jakby ktoś szukał łądnego c8...

Data: 2009-02-25 14:41:23
Autor: p0li
jakby ktoś szukał łądnego c8...

cytat z innej grupy:

Napaliłem sie na Autko, śliczne ;)
Sprowadzone z Francji
o TO:
http://otomoto.pl/citroen-c8-2-2hdi150km-oplacony-gwarancja-C7736677.html
No miodzio 2,2HDi z AL4 i dają gwarancję na 6m-cy
Nawet VIN podali i co ?
teraz ma 163859 ;) oczywiście książki NIE ma, NIE było ;)

a to wynik sprawdzenia w bazie Citroen:
KRĘCONY i to zdrowo
- 23.06.2005 - 101kkm
- wrzesień 2006 - 120kkm
- i ostatnia wizyta w ASO na naprawie Gwarancyjnej 16.06.2006 - 183320km 2,5 roku temu miał 20kkm więcej niż teraz

Zadzwoniłem do Gości i pytam co z tym zrobimy......
zaczęli sie dopytywać czy to pewne, że się w Citroenie NIE pomylili ???
Na moje pytanie na ile skłonni są zejść z CENY bo 37000 to jest teraz NIE
realne, zapytali co proponuję.
Zaproponowałem 30000? ;)
Podziękowali grzecznie ;) odkładając słuchawkę

Polska to Piekna KRAJ!

ps:
I teraz jeszcze lepsze po tym VINie to to jest 2,0HDi-16v FAP (DW10ATED4 79
kW/107 KM)a nie 2,2HDi (DW12...)

CO ZA MATOŁY, ale Ktoś to pewnie kupi ;)

koniec cytata

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2009-02-25 14:01:27
Autor: pauluswck
On 25 Lut, 14:41, p0li <p...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Można sprawę zgłosić za policję. Powoli zaczynają się brać za takich
cwaniaczków:
http://poboczem.pl/news/handlarze-przestancie-krecic,1261212
poza tym raz piszą że zarejestrowany w Polsce a raz że przygotowany do
rejestracji...Nie ma co super firma ten AUTO HANDEL "BOLDO" Arkadiusz
Muller ul. Gdańska 1C 83-207 Kokoszkowy.

Data: 2009-02-26 00:25:38
Autor: p0li
O->Dnia 2009-02-25 23:01:27 niejaki pauluswck@tlen.pl napisał:
[...]

kolo zadzwonił do turbokamery - ciekawe czy podejmą wyzwanie ;)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2009-02-26 07:44:57
Autor: martin
jakby ktoś szukał łądnego c8...
Można sprawę zgłosić za policję. Powoli zaczynają się brać za takich
cwaniaczków:
http://poboczem.pl/news/handlarze-przestancie-krecic,1261212

tutaj też warto zobaczyć:
http://www.motofakty.pl/artykul/8_lat_za_oszustwo.html?ses_mf=8373ca9cbea2429040f81f69b2e5bb09

Data: 2009-02-25 14:58:52
Autor: Heraklit
jakby ktoś szukał łądnego c8...
Był 25 luty (środa), gdy o godzinie 14:41 *p0li* w pocie czoła
naskrobał(a):

http://otomoto.pl/citroen-c8-2-2hdi150km-oplacony-gwarancja-C7736677.html

VIN-u już nie ma w ogłoszeniu. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-02-25 14:57:49

Data: 2009-02-25 15:08:24
Autor: Czarek Daniluk

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

To teraz trzeba zacząć pisać mejle/dzwonić i prosić o podanie numeru VIN w
celu sprawdzenia ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-02-25 15:52:01
Autor: GK
Czarek Daniluk pisze:

[...]

A da się bez problemu sprawdzić historię po VIN? Interesuje mnie Ford Focus. Może ktoś wie jak to wygląda, dostęp do danych u Forda?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-02-25 16:11:47
Autor: szerszen

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go3lue$525$1inews.gazeta.pl...

A da się bez problemu sprawdzić historię po VIN? Interesuje mnie Ford Focus. Może ktoś wie jak to wygląda, dostęp do danych u Forda?

a to wszystko zalezy od marki/dilera itp z fordami niestety bywaja problemy

Data: 2009-02-25 17:26:32
Autor: JG
GK pisze:
A da się bez problemu sprawdzić historię po VIN? Interesuje mnie Ford Focus. Może ktoś wie jak to wygląda, dostęp do danych u Forda?
Bardzo kiepsko.
Znam przypadek, jak facet pojechał do ASO na sprawdzenie auta przed zakupem, gdzie powiedzieli mu, że licznik w samochodzie nie był cofany (poprzednie Mondeo '02). Co innego się okazało po sprawdzeniu naklejek...
Transakcja w końcu doszła do skutku, handlarz przyznał się do ściągnięcia 75 tys. (z 245 na 170), raczej nie było więcej. Niemniej jednak widać, co są warte ASO Forda.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-26 02:16:39
Autor: Grzegorz K.
JG pisze:
[...]

A o jakie naklejki chodzi?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-02-26 07:33:13
Autor: JG
jakby ktoś szukał łądnego c8. ..
Grzegorz K. pisze:
A o jakie naklejki chodzi?
"Następna wymiana oleju" ;)
Okazało sie, że ASO nawet tego nie sprawdziło dokładnie.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-27 09:37:23
Autor: robal
jakby ktoś szukał łądnego c8...
GK <grego69@gazeta.pl> popełnił(a):

Czarek Daniluk pisze:

[...]

Jeśli się nic nie zmieniło (a chyba nie), to sprawdzisz, ale tylko  w tym ASO, w którym było (i o ile było serwisowane) auto - dodatkowo zrobić to może bodajże tylko właściciel auta.

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-02-25 20:32:50
Autor: ttt
jakby ktoś szukał łądnego c8...
W Polsce zeby nie zostac wyciulanym klient musi kupic po prostu nowy samochod. Te cale otomoto to w 99% oszukiwanie potencjalnych nabywcow. Pozostale 1% praktycznie nie mozna znalezc. Pamietam jak brat przez kilka miesiecy szukam dwu-trzylatka i za kazdym razem na ogloszeniu pisalo, ze auto bez wypadku a po przyjezdzie na miejsce z blacharzem okazywalo sie ze za kazdym razem auto jest po stluczce. Dlatego dal sobie spokoj i kupil nowke.

Data: 2009-02-25 21:23:00
Autor: martin
jakby ktoś szukał łądnego c8...
auto bez wypadku a po przyjezdzie na miejsce z blacharzem okazywalo sie ze za kazdym razem auto jest po stluczce.

nie myl wypadku ze stłuczką ;)

pozdrawiam

Data: 2009-02-26 07:54:03
Autor: szerszen

Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości news:go46d4$1nhf$1news2.ipartners.pl...

W Polsce zeby nie zostac wyciulanym klient musi kupic po prostu nowy samochod.

ale pod warunkiem ze zrobi to za granica, niczym dziwnym nie jest kupienie samochodu w salonie po naprawach lakierniczych, czesto calkiem sporych

Data: 2009-02-25 16:02:22
Autor: dudley
jakby ktoś szukał łądnego c8...
Użytkownik "Mac" <3saf@bedadres.com.pl> napisał w wiadomości news:1235570802.345908d1.icnet...
Nie rozumiem.

Następna linijka jest istotna. Wychodzi na to, że przez ostatnie 2,5 roku jeździł jedynie na wstecznym ;)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2009-02-25 18:20:54
Autor: p0li
O->Dnia 2009-02-25 15:05:20 niejaki Mac napisał:
[...]

korekta

powinno być:
- wrzesień 2005 - 120kkm

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2009-02-25 15:14:57
Autor: Czarek Daniluk

Użytkownik "p0li" <p0li@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Czegoś tu nie rozumiem - piszesz że we wrześniu 2006 miał 120kkm a piętro
niżej że w 16 czerwca 2006 miał 183320 ??

Pozdrawiam !!

Data: 2009-02-25 14:24:42
Autor: kamil

"Czarek Daniluk" <cdsoftware@poczta.onet.pl> wrote in message news:go3jfn$4d3$1news.onet.pl...

[...]

Pewnie naprawiali zepsuty licznik ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-02-25 18:23:01
Autor: p0li
O->Dnia 2009-02-25 15:14:57 niejaki Czarek Daniluk napisał:
[...]

powinno być: we wrzesniu 2005

Data: 2009-02-25 15:30:36
Autor: Srututu
[...]

Ja bym dodał że chyba Cię pojebało.

Data: 2009-02-25 15:32:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Srututu" <srututut@o2.pl> napisał w wiadomości news:go3kml$835$1news.onet.pl...
[...]

Może nie tak ostro, ale faktycznie zachował się nierozsądnie.
Z takimi oszustami się w ogóle nie gada, nie ma o czym.

A w ten sposób jeszcze utrudnili możliwość sprawdzania swoich oszustw - to jedyne co osiągnąłeś.

Data: 2009-02-25 16:56:12
Autor: zinek
[...]

o - kolejny handlarz z grupy sie odezwal ;)
jakze elokwentnie.

Data: 2009-02-25 17:01:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zinek pisze:
[...]

"Złoto na klacie, od Naja buty, z Adasia gacie." - więc czego Ty wymagasz od niego? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

jakby ktoś szukał łądnego c8...