jakby sie ktos wypalil ...

Data: 2013-01-24 15:26:11
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...
.... w znecaniu sie nad filmami, to z tego kanalu moze zaczerpnac
troche natchnienia:
http://www.youtube.com/watch?v=Fq00mCqBMY8&feature=em-uploademail
<rs>

Data: 2013-01-24 23:06:59
Autor: Mr Misio
jakby sie ktos wypalil ...
Użytkownik rs napisał:
... w znecaniu sie nad filmami, to z tego kanalu moze zaczerpnac
troche natchnienia:
http://www.youtube.com/watch?v=Fq00mCqBMY8&feature=em-uploademail
<rs>

eeee, strasznie na sile wybierane

Data: 2013-01-24 17:55:49
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...
On Thu, 24 Jan 2013 23:06:59 +0100, Mr Misio
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

Użytkownik rs napisał:
[...]

wybierz lekko i sam zrob. rece opadaja. <rs>

Data: 2013-01-25 01:13:36
Autor: Mr Misio
jakby sie ktos wypalil ...

Użytkownik rs napisał:
[...]

Ale po co? Avatar to przede wszystkim bajka, a dopiero potem film SF. A czepianie sie, ze maska tlenowa powinna byc lepiej dostepna dla... czlowieka, ktory ma niesprawne nogi (bezwladne) i wypadl juz mocno podduszony z kapsuly na podloge jest po prostu smieszne. Bo fakt, maski tlenowe powinny byc montowane 20 cm nad podloga. rece opadaja ;)

Data: 2013-01-25 12:30:20
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...

Użytkownik rs napisał:
[...]

gosc sie czepia, ze nie maja byc montowane 20cm nadl podloga, ale
skrzynki powinny byc latwiejsze do otwarcia i wyjecia maski, co ma
sens. jakby byly tak montowane, to moze bohater nie musial by sie
wywalac i czolgac po podlodze. nie? jakkolwiek tez uwazam, ze masa z tych rzeczy, jest w tym klipie
naciagana i spokojnie da sie wytlumaczyc, jesli sie tylko przyjmie
zaproponowana logike filmu, to moj post dotyczyl - jesli byc uwaznie
czytal, a nie tylko kliknal na link, to bys zauwazyl - KANALU, a nie
tego tylko jednego filmu. tam sa tez inne podobne klipy i pewnie beda
nastepne, bo sie koles juz rozpedzil. moj post mial sprowokowac jakas rzeczowa rozmowe, a nie tylko, typowo
polskie "eeee ...."
jakbys napisal to co napisales, wyzej to bylaby juz inna rozmowa, a
tak znowu jacys obroncy moralnego spokoju, beda mnie oskarzac o
wszczynanie pyskowki. wszystko przez ciebie. wszystko. <rs>

Data: 2013-01-25 20:00:58
Autor: Mr Misio
jakby sie ktos wypalil ...

Użytkownik rs napisał:
[...]

Ale skrzynki sa latwe do otwarcie. Pod warunkiem, ze ktos stoi na nogach.

To zamo z wlacznikiem swiatla u mnie. O bsluguje sie go elegancko, prosto, nawet po ciemku. Pod warunkiem, ze nie lezysz na podlodze i nie mozesz sie podniesc.

Podobnie mam z kranem. Banalna obsluga. Lezac na podlodze jednak nie siegne.

[...]

Trza było dać link do kanału :)

a nie
tego tylko jednego filmu.

Ale dałeś link do jednego filmu :)

tam sa tez inne podobne klipy i pewnie beda
nastepne, bo sie koles juz rozpedzil.

