jakÄ? kartÄ? p??aciÄ? w Euro

Data: 2014-02-27 22:55:52
Autor: Zyga
jakÄ? kartÄ? p??aciÄ? w Euro
Witam

Która z poniższych kart złotówkowych wyjdzie najkorzystniej przy płatnościach w euro w Austrii?

MasterCard Citi
Visa Electron mBank
MasterCard AliorSync
Visa Meritum

Miałem zamiar używać do tego karty EUR z Synca, ale się zgapiłem, nie aktywowałem karty w ciągu trzech miesięcy i ją skasowali z automatu.

Z góry dzięki za odpowiedzi.
pzdr
Zyga

Data: 2014-02-28 08:49:26
Autor: J.F.
jakÄ? kartÄ? p??aciÄ? w Euro
Dnia Thu, 27 Feb 2014 22:55:52 +0100, Zyga napisa³(a):
Która z poni¿szych kart z³otówkowych wyjdzie najkorzystniej przy p³atno¶ciach w euro w Austrii?
MasterCard Citi
Visa Electron mBank
MasterCard AliorSync
Visa Meritum

Visa ostatnio ponoc 3% na przewalutowaniach, wiec raczej MC.

Jeszcze mozna kupic euro w kantorze, moze byc internetowy o ile czas
pozwoli, i placic gotowka  :-)

J.

Data: 2014-02-28 09:25:53
Autor: Zyga
jak? kart? p?aci? w Euro
W dniu 2014-02-28 08:49, J.F. pisze:> Dnia Thu, 27 Feb 2014 22:55:52 +0100, Zyga napisa³(a):

> Visa ostatnio ponoc 3% na przewalutowaniach, wiec raczej MC.
>
> Jeszcze mozna kupic euro w kantorze, moze byc internetowy o ile czas
> pozwoli, i placic gotowka  :-)

Dziêki.
A jak wyp³aciæ z kantoru internetowego? Korzystam z walutomatu.
Jest gdzie¶ mo¿e strona gdzie by by³o porównanie przewalutowañ ró¿nych banków z jednego dnia?

pzdr
Zyga

Data: 2014-02-28 10:28:23
Autor: J.F
jak? kart? p?aci? w Euro
U¿ytkownik "Zyga"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

przelewasz na swoje konto walutowe w marmurkowym banku i udajesz sie do kasy :-)

J.

Data: 2014-02-28 17:44:20
Autor: xbartx
jakÄ? kartÄ? p??aciÄ? w Euro
W dniu 27.02.2014 22:55, Zyga pisze:
[...]

Popatrz na strony banków i wybieraj między mbank a Synkiem. Citi odpada zawsze ;) a Meritum też raczej za dobre nie będzie:

"Do realizacji przewalutowań, o których mowa w ust. 1-3 oraz zleceń
rozliczanych w walucie innej niż waluta Rachunku stosuje się odpowiednio obowiązujące w chwili ich realizacji kursy kupna/sprzedaży walut wymienialnych ustalane i ogłaszane przez Bank, z zastrzeżeniem § 20 ust 11."

Zobacz jeszcze jakbyś chciał coś z bankomatu wypłacić w którym banku masz darmowe wypłaty, bo czasami może się przydać. Aczkolwiek tutaj jak już poradził J.F. lepiej kupić w kantorze internetowym (Alior, walutomat, cinkciarz etc) i zabrać ze sobą - wyjdzie najtaniej.

Xenocide

Data: 2014-02-28 20:30:33
Autor: Slavekk
jakÄ? kartÄ? p??aciÄ? w Euro
W dniu 2014-02-27 22:55, Zyga pisze:
Witam

Która z poniższych kart złotówkowych wyjdzie najkorzystniej przy
płatnościach w euro w Austrii?

MasterCard Citi

Jeśli to debetówka do konta, to:
- założyć konto w EUR w Citi
- kupić EUR w kantorze, przelać lub wpłacić na to konto citkowe
- zalogować się do CitiOnline, przepiąć kartę z PLN do EUR
- płacić w EUR w Austrii
- po powrocie zalogować się do CitiOnline, przepiąć kartę z EUR do PLN

SÅ‚awek

Data: 2014-02-28 21:18:27
Autor: radar
jakÄ? kartÄ? p??aciÄ? w Euro
W dniu 2014-02-28 20:30, Slavekk pisze:
[...]

założyć (darmowy) alior kantor, zawnioskować o (darmową) kartę w eur
kupić eur
płacić w eur
po powrocie sprzedać eur w alior kantor

--