselka napisał(a):

Ja polecam TYLKO Bauknecht.

Siemensa. I teraz wiem tylko jedno - następny będzie tylko Bauknecht.

Obecnie Bauknecht to nasz http://www.whirlpool.pl/
Nie mówię że zły, ale daleko mu do prawdziwego, starego Bauknechta.

Data: 2012-10-10 20:11:23
Autor: Ikselka
jaką zmywarkę wybrać
Dnia Wed, 10 Oct 2012 19:54:11 +0200, Dawid napisał(a):

[...]

Słyszałam o tej fuzji, ale jednak...
http://www.bauknecht.de/

Nie mówię że zły, ale daleko mu do prawdziwego, starego Bauknechta.

Być może, ale jednak...

Data: 2013-01-24 16:00:12
Autor: sebcio
jaką zmywarkę wybrać
W dniu 2012-10-10 19:54, Dawid pisze:
[...]

Ja kupiłem 60 Aristona Hotpoint-a, jestem zadowolony, po co wiele programów jak w praktyce z dostępnych 7 używa się 2 góra 3?

Data: 2012-10-10 12:53:18
Autor: Qrczak
jaką zmywarkę wybrać
Dnia 2012-10-10 09:20, obywatel Ryba uprzejmie donosi:
[...]

Gdybym teraz wybierała, przede wszystkim kierowałabym się ceną i czy ma szybki program dla różnych temperatur oraz trzy szuflady.
I ważne jest samo podłączenie odpływu. Bo te 45 dB jest ok, ale dzięki takiemu a nie innemu podłączeniu ("lepiej się, pani, nie da") słyszę za to szum wodospadu.

qr.a

Data: 2012-10-10 13:44:22
Autor: Andy Niwinski
jaką zmywarkę wybrać

"Ryba" <trybski@blebleble.poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:507521c4$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie daj cie boże, żebyś kupił BAUKNECHT´a. Z tej firmy pozostała tylko nazwa. Gówniane wykonanie, badziewne podzespoły. I każda część zamienna kosztuje jakby była ze złota. Przerabiałem, bo mojej żonce się Bauknecht zamarzył. Po 2 latach padła pompa ciśnieniowa. Do kupienia tylko zintegrowana z grzałka, za drobne 150 Euro. A uszkodzony był wirnik silnika pompy warty 5 Euro. Ale nie do kupienia osobno. Trzy m-ce czekałem, aby upolować taka pompę na Ebayu.

Data: 2012-10-11 12:21:25
Autor: Przesmiewca
jaką zmywarkę wybrać
Ryba <trybski@blebleble.poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Uzywalem juz paru roznych zmywarek i tak naprawde
nie bylo wiekszych roznic miedzy nimi jesli chodzi o skutecznoc mycia.
Roznice w zuzyciu wodu na poziomie paru litrow nie sa w ogole warte brania
pod uwage. IMHO najwazniejsze rzeczy to glosnosc (istotna jak np. ktos
ma otwarta kuchnie na salon) oraz dostepnosc jakiegos szybkiego programu/programu typu pol wsadu. Niezla i przydatna rzecza jest
tez cos takiego, co np. ma bosch (chociaz pewnie wielu innych prodeucentow
ma swoje rozwiazania) i nazywa sie toto w jego przypadku vario speed.
Kosztem nieco wiekszego zuzycia wody i energii (pomijalne wartosci)
czas pracy kazdeg programu zostaje skrocony nawet do 2x
np. w mojej zmywarce program 50 st. skraca sie ze 150min do 80,
przydatne, przy duzym przemiale brudnych naczyn w kuchni, przy czym
zanizonej skutecznosci mycia nie stwierdzam. Przydaje sie tez jakis program do garow - ale czy jakas zmywarka tego nie ma? :)
A producent? Wybierz zmywarke ktora Ci bardziej odpowiada i obdzwon pare autoryzowanych serwisow w Polsce pytajac o awaryjnosc tego
akurat modelu ewentualnie o jakis dodatkowe uwagi i opinie.

Data: 2012-10-31 20:55:03
Autor: Darcin
jaką zmywarkę wybrać
W dniu 10.10.2012 09:20, Ryba pisze:

Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

Jak większy budżet to polecam
BOSCH SMS 58M98EU

   /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

Data: 2013-01-20 13:28:58
Autor: wiesiutwa
jaką zmywarkę wybrać
W dniu środa, 31 października 2012 20:55:05 UTC+1 użytkownik Darcin napisał:
W dniu 10.10.2012 09:20, Ryba pisze:

> Ktoś ma, poleca, nie poleca, może coś innego?

Jak większy budżet to polecam

BOSCH SMS 58M98EU

-- Pozdrawiam

   /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

tez polecam Boscha, ten program ze skroconym czasem mycia to rewelka, praktycznie w 95 % przydkow go uzywam na co dzien,

jaką zmywarkę wybrać