Byc może ;)

moj post mial sprowokowac jakas rzeczowa rozmowe, a nie tylko, typowo
polskie "eeee ...."

jakie pytanie, taka odpowiedz
jaka prowokacja, taka reakcja ;)

jakbys napisal to co napisales, wyzej to bylaby juz inna rozmowa, a
tak znowu jacys obroncy moralnego spokoju, beda mnie oskarzac o
wszczynanie pyskowki. wszystko przez ciebie. wszystko. <rs>

no dobra, biore na klate wine za pyskowke (jak bedzie jakas ;)

Data: 2013-01-25 14:40:17
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...
On Fri, 25 Jan 2013 20:00:58 +0100, Mr Misio
[...]

no wiec na tym polega wtopa takiego rozwiazania, bo maski gazowe,
rowniez zaklada sie w momencie juz istniejacego zagrozenia, kiedy
koles moze miec juz asfalt w plucach i czolgac sie po podlodze.  to marny przyklad, zeby sie czepiac. sa lepsze w tym klipie. obejrzyj
ten klip i czep sie innych.

Podobnie mam z kranem. Banalna obsluga. Lezac na podlodze jednak nie siegne.

a od kiedy wlacznik swiatla i kran sa sprzetem pierwszej pomocy?

[...]

no faktycznie. zapomnialem, ze to jest grupa dyskusyjna i ze glownym
sposobem przekazywania informacji jest text pisany, a nie linki.
najmocniej cie przepraszam. nastepnym razem bede podawac tylko linki
do swoich blogow. wymiana zdan bedzie znacznie latwiejsza.

a nie
tego tylko jednego filmu.
Ale dałeś link do jednego filmu :)

po obejrzeniu masz dostep do wszystkich. widocznie, nawet nie
obejrzales tego klipu do konca.

tam sa tez inne podobne klipy i pewnie beda
nastepne, bo sie koles juz rozpedzil.
Byc może ;)

no wlasnie. wiec o czym my tu.

moj post mial sprowokowac jakas rzeczowa rozmowe, a nie tylko, typowo
polskie "eeee ...."
jakie pytanie, taka odpowiedz
jaka prowokacja, taka reakcja ;)

tylko pierwszy post ci sie nie udal. ale sie nie martw. dobrze ci
teraz idzie.

[...]

trzymam cie za slowo i mam nadzieje, ze mnie nia zaslonisz, jak
dojdzie do proby ukamieniowania. <rs>

Data: 2013-01-25 21:00:15
Autor: Mr Misio
jakby sie ktos wypalil ...
Użytkownik rs napisał:
[...]

No ale gdyby maski montowano 20 cm przy podlodze, to myslisz, ze byloby to lepsze?

to marny przyklad, zeby sie czepiac. sa lepsze w tym klipie. obejrzyj
ten klip i czep sie innych.

Obejrzalem jeden, czepilem sie tego akurat :)

Podobnie mam z kranem. Banalna obsluga. Lezac na podlodze jednak nie siegne.

a od kiedy wlacznik swiatla i kran sa sprzetem pierwszej pomocy?

To popatrz na jakiej wysokosci sa instalowane np. defibrylatory. Jakos nie przy podlodze ;]

[...]

jak uwazasz :)

a nie
tego tylko jednego filmu.
Ale dałeś link do jednego filmu :)

po obejrzeniu masz dostep do wszystkich. widocznie, nawet nie
obejrzales tego klipu do konca.

Po obejrzeniu skonczylem ogladanie i zamknalem przegladarke.

tam sa tez inne podobne klipy i pewnie beda
nastepne, bo sie koles juz rozpedzil.
Byc może ;)

no wlasnie. wiec o czym my tu.

ze byc moze sie rozpedzi ;)

[...]

nie martwilbym sie nawet jakby mi szlo zle.

[...]

to by trzeba cos kontrowersyjnego bo sie nie rozkreca... daj link do bloga ;)

Data: 2013-01-25 15:29:38
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...
On Fri, 25 Jan 2013 21:00:15 +0100, Mr Misio

Użytkownik rs napisał:
[...]

pewnie nie, ale np. mozna by bylo porecz przy tej puszcze zrobic, sie
by taki nawdychany podciagnal i mache wydobyl.

to marny przyklad, zeby sie czepiac. sa lepsze w tym klipie. obejrzyj
ten klip i czep sie innych.
Obejrzalem jeden, czepilem sie tego akurat :)

np. juz od jakiegos czasu mialem takie podejrzenie, ale co najbardziej
tu jest zabawne, ze to przeciez ty sie wybiorczosci uczepiles, nie?

