jakbym byl Donaldem to....

Data: 2010-01-29 17:00:35
Autor: G B
jakbym byl Donaldem to....
Myslalbym ze jestem wielki, bo jestem złem mniejszym i kogo bym nie namaścił do pałacu to wygra G. Brzeczyszczykiewicz <league soccer>

Data: 2010-01-29 17:21:58
Autor: nntp119
jakbym byl Donaldem to....
G B <giebe-ls@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Myslalbym ze jestem wielki, bo jestem złem mniejszym i kogo bym nie
namaścił
do pałacu to wygra G. Brzeczyszczykiewicz <league soccer>

Tuszka za dobrze obrabiają pseudo eksperci

Data: 2010-01-29 20:34:52
Autor: *.heÂŽsk.*
jakbym byl Donaldem to....
On Fri, 29 Jan 2010 17:21:58 +0000 (UTC), " nntp119"
<nntp119@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

G B <giebe-ls@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Myslalbym ze jestem wielki, bo jestem złem mniejszym i kogo bym nie namaścił > do pałacu to wygra > > G. Brzeczyszczykiewicz <league soccer>
> Tuszka za dobrze obrabiają pseudo eksperci

 a tys co za ptaszek? PiS cie reanimowal ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 20:34:52
Autor: *.heÂŽsk.*