jaką zmywarkę wybrać

Data: 2012-10-10 12:53:18
Autor: Qrczak
jaką zmywarkę wybrać
Dnia 2012-10-10 09:20, obywatel Ryba uprzejmie donosi:
Witam

Na grupie czytam głównie o gotowaniu lub kłótnie z XL :)

Ale może doradzicie jaką zmywarkę wybrać.
Mam do zagospodarowania szafkę 60 cm tuż obok zlewu więc zmywarka będzie
60 do zabudowy.

W internecie królują bosche ale electrolux też zbiera dobre opinie.

Wyszukałem dwa modele, które spełniają moje oczekiwania tj.
zużycie wody 10-12 litrów. głośność 45-47 dB, program szybki.

Gdybym teraz wybierała, przede wszystkim kierowałabym się ceną i czy ma szybki program dla różnych temperatur oraz trzy szuflady.
I ważne jest samo podłączenie odpływu. Bo te 45 dB jest ok, ale dzięki takiemu a nie innemu podłączeniu ("lepiej się, pani, nie da") słyszę za to szum wodospadu.

qr.a

jaką zmywarkę wybrać