[...]

hehehe. i jestes pewien, ze sam sobie, ten zabieg przeprowadzasz?

[...]

po obejrzeniu jednego przykladu, jak wyzej wspominasz.

tam sa tez inne podobne klipy i pewnie beda
nastepne, bo sie koles juz rozpedzil.
Byc może ;)
no wlasnie. wiec o czym my tu.
ze byc moze sie rozpedzi ;)

no sie rozpedzilo, tylko jak widze, ze idzie w OT kierunku.

[...]

a tak, tak.

[...]

spoko. jak bede chcial nadwyrezyc twoja klate, to juz cos wymysle.
<rs>

Data: 2013-01-25 21:51:45
Autor: Mr Misio
jakby sie ktos wypalil ...
Użytkownik rs napisał:
pewnie nie, ale np. mozna by bylo porecz przy tej puszcze zrobic, sie
by taki nawdychany podciagnal i mache wydobyl.

:D:D:D:D:D

np. juz od jakiegos czasu mialem takie podejrzenie, ale co najbardziej
tu jest zabawne, ze to przeciez ty sie wybiorczosci uczepiles, nie?

ale ty dales link do konretnego filmu, c'nie? ;)

To popatrz na jakiej wysokosci sa instalowane np. defibrylatory. Jakos
nie przy podlodze ;]

hehehe. i jestes pewien, ze sam sobie, ten zabieg przeprowadzasz?

No gdybym byl niesprawny, na wozku a koles wlasnie upadl i trza reanimowac, a poblizy zywego ducha tylko straz miejska cichcem ucieka... to mi takie umiejscowienie wysoko na scianie nie pomaga... ;)

po obejrzeniu jednego przykladu, jak wyzej wspominasz.

caly filmik obejrzalem. Ale to nie (stara) matura, to nie rozbieralem na czesci skladowe, tylko uwzialem sie na cos co mnie ubawilo.

spoko. jak bede chcial nadwyrezyc twoja klate, to juz cos wymysle.

aaa to spoko ;)

Data: 2013-01-25 15:55:52
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...
On Fri, 25 Jan 2013 21:51:45 +0100, Mr Misio

Użytkownik rs napisał:
[...]

no liczylem, ze tu kazdy obcykany w obsludze krysztalowej kuli jest.
znowu niedopatrzenie.

[...]

no, ale zawsze sie mozna pomodlic. albo powiedziec jakies zaklecie.

po obejrzeniu jednego przykladu, jak wyzej wspominasz.
caly filmik obejrzalem. Ale to nie (stara) matura, to nie rozbieralem na czesci skladowe, tylko uwzialem sie na cos co mnie ubawilo.

no ale jak wspomnialem. sa tam rzeczy, ktore skuteczniej mozna wziac
na wokande. to z maska, jest jeszcze do przelkniecia. <rs>

Data: 2013-01-25 22:01:21
Autor: Mr Misio
jakby sie ktos wypalil ...
Użytkownik rs napisał:

no ale jak wspomnialem. sa tam rzeczy, ktore skuteczniej mozna wziac
na wokande.

Nooo to ... Twoja kolej ;)

Data: 2013-01-25 16:15:14
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...
On Fri, 25 Jan 2013 22:01:21 +0100, Mr Misio

Użytkownik rs napisał:

no ale jak wspomnialem. sa tam rzeczy, ktore skuteczniej mozna wziac
na wokande.

Nooo to ... Twoja kolej ;)

hmmm. ale mam wytknac cos, co bylo zle w Avatarze i ten klip pokazuje,
czy cos, z czym sie nie zgadzam w tym klipie? <rs>

Data: 2013-01-25 22:23:06
Autor: Mr Misio
jakby sie ktos wypalil ...

Użytkownik rs napisał:

[...]

MAsz pełną dowolność, to twój wątek ;)

Data: 2013-01-25 22:44:37
Autor: rs
jakby sie ktos wypalil ...

Użytkownik rs napisał:

[...]

ok. skoro tak, to najbardziej mi sie podoba w tym klipie:
"if michelle rodriguez were a girl, I'd f*ck her. There ... I said it"
<rs>

jakby sie ktos wypalil ...