jakas awarja w Play'u??

Data: 2011-04-06 12:34:09
Autor: KiloSierra
jakas awarja w Play'u??
nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
[w telefonie nic nie zmieniane]

tez tak macie ?

Data: 2011-04-06 05:40:13
Autor: Ircys
jakas awarja w Play'u??
On 6 Kwi, 12:34, KiloSierra <K...@sera.pl> pisze...
nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
[w telefonie nic nie zmieniane]
tez tak macie ?

http://blogplay.pl/2011/04/awaria-opanowana/

Ircys

Data: 2011-04-07 01:06:38
Autor: Mackenzi
jakas awarja w Play'u??
On 6 Kwi, 13:40, Ircys <ir...@post.pl> wrote:
On 6 Kwi, 12:34, KiloSierra <K...@sera.pl> pisze...

> nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
> [...]

Oj, trochê ¶ciemniaj±,,, Na wschodzie polski trwa³o to stanowczo
wiêcej jak godzinê... My¶la³em, ¿e mo¿e telefon co¶ fiksuje bo eski
chodzi³y jak chcia³y, mmsy wcale i pakietu te¿ brak ale po próbie na 3
telefonie uzna³em, ¿e to chyba co¶ w sieci,,,

Data: 2011-04-07 11:06:01
Autor: Q
jakas awarja w Play'u??
http://blogplay.pl/2011/04/awaria-opanowana/
Oj, trochê ¶ciemniaj±,,,

nie sciemniaja - przeciez nic nawet nie napisali:
"U¿ytkownicy us³ug operatora w ca³ym kraju mieli problemy m.in. z wysy³aniem wiadomo¶ci tekstowych i dostêpem do serwisu internetowego Play24.
Co by³o przyczyn± awarii?"

no i koniec wypowiedzi - nie wiem po co to pytanie retoryczne na koncu postawili -
- przeciez kazdy wie, ze to nie byl pad tylko kolejny etap wdrazania 5G

Data: 2011-04-06 12:36:58
Autor: KiloSierra
oczywiście - awaria
literówka

Data: 2011-04-06 12:45:58
Autor: Liwiusz
jakas awarja w Play'u??
W dniu 2011-04-06 12:34, KiloSierra pisze:
nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
[w telefonie nic nie zmieniane]

tez tak macie ?

Przez 10 minut padł internet w play online na kartę, już ok.

--
Liwiusz

Data: 2011-04-06 14:39:48
Autor: Q
jakas awarja w Play'u??
Przez 10 minut padł internet w play online na kartę, już ok.

na abo w trojmiescie tez - pad byl ogolnopolski

Data: 2011-04-06 16:02:41
Autor: Pan Piskorz
jakas awarja w Play'u??
W dniu 2011-04-06 14:39, Q pisze:
pad byl ogolnopolski

Ostatnio jakoś przerywał internet, więc zadzwoniłem do BOK.
Człowiek tam mi wyjaśnił, że tak mogło się zdarzyć z powodu ogólnopolskiej modernizacji sieci.
ZapytaÅ‚em, czy w zwiÄ…zku z obniżeniem jakoÅ›ci usÅ‚ugi, należy mi siÄ™ jakiÅ› abonamentowy rabat. ZaproponowaÅ‚ zÅ‚ożenie reklamacji zaznaczajÄ…c, że chwilowo nie może jej przyjąć, bo mu internet nie dziaÅ‚a  :-)

P.

Data: 2011-04-06 17:51:27
Autor: animka
jakas awarja w Play'u??
W dniu 2011-04-06 16:02, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2011-04-06 14:39, Q pisze:
pad byl ogolnopolski

Ostatnio jakoś przerywał internet, więc zadzwoniłem do BOK.
Człowiek tam mi wyjaśnił, że tak mogło się zdarzyć z powodu
ogólnopolskiej modernizacji sieci.
Zapytałem, czy w związku z obniżeniem jakości usługi, należy mi się
jakiś abonamentowy rabat. Zaproponował złożenie reklamacji zaznaczając,
że chwilowo nie może jej przyjąć, bo mu internet nie dziaÅ‚a  :-)

A ja dzisiaj sobie idę i patrzę jak pod szkołę francuską podjechał biały samochodzik z logo Orange. Tatuś po dzieciaczka do szkoły przyjechał. Przynajmniej za kierowcę prywaciarza czy opiekunkę nie musi płacić bo może to zrobić sam w czasie pracy.
Musi dużo szmalu w tym Orange zarabiać skoro dzieciak edukuje się w zagranicznej szkole.

--
animka

Data: 2011-04-06 19:50:27
Autor: JoteR
jakas awarja w Play'u??
"animka" napisała:

Musi dużo szmalu w tym Orange zarabiać skoro dzieciak
edukuje siÄ™ w zagranicznej szkole.

Przecież to Ty mu fundujesz tę szkołę, więc o co chodzi? ;->

JoteR

Data: 2011-04-06 21:18:02
Autor: animka
jakas awarja w Play'u??
W dniu 2011-04-06 19:50, JoteR pisze:
"animka" napisała:

Musi dużo szmalu w tym Orange zarabiać skoro dzieciak
edukuje siÄ™ w zagranicznej szkole.

Przecież to Ty mu fundujesz tę szkołę, więc o co chodzi? ;->

O Boże!

--
animka

Data: 2011-04-06 20:55:24
Autor: Mega
jakas awarja w Play'u??

W dniu 2011-04-06 14:39, Q pisze:
[...]

Może on tyle kasy dostaje za wożenie reklamy Oranga na swoim
samochodzie?
I wcale tam nie pracuje ;)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2011-04-06 21:19:10
Autor: animka
jakas awarja w Play'u??

W dniu 2011-04-06 14:39, Q pisze:
[...]

To nie była reklama. To był służbowy samochód Orange.

--
animka

Data: 2011-04-08 00:07:57
Autor: Dyzurny Informatyk Kraju
jakas awarja w Play'u??
W dniu 06-04-2011 16:02, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2011-04-06 14:39, Q pisze:
[...]

że chwilowo nie może jej przyjąć, bo mu internet nie działa :-)

P.

lubisz się pruć 10 minut na infolinii o 1 pln rabatu?

jakas awarja w Play'u??