jakątanią navi polecacie?

Data: 2009-07-24 14:31:56
Autor: Miecio
jakątanią navi polecacie?
Ważne, żeby od razu była z jakąś aktualną mapą.. i update
nie sprawiał problemu?

Zdecydowanie polecam AutoMape. Mam ja w Lark Freebird - jedno z najtanszych ale chyba nie najgorszych urzadzen, od 1,5 roku eksploatowana intensywnie i bez problemow. Tak sie akurat sklada, ze mam tez firmowa Mio Model N177 (3,5") z fabryczna mapa. Mio w porownaniu do AM to katastrofa. Pomimo odpowiednich ustawien prowadzi pod zakazy, pod prad, w drogi gruntowe, ma starsze mapy niz AM, generalnie duzo, duzo, gorzej niz AM. Mio czasami ma tak chore propozycje, ze nie wiadomo o co chodzi, np. jadac z Katowic do Lodzi probuje sciagnac z Gierkowki za Sosnowcem na Siewierz i tak w kolko aż pod Czestochowe (czy ona nie widzi DK nr 1???); w Czestochowie prowadzi na wprost nie gora wiaduktu, ale dolem (???), albo jadac z Katowic do Zabrza nie uwzglednia DTS i caly czas sugeruje zjechanie z niej!!!.

Pozdrawiam,
Miecio

--

jakątanią navi polecacie?