jakas awarja w Play'u??

Data: 2011-04-06 05:40:13
Autor: Ircys
jakas awarja w Play'u??
On 6 Kwi, 12:34, KiloSierra <K...@sera.pl> pisze...
nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
[w telefonie nic nie zmieniane]
tez tak macie ?

http://blogplay.pl/2011/04/awaria-opanowana/

Ircys

Data: 2011-04-07 01:06:38
Autor: Mackenzi
jakas awarja w Play'u??
On 6 Kwi, 13:40, Ircys <ir...@post.pl> wrote:
On 6 Kwi, 12:34, KiloSierra <K...@sera.pl> pisze...

> nie moge sms'ow wyslac anie sie dodzwonic na *500
> [...]

Oj, trochę ściemniają,,, Na wschodzie polski trwało to stanowczo
więcej jak godzinę... Myślałem, że może telefon coś fiksuje bo eski
chodziły jak chciały, mmsy wcale i pakietu też brak ale po próbie na 3
telefonie uznałem, że to chyba coś w sieci,,,

Data: 2011-04-07 11:06:01
Autor: Q
jakas awarja w Play'u??
http://blogplay.pl/2011/04/awaria-opanowana/
Oj, trochę ściemniają,,,

nie sciemniaja - przeciez nic nawet nie napisali:
"Użytkownicy usług operatora w całym kraju mieli problemy m.in. z wysyłaniem wiadomości tekstowych i dostępem do serwisu internetowego Play24.
Co było przyczyną awarii?"

no i koniec wypowiedzi - nie wiem po co to pytanie retoryczne na koncu postawili -
- przeciez kazdy wie, ze to nie byl pad tylko kolejny etap wdrazania 5G

jakas awarja w Play'u??