jakby ktoś myślał, że umie jeździć na ro werze ...

Data: 2009-08-22 18:58:43
Autor: yapann
jakby ktoś myślał, że umie jeździć na ro werze ...
widziałam na żywo cyrkowe akrobacje na rowerze 'dwuczęściowym', ale tu zaniemówiłam:
http://www.milanos.pl/film.php?cat=2&id=60078
Czy te rowery są jakoś spreparorowane? (nie mówię tu, że np. napęd jest w obie strony etc - chodzi mi  o możliwość urzymania się w równowadze)

Data: 2009-08-22 10:17:06
Autor: Rowerex
On 22 Sie, 17:58, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
[...]

To jest poważna dyscyplina sportowa, gdzieś kiedyś o tym było w TVP
(może była jako dyscyplina pokazowa na igrzyskach - nie pamiętam
dokładnie). To są specjalne rowery, gdzieś nawet trafiłem na nie na
stronie jakiejś firmy.

Specjalne, ale to jeszcze nie znaczy wcale, że przeciętny preclowicz
wykonałby takie akrobacje bez połamania sobie kości i to w najlepszym
wypadku :P

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-08-23 01:27:24
Autor: schliesky
Rowerex wrote:
To jest poważna dyscyplina sportowa, gdzieś kiedyś o tym było w TVP
(może była jako dyscyplina pokazowa na igrzyskach - nie pamiętam
dokładnie).

Eee, to taka sama "poważna dyscyplina sportowa" jak gimnastyka artystyczna, pływanie synchroniczne itp. badziewia. Wyrzuciłbym to wszystko z olimpiad... do cyrku.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-08-23 10:51:26
Autor: Kosu
schliesky wrote:
Eee, to taka sama "poważna dyscyplina sportowa" jak gimnastyka artystyczna, pływanie synchroniczne itp. badziewia. Wyrzuciłbym to wszystko z olimpiad... do cyrku.

Bo jesteś nieskoordynowany i masz kompleks? :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-25 00:07:20
Autor: schliesky
Kosu wrote:
schliesky wrote:
Eee, to taka sama "poważna dyscyplina sportowa" jak gimnastyka artystyczna, pływanie synchroniczne itp. badziewia. Wyrzuciłbym to wszystko z olimpiad... do cyrku.

Bo jesteś nieskoordynowany i masz kompleks? :]

Może, ale przynajmniej mam wsparcie :-)

http://supergigant.blox.pl/2009/08/Kolarstwo-artystyczne.html

Data: 2009-08-22 20:23:10
Autor: Wooyek
[...]

Taa, mają przykręcone niewidzialne boczne kółka :P

A "napęd w obie strony" nazywa się ostre koło ;)

Data: 2009-08-22 21:56:36
Autor: stewardessa
Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h6pd3q$57i$1inews.gazeta.pl...
Taa, mają przykręcone niewidzialne boczne kółka :P

obstawiałam sznurek (dostatecznie niewidzialny, z sufitu do kierownicy) :>

Data: 2009-08-23 17:52:15
Autor: Schweinchen

"stewardessa" <stewardessa@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h6p7rc$n9r$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kurna,  co jest, wysyp dzieci neostrady na preclu?

Data: 2009-08-23 19:01:27
Autor: Wooyek
jakby ktoś myślał, że umie jeździć n a rowerze ...

> obstawiałam sznurek (dostatecznie niewidzialny, z sufitu do
> kierownicy) :>

Kurna,  co jest, wysyp dzieci neostrady na preclu?

Czyżbyś czegoś nie zrozumiał...? :>

Data: 2009-08-23 22:09:02
Autor: Schweinchen
jakby ktoś myślał, że umie jeździć na rowerze ...

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

Czyżbyś czegoś nie zrozumiał...? :>
--

NO, skad sie takie debile jak watkotworca na swiecie biora.

jakby ktoś myślał, że umie jeździć na ro werze ...