jakby ktoś myślał, że umie jeździć n a rowerze ...

Data: 2009-08-22 20:23:10
Autor: Wooyek
jakby ktoś myślał, że umie jeździć n a rowerze ...
http://www.milanos.pl/film.php?cat=2&id=60078
Czy te rowery są jakoś spreparorowane? (nie mówię tu, że np. napęd
jest w obie strony etc - chodzi mi  o możliwość urzymania się w
równowadze)

Taa, mają przykręcone niewidzialne boczne kółka :P

A "napęd w obie strony" nazywa się ostre koło ;)

Data: 2009-08-22 21:56:36
Autor: stewardessa
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h6pd3q$57i$1inews.gazeta.pl...
Taa, mają przykręcone niewidzialne boczne kółka :P

obstawiałam sznurek (dostatecznie niewidzialny, z sufitu do kierownicy) :>

Data: 2009-08-23 17:52:15
Autor: Schweinchen

"stewardessa" <stewardessa@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h6p7rc$n9r$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kurna,  co jest, wysyp dzieci neostrady na preclu?

Data: 2009-08-23 19:01:27
Autor: Wooyek
jakby ktoś myślał, że umie jeździć n a rowerze ...

> obstawiałam sznurek (dostatecznie niewidzialny, z sufitu do
> kierownicy) :>

Kurna,  co jest, wysyp dzieci neostrady na preclu?

Czyżbyś czegoś nie zrozumiał...? :>

Data: 2009-08-23 22:09:02
Autor: Schweinchen
jakby ktoś myślał, że umie jeździć na rowerze ...

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

Czyżbyś czegoś nie zrozumiał...? :>
--

NO, skad sie takie debile jak watkotworca na swiecie biora.

jakby ktoś myślał, że umie jeździć n a rowerze